Ja. Men jeg er jo 12 dpo. Hadde jeg vært gravid så regner jeg vell egentlig med at testen blir sterkere og ikke svakere.. ?
Det er jo sant! Men er ikke alle som får positive tester tidlig[emoji7][emoji7] ville ikke gitt opp helt ennå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men jeg er jo 12 dpo. Hadde jeg vært gravid så regner jeg vell egentlig med at testen blir sterkere og ikke svakere.. ?
Selvfølgelig[emoji5] velkommen hit!! Hvor hører du til, og er det første barnet?[emoji5]
Tror jeg blir gal allerede jeg.. Tror de negative tankene mine ødelegger hele opplegget. Mannen her i huset er så optimistisk at jeg blir enda mere nervøs.
Er slitsomt når de negative tankene tar over[emoji20][emoji20] men prøv å fokusere på at nå har du endelig fått innsett, og det er positivt!! Og så må det positive bare fortsette[emoji7][emoji7][emoji7]
Ja skal prøve på det takk for at du alltid oppmuntrer
[emoji8][emoji8][emoji8] bare koselig det vettu!! Derfor dette forumet er så fint[emoji173]️
Ja hadde nok ikke kommet gjennom alt like bra uten
Uttak ferdig og 9 egg ut, er kjempefornøyd! Og de fant sædceller ved TESA, så nå krysses fingrene for telefonen i morgen.
Så bra!! Gikk uttaket greit?Uttak ferdig og 9 egg ut, er kjempefornøyd! Og de fant sædceller ved TESA, så nå krysses fingrene for telefonen i morgen.
Supert, takk Jeg hører til UNN, og det er første barnet ja. Hadde et forsøk i høst som ble avbrutt og et frys før jul, men det var av litt dårlig kvalitet etter frysern, så det gikk ikke så bra. Er helt ny på dette med forum, men synes det er så spennende å følge flere i samme situasjon
Uttaket gikk mye bedre enn de to første gangene, men tok 10mg oxynorm i forkant(samme som de gir på at.olavs) i tillegg til det de gir. Hjalp nok veldig.Så bra!! Gikk uttaket greit?
Takk!Såå flott[emoji7][emoji7] gratulerer så mye[emoji8][emoji8]
Så spennende!! Håper du lykkes denne gangen! Hva er testdato? Er vel lenge etter innsett på UNN!
Lettere stressa her nå. Satte nettop siste sprøyta med Cetrotide.
Satte inn sprøyta å skulle til å presse når jeg SEE at jeg har glemt å fjerne luften fra når jeg trakk opp væsken. Fikk panikk og tok sprøyten ut, fjernet luft og satte på nytt :/ altså samme spiss to ganger. Apotekene her (bygda) har ikke sånt som lagervare, og ja, jeg måtte jo bare få satt den Flere som har gjort samme feil? Bør jeg varsle klinikken? Redd jeg får kjeft, heh
Hei Lurer på om jeg kan melde meg inn her sammen med dere?
Hadde innsett på fredag av et 2-dagers 4-delt egg...nå venter jeg bare i spenning på testdato, vet ikke om jeg tør å teste så tidlig...
Ja, håper også Iallefall glad det ble innsett denne gangen. Testdato er jo en evighet til, 8/3!! Synes det er så merkelig at nesten alle andre har 2 uker. Hvor hører du til?
Går helt fint, ikke noe å bekymre seg for [emoji813]️ hilsen en sykepleierLettere stressa her nå. Satte nettop siste sprøyta med Cetrotide.
Satte inn sprøyta å skulle til å presse når jeg SEE at jeg har glemt å fjerne luften fra når jeg trakk opp væsken. Fikk panikk og tok sprøyten ut, fjernet luft og satte på nytt :/ altså samme spiss to ganger. Apotekene her (bygda) har ikke sånt som lagervare, og ja, jeg måtte jo bare få satt den Flere som har gjort samme feil? Bør jeg varsle klinikken? Redd jeg får kjeft, heh
Uttak ferdig og 9 egg ut, er kjempefornøyd! Og de fant sædceller ved TESA, så nå krysses fingrene for telefonen i morgen.
Lettere stressa her nå. Satte nettop siste sprøyta med Cetrotide.