FEBRUAR 2018

Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

Wooow så flink du er!! Når er du ferdig på jobb? [emoji85][emoji16]

Dette blir morro. Glemte å ta sobrilen før jeg sovna hjemme, å vi dro for en time siden, så jeg tok den da. Merker den godt allerede[emoji23] stakkars mannen!!
Nå er det kjøring straka vegen til Trondheim og uttak! [emoji42][emoji42] Håper angsten fortsatt er rolig når vi kommer fram[emoji173]️

Masse lykke til !!! [emoji173]️[emoji4]

Grusomt når man blir sittende å vente lengre en planlagt. Nå føler jeg at medisinene omtrent ikke fungerer, og har lyst til å be om mer for å roe nervene om ikke annet, men vet ikke hvem jeg skal snakke med :(
Herregud som jeg syter... Beklager[emoji85] Den pingla forhold til dere tøffe

Grusomt når man blir sittende å vente lengre en planlagt. Nå føler jeg at medisinene omtrent ikke fungerer, og har lyst til å be om mer for å roe nervene om ikke annet, men vet ikke hvem jeg skal snakke med :(

Masse lykke til[emoji8][emoji8]

Tro meg, de har fortsatt god effekt. Ble sittende å vente lenger selv også, men da får de bare bedre tid til å fungere. De sitter i kroppen i mange timer.

Imponerende at du ikke har testet før testdato. Føler med deg i dag [emoji813]red De timene kommer til å bli laaaange og nervepirrende. Vanskelig å fokusere på noe annet. Det blir spennende å høre hvordan det går!
Takk for det [emoji173] ekstremt vanskelig å ha hodet med seg i dag, nå angrer jeg jo selvfølgelig som en hund på at jeg ikke testet i går [emoji1]

Da har jeg nettopp hatt uttak hos St Olavs [emoji846] det gikk SÅ bra!
Det som var det vondeste var lokalbedøvelsen de satte. Ikke stikket, men at det sprengte litt.
Kjente ikke at han stakk egg-nålen gjennom skjedeveggen i det hele tatt, å merket veldig lite når han stakk eggposene[emoji1374] Kun 5 egg ut, men håper kvaliteten er god[emoji177]

Det som var det vondeste var lokalbedøvelsen de satte. Ikke stikket, men at det sprengte litt.
Kjente ikke at han stakk egg-nålen gjennom skjedeveggen i det hele tatt, å merket veldig lite når han stakk eggposene[emoji1374] Kun 5 egg ut, men håper kvaliteten er god[emoji177]

Gratulerer med vel overstått[emoji173]️[emoji173]️ håper det er 5 gullegg[emoji173]️[emoji173]️ nå er det å krysse fingrene for null telefon!! Blir du i Trondheim til innsett??

Så godt å høre :) gratulerer med 5 ut:) :Heartred

Hjemme fem [emoji23] har lovet å vente med å teste til mannen kommer hjem, så halv seks vet jeg resultatet. Hele 7.5 time til [emoji20]

Shit altså!! Du er god!!!!!

Gratulerer med vel overstått[emoji173]️[emoji173]️ håper det er 5 gullegg[emoji173]️[emoji173]️ nå er det å krysse fingrene for null telefon!! Blir du i Trondheim til innsett??

Håper jeg og[emoji7][emoji1374] Ringer de om ett faller fra også, eller kun om alle faller fra? Kunne tenkt meg å hørt fra dem før fredagen i grunn[emoji23][emoji87][emoji85]
Nei, vi må hjem i dag, så søsteren min skal få gleden av å være med på innsett[emoji16] For jeg SKAL ha innsett[emoji173]️

Hjemme fem [emoji23] har lovet å vente med å teste til mannen kommer hjem, så halv seks vet jeg resultatet. Hele 7.5 time til [emoji20]

Du er skikkelig flink! Kan hende du har skrevet om det her før da, men har du noen symptomer? :) hva tror du selv resultatet blir? :) så spennede! :)

Håper jeg og[emoji7][emoji1374] Ringer de om ett faller fra også, eller kun om alle faller fra? Kunne tenkt meg å hørt fra dem før fredagen i grunn[emoji23][emoji87][emoji85]
Nei, vi må hjem i dag, så søsteren min skal få gleden av å være med på innsett[emoji16] For jeg SKAL ha innsett[emoji173]️

Du hører noe kun om alle faller fra!! Og det er helt grusomt å gå å vente!! Anbefaler å ha mye å gjøre[emoji23]

Jaa, innsett SKAL du ha!!!

Du hører noe kun om alle faller fra!! Og det er helt grusomt å gå å vente!! Anbefaler å ha mye å gjøre[emoji23]

Jaa, innsett SKAL du ha!!!

Åååfysj!! Hos Medicus ringe de uansett dagen etter! Veldig kjekt!
Jeg får sette meg på syrommet å syyy til fredag!
Håper jeg snart kan sy babyklær til meg selv også, å ikke bare på bestilling til alle andre[emoji7][emoji1373]

Hvordan reagerte mannen din på pos test forresten?[emoji7] kan ikke huske å ha sett du skrive noe om det!

Tatt pillecoctail nå i bilen! Spent på hvordan jeg reagerer på dem! Straks framme på St Olavs! Har sovet som en Stein hele veien heldigvis, men kjenner hjertepumpa begynner å slå igjen nå[emoji85]

Ååå masse lykke til[emoji7][emoji1305] Husker den følelsen for en uke siden. Ble så sykt rusa[emoji23][emoji85]

Jeg har klart å holde meg unna, har vekslet så veldig mellom null tro og litt tro, så da har det ikke fristet å teste. Testdato er i dag [emoji1] ingen tr så langt, så da regner jeg med at det blir testing etter jobb. Blir noen laaange timer [emoji38]

Masse lykke til med test!! Krysser fingrene[emoji7]

Åååfysj!! Hos Medicus ringe de uansett dagen etter! Veldig kjekt!
Jeg får sette meg på syrommet å syyy til fredag!
Håper jeg snart kan sy babyklær til meg selv også, å ikke bare på bestilling til alle andre[emoji7][emoji1373]

Hvordan reagerte mannen din på pos test forresten?[emoji7] kan ikke huske å ha sett du skrive noe om det!

Han ble veldig glad[emoji173]️[emoji173]️ men var litt skeptisk for en uke siden det var såpass mange dager før testdag! Men nå har det gitt seg[emoji173]️[emoji173]️

Herlig å kunne sy da!! Det kan ikke jeg[emoji23][emoji23]

Back
Topp