FEBRUAR 2018

Tok 13 klikk av den på søndag 11/2, så tok jeg resten av den 14/2. Når jeg ser på testen nå så er den nesten helt vekke. Ser den nesten ikke nå. Så er nok ovitrelle! Skal ringe sykehuset i morgen. Lurer på hva som skjer videre da:(

Oi dæven, den streken der er jo supertydelig!! GRATULERER SÅ MYE!!! [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red Hvilken følelse dere må sitte med nå!! :happy:

Gratulerer!![emoji173][emoji173]:D

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Woho se der ja! Gratulerer så mye[emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji173]

Ååååå gratulerer[emoji7][emoji7][emoji7]

Gratulerer[emoji7] Lenge siden du bestilte de testene? Savner de gamle gode!
Mine tester har ligget i skapet i evigheter, men ser du har fått vite hvor du kan få tak i de [emoji4]
Jiiiippiii!!!!! [emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji173]️ GRATULERER!!!

Gratulerer så masse! Du er jo gravid!!! :-)
Tusen takk alle sammen [emoji4] tror jeg trenger noen dager på å skjønne det, føles helt uvirkelig [emoji173]

Gratulerer som ruger [emoji173] måtte det være gulleggene som er på plass nå!

Åå gratulerer så mye som dobbelruger:D[emoji813]bigred

Så braa!! [emoji16] gratulerer som ruger[emoji7][emoji7]

Gratulerer så mye med vel gjennomført innsett[emoji7][emoji7][emoji7] Så spennende! Jeg skal også sette inn 2 neste gang om dette ikke går. Føler sjansen er litt større da[emoji41]

Herlig! Gratulerer som ruger og lykke til med rugingen! :-)
Tusen takk alle sammen! Nå er det Lutinus, babyklister, prednisolon og akupunktur for den store gullmedalje for at disse sitter!

Hvor kjøpte du babyklister ? Er det sånn jeg må ta hver dag, eller hvordan fungerer det ??:D
Var en dansk side, Google fructus femina. 10 dråper 3 ganger om dagen.

Back
Topp