FEBRUAR 2018

Tusen takk [emoji4] hvordan går det med deg? [emoji173]

Takk som spør[emoji177]

Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...

Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]

Det er så hyggelig å høre om alle sammen[emoji177]

Takk som spør[emoji177]

Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...

Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]

Håper det snart blir graviditet og at den sitter i 9 mnd[emoji173]️ tenker på deg!!

Takk som spør[emoji177]

Forferdelig trist med SAen, men godt å høre at dere begynner å bli klare for nytt forsøk. Krysser alt jeg har for at spira sitter fort og blir værende neste gang, det er virkelig deres tur nå [emoji173]

Noen flere som får skikkelig sulthetsfølelse av progynova eller cyclogest? Samme hvor mye jeg spiser så er magen vondt for den føles sulten:joyful:

Om vi skal prøve på naturlig måten, kan jeg begynne på den en stund før eggløsning då?

Antar et par dager før eggløsning skulle være greit, men dette er selvfølgelig bare synsing.

Tålmodighet lenge leve altså... 3 dpo og rugedag 1! Skrullehue...
Dere gravide her inne, hvor tidlig fikk dere positiv test?

Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..

Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..

Testet positivt 9 dpo[emoji12][emoji5]

Jeg testet positivt 11 dpo. Men det viste seg at jeg hadde valgt en test som ikke er så sensitiv, 25 mlu. Så mulig den hadde slått ut før med 10 mlu

Strekene mine begynte ikke å komme før 12 dpo... ganske svake ser du...

IMG_0394.jpg

Det der var fint å se faktisk :hilarious: livredd for at strekene mine bare er galskap

Jeg trodde mine var og sluttet på lutinus for hadde sånne svaaake streker hele tiden, så tenkte det var tull og tøys... tok meg faktisk en snus også[emoji85][emoji33][emoji15] og gråt til mannen å da det var altfor sent for positiv test nå.... (12 dpo)

Testet du noen før 12dpo?

Ja, testet fra 9 dpo. De var svaaaaake svake, Man kunne ikke se om de var rosa eller grå[emoji85]
Det var vel fra 11-12 man kanskje kunne se noe men det økte så sakte så trodde IKKE jeg var gravid hvertfall [emoji85]
IMG_0380.jpg

Back
Topp