B
Bellabanan
Guest
Ja, man klamrer seg til håpet til det motsatte er bevist. Men forstår at dere har det tungt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man klamrer seg til håpet til det motsatte er bevist. Men forstår at dere har det tungt nå
Tusen takk [emoji4] hvordan går det med deg? [emoji173]
Takk som spør[emoji177]
Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...
Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]
Det er så hyggelig å høre om alle sammen[emoji177]
Takk som spør[emoji177]
Det begynner å komme seg nå etter SA for to uker siden! kroppen er tilbake i «gammelt» modus.. Har vært sykemeldt de to siste ukene, og frem til i morgen - og da går jeg ut i vinterferie, så da har jeg ihvertfall fått tid til å bero det hele[emoji5] men, utrolig kjipt hele greia...
Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre både den og neste syklus! Men, går det ikke da.. så får vi forhøre oss privat[emoji5]
Jeg er ho sikkert helt håpløs dum som tror vi kan klare det igjen, etter to år med prøving[emoji849]
Det er så hyggelig å høre om alle sammen[emoji177]
Om vi skal prøve på naturlig måten, kan jeg begynne på den en stund før eggløsning då?Optimalt bør man starte noen dager/1 uke før innsett.
Om vi skal prøve på naturlig måten, kan jeg begynne på den en stund før eggløsning då?
Tålmodighet lenge leve altså... 3 dpo og rugedag 1! Skrullehue...
Dere gravide her inne, hvor tidlig fikk dere positiv test?
Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..
Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Lykke tilInnsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Lykke til med innsett [emoji4]Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Innsett i morgen[emoji1374] Håper bare ikke de ringer på turen utover i morgen med dårlig nytt!
Håper å kunne holde meg til mandag 5.mars, er da 14 dpo, og skal til legen. Er den positiv da så blir det blodprøve..
Det der var fint å se faktisk livredd for at strekene mine bare er galskap
Det der var fint å se faktisk livredd for at strekene mine bare er galskap
Testet du noen før 12dpo?