Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så flott! Da er det jo en ekte strek! Håper den blir sterkere!
Et siste spambilde fra meg, nå er jeg definitivt ferdig med testing[emoji173]️
5+0 idag[emoji173]️
Vis vedlegget 245618
Oh yes[emoji173]️
5+0 idag[emoji173]️
Vis vedlegget 245618
Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.. Håper den blir sterkere! Burde jeg teste hver dag nå eller annen hver?
Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.. Håper den blir sterkere! Burde jeg teste hver dag nå eller annen hver?
Jeg hadde testa hver dag! Men hadde prøvd å holde meg til bare morgenurin nå som du har starta med det! Da slipper du sterkere/svakere i løpet av en dag![emoji1303][emoji5] kan skape unødvendig stresss!!
Jeg ville ha testet hver dag, men det kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke på tester... Det skjer ofte ikke så mye helt i begynnelsen, tar litt tid før de blir sterkere.
Åja, smart takk for rådet dette blir spennende dager
Bare hyggelig[emoji1303] jaa, blir veldig spennende!!! Jeg har trua på deg[emoji7][emoji7]
Vis vedlegget 245591
Jeg har testet anhverdag siden 9 dpo.
Kan vi se en liten økning i styrke? [emoji848]
Der hvis det ble riktig..
5+0 idag[emoji173]️
Vis vedlegget 245618
Streeek [emoji16][emoji16][emoji16][emoji1317][emoji7]
Testet positivt 9 dpo[emoji12][emoji5]
Jeg testet positivt 11 dpo. Men det viste seg at jeg hadde valgt en test som ikke er så sensitiv, 25 mlu. Så mulig den hadde slått ut før med 10 mlu
Huffsi, tenker å holde meg til 12dpo, så igjen 14. Vil ikke teste for tidlig heller..
Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]
Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit
Gratulerer som ruger[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]
Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit