FEBRUAR 2018

Et siste spambilde fra meg, nå er jeg definitivt ferdig med testing[emoji173]️

5+0 idag[emoji173]️

IMG_3401.JPG

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.. Håper den blir sterkere! Burde jeg teste hver dag nå eller annen hver? :nailbiting::Heartred

Jeg hadde testa hver dag! Men hadde prøvd å holde meg til bare morgenurin nå som du har starta med det! Da slipper du sterkere/svakere i løpet av en dag![emoji1303][emoji5] kan skape unødvendig stresss!!

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg nå.. Håper den blir sterkere! Burde jeg teste hver dag nå eller annen hver? :nailbiting::Heartred

Jeg ville ha testet hver dag, men det kommer jo an på hvor mye penger du vil bruke på tester... Det skjer ofte ikke så mye helt i begynnelsen, tar litt tid før de blir sterkere. :-)

Jeg hadde testa hver dag! Men hadde prøvd å holde meg til bare morgenurin nå som du har starta med det! Da slipper du sterkere/svakere i løpet av en dag![emoji1303][emoji5] kan skape unødvendig stresss!!

Åja, smart:) takk for rådet:) :Heartred dette blir spennende dager:nailbiting:

Image1519391651.873896.jpg
Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]

Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit

Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]

Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit

Gratulerer som ruger[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]

Gratulerer! :-) Ser så fint ut! Heldige deg som både fikk se embryoet og fikk bilde.

Back
Topp