FEBRUAR 2018

Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]

Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit

Gratulerer som ruger[emoji7][emoji173]️[emoji7] Så tøft med bilde, har aldri fått sett eggene før innsett, kun ultralyd når de har satt inn.

Gratulerer! :-) Ser så fint ut! Heldige deg som både fikk se embryoet og fikk bilde.

Så heldige dere er! Kjempemoro å ha hvis det lykkes! På Riksen får vi ikke se embryoet en gang.

Gratulerer som ruger[emoji7][emoji173]️[emoji7] Så tøft med bilde, har aldri fått sett eggene før innsett, kun ultralyd når de har satt inn.

Takk[emoji1374]
Det fikk vi i 2014 også[emoji7] Syns det er veldig stas! Her er lille Storm som ble født i 2014 [emoji173]️
IMG_9891.JPG

Det er jo trist med de du har bilde av som det ikke ble noe av/de du har mistet, men nå kommer alt til å gå bra slik at du kan lime inn bildet i babyboka. :-)

Ja, det er det! Men jeg får meg ikke til å kaste dem heller sjø!! Siste bildet nå skal i babyboka ja[emoji7]

Nydelig [emoji7] kjøpte med ukeindikator selv i dag, fyrer av den på søndag. Blir så inspirert av de fine testene dine [emoji173]

Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag, for da er det en uke siden jeg fikk 2-3! Men jeg klarte ikke gitt!![emoji12][emoji12] jeg tok første digitale 12 dpo og fikk 1-2, så 2-3 17 dpo og 3+ idag 21 dpo[emoji173]️

Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag, for da er det en uke siden jeg fikk 2-3! Men jeg klarte ikke gitt!![emoji12][emoji12] jeg tok første digitale 12 dpo og fikk 1-2, så 2-3 17 dpo og 3+ idag 21 dpo[emoji173]️
Jeg er 20dpo på søndag, så håper jeg får se 3+ [emoji1]

Hvis man skal regne termin med ivf, hvordan blir det? :rolleyes: litt tidlig å tenke på kanskje men nysgjerrig alikevel:rolleyes:

Noen som vet om mensen kan bli litt sen pga ovitrelle ?

Jeg har alltid fått mensen akkurat 14 dager etter uttak.
Nå er det gått 16 dager.. nå har jeg ikke menssmerte mer. Merkelig :o

Hvis man skal regne termin med ivf, hvordan blir det? :rolleyes: litt tidlig å tenke på kanskje men nysgjerrig alikevel:rolleyes:
Du bruker datoen for uttak som befruktning.
Noen som vet om mensen kan bli litt sen pga ovitrelle ?

Jeg har alltid fått mensen akkurat 14 dager etter uttak.
Nå er det gått 16 dager.. nå har jeg ikke menssmerte mer. Merkelig :o
Tar du Lutinus? Det kan utsette.

Back
Topp