Synes den ser bittelitt sterkere ut, men vanskelig å se fargen[emoji5] blir spennende å se de neste dagene[emoji7]
Åh, håper så veldig! Vil bare gå og legge meg igjen og sove til imorgen så jeg kan teste på nytt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den ser bittelitt sterkere ut, men vanskelig å se fargen[emoji5] blir spennende å se de neste dagene[emoji7]
Tror håpet er ute her
Nei.. men 12dpo og ikke antydning til strek lengre. Så planlegger bare forsøk i august nå
Her å
Men huff da, hadde ikke du svak strek igår?
Jeg er lei av å håpeIkke gi opp håpet før testdag, da! Ikke alle som har strek eller antydning til strek 12 dpo. Krysser fingrene for deg!
Ikke gråt for ossHer sitter jeg... gråter og synes det er så urettferdig at vi ikke alle kan være gravide!! [emoji26]
Går skikkelig inn på meg til dere som får negativt.. vet hvor vondt det er!
Fikk mensen idag...Progesteron forsinker i hvert fall mensen hos noen eller som hos meg noen ganger og noen ganger ikke, hvis du bruker det? Ovitrelle kan sikkert også gjøre det, for så lenge du har hcg i blodet, tror jo kroppen at den er gravid.
Skulle ønske jeg også fikk det i dag så kunne jeg vært ferdig med det liksomFikk mensen idag...
❤❤❤Skulle ønske jeg også fikk det i dag så kunne jeg vært ferdig med det liksom
Veldig trist å høre. Ønsker deg masse lykke til ved neste forsøk, ta godt vare på hverandre [emoji173]Fikk mensen idag...
Jo, men nesten helt usynlig idag:/
Fikk mensen idag...
Når dere sammenligner tester.. Hvordan gjør dere det da? Den som jeg tok i går er sterkere nå som den har tørket.. Det er også den jeg tok ista men den er mye svakere enn den i går. Skjønner ingenting jeg
Ikke gråt for oss
Du får heller heie på oss neste gang!
Jeg har innsett at det ikke går an å sammenlikne tørre og våte tester, for de endrer seg når de tørker. Det rare er at noen typer tester blir svakere når de tørker, mens andre typer blir sterkere.
Det jeg gjør, er at jeg tar bilde av testen (fortrinnsvis samme sted/samme lys) ca 10 sekunder før 5 minutter har gått (hvis avlesningstiden er innen fem minutter). Så tar jeg bilde av neste test dagen etter på samme måte og sammenlikner de to bildene. Det går også an å sammenlikne dagens test med bildet fra dagen før, men jeg synes egentlig det er bedre å sammenlikne bilde med bilde fordi streken ofte ikke blir helt lik på bildet som i virkeligheten. Når dagens test har blitt helt tørr, sammenlikner jeg den også med de andre tørre fra tidligere dager.
Er nesten en vitenskap, dette.
Kan du ikke legge ut bilde av de to testene dine da, slik at vi kan få se også?
Ja det var lurt.. Her er bilde, tok det akkurat nå, så blir ikke klok på det her jeg.. Kjemisk kanskje, aldri hatt det før og kun sett en positiv test i mitt liv og den slapp jeg å tyde for der sto det gravid, så ikke vet jeg
Det er jo strek på begge, så ville ikke ha gitt opp helt enda. Ser at du har babyplan tidligtest, og jeg har fått sterkere streker på mine vanlige babyplantester, så hcg kan evt være høyere enn man tror utifra streken. Har faktisk selv også opplevd å få svakere strek på test etter to dager, selv om hcg i den perioden hadde mer enn doblet seg fra 21 til 44, så at streken på dagens test er svakere, må ikke bety at der går dårlig. Det kan jo dessverre også være kjemisk graviditet, som du nevner. I mine kjemiske (har hatt mange, dessverre), så har jeg stort sett hatt svake streker over flere dager eller strek på en/to tester og så ingen strek.
Du får bare teste videre og håpe på det beste! Krysser fingrene!