Jeg fikk også, tror det er standard hos st.olavsGratulerer!Ser så fint ut! Heldige deg som både fikk se embryoet og fikk bilde.
de er jo litt søteFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også, tror det er standard hos st.olavsGratulerer!Ser så fint ut! Heldige deg som både fikk se embryoet og fikk bilde.
de er jo litt søteJeg fikk også, tror det er standard hos st.olavsde er jo litt søte
Vis vedlegget 245686 Er kjempefint egg satt inn og 1 til som lever og ser bra ut[emoji173]️ Fryses på mandag om det holder til da[emoji4]
Fikk veldig vondt når gyn skulle ta ut «andenebbet» og en stund etterpå, og sykt ømt når de pressa ul’n på magen, men ellers gikk det veldig greit
Gratulerer!Ser så fint ut! Heldige deg som både fikk se embryoet og fikk bilde.
Så heldige dere er! Kjempemoro å ha hvis det lykkes! På Riksen får vi ikke se embryoet en gang.
Gratulerer som ruger[emoji7][emoji173]️[emoji7] Så tøft med bilde, har aldri fått sett eggene før innsett, kun ultralyd når de har satt inn.
Takk[emoji1374]
Det fikk vi i 2014 også[emoji7] Syns det er veldig stas! Her er lille Storm som ble født i 2014 [emoji173]️Vis vedlegget 245696
Åh, så fantastisk! Jeg får helt tårer i øynene!![]()
Jeg fikk også, tror det er standard hos st.olavsde er jo litt søte
Definitivt økning her ja. Gratulerer så mye [emoji4]Vis vedlegget 245591
Jeg har testet anhverdag siden 9 dpo.
Kan vi se en liten økning i styrke? [emoji848]
Ser strek!Der hvis det ble riktig..
Jeg har seks slike bilder[emoji51]
Nydelig [emoji7] kjøpte med ukeindikator selv i dag, fyrer av den på søndag. Blir så inspirert av de fine testene dine [emoji173]Et siste spambilde fra meg, nå er jeg definitivt ferdig med testing[emoji173]️
5+0 idag[emoji173]️
Vis vedlegget 245618
Det er jo trist med de du har bilde av som det ikke ble noe av/de du har mistet, men nå kommer alt til å gå bra slik at du kan lime inn bildet i babyboka.![]()
Nydelig [emoji7] kjøpte med ukeindikator selv i dag, fyrer av den på søndag. Blir så inspirert av de fine testene dine [emoji173]
Jeg er 20dpo på søndag, så håper jeg får se 3+ [emoji1]Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag, for da er det en uke siden jeg fikk 2-3! Men jeg klarte ikke gitt!![emoji12][emoji12] jeg tok første digitale 12 dpo og fikk 1-2, så 2-3 17 dpo og 3+ idag 21 dpo[emoji173]️
Jeg er 20dpo på søndag, så håper jeg får se 3+ [emoji1]
Du bruker datoen for uttak som befruktning.Hvis man skal regne termin med ivf, hvordan blir det?litt tidlig å tenke på kanskje men nysgjerrig alikevel
![]()
Tar du Lutinus? Det kan utsette.Noen som vet om mensen kan bli litt sen pga ovitrelle ?
Jeg har alltid fått mensen akkurat 14 dager etter uttak.
Nå er det gått 16 dager.. nå har jeg ikke menssmerte mer. Merkelig![]()
Du bruker datoen for uttak som befruktning.
Tar du Lutinus? Det kan utsette.