Slik så min ut 8dpo da jeg var gravid, og dagen etter var det tydelig strek, men hadde ikke tatt ovitrelle da. Blir utrolig spennende å følge med videre lykke til!!9 dpo, så 11 dager siden ovitrelle. Vis vedlegget 246464
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik så min ut 8dpo da jeg var gravid, og dagen etter var det tydelig strek, men hadde ikke tatt ovitrelle da. Blir utrolig spennende å følge med videre lykke til!!9 dpo, så 11 dager siden ovitrelle. Vis vedlegget 246464
9 dpo, så 11 dager siden ovitrelle. Vis vedlegget 246464
Ser strek[emoji813]red
Ser strek[emoji7][emoji7]
Takk! Veldig spennende den kommende uken!!Slik så min ut 8dpo da jeg var gravid, og dagen etter var det tydelig strek, men hadde ikke tatt ovitrelle da. Blir utrolig spennende å følge med videre lykke til!!
Sist var de blanke til 12 dpo og fikk en sånn strek da, men det var kjemisk.Ligner på min 9 dpo[emoji5]
Takk! Veldig spennende den kommende uken!!
Sist var de blanke til 12 dpo og fikk en sånn strek da, men det var kjemisk.
Vis vedlegget 246463
Klarte selvfølgelig ikke holde meg! Impulskontroll lik null! Og den var ikke blank!
Sikkert vanskelig å se, men er en liten strek der!
Fin stigning. vil fremdeles anbefale deg å holde deg til enten morgen eller kveldstester eller ihvertfall ikke sammenligne de to mot hverandreHer kommer dagens morgentester. Det ser ut til at de fortsetter å stige. Er de normalt sterke til å være 12 dpo og ha sensitivitet på 25? Noen som har hatt omtrent tilsvarende tester og har målt hcg?
Vis vedlegget 246409 Vis vedlegget 246410
Det er fint innenfor normalen. Har du tatt mer enn den ene prøven? Lettere om man har noe å sammenligne med, får lest mer ut av det da.Fikk svar på HCG målingen min hos legen i går.
25 dpo - 3900
Er det dårlig?
Blir litt nervøs....
Doblingstiden er lenger når nivået passerer et visst nivå (husker ikke om det var 1200 eller 3200). Så fra å være 31-72 timer normal doblingstid er det 72-132 eller noe sånt og når nivået kommer enda høyere er doblingstiden over 132 timer.Tok den ca kl 12.00 i går, skal jeg ta den ca 12.00 i morgen da?[emoji848]
Ser noe svaktVis vedlegget 246463
Klarte selvfølgelig ikke holde meg! Impulskontroll lik null! Og den var ikke blank!
Sansynligvis står det 1-2 uker.Jeg er 4+2 i dag, hva burde det stå på en digital da?
8 november
Så spennende! Da ligger vi ganske likt Jeg har termin 6.11 <3
Sansynligvis står det 1-2 uker.
De er litt ustabile de ukesindikatorene. Du kan ikke bruke de så nøyaktig til å se om hcg stiger som den skal, da må man ta blodprøve.
Tok en nå klarte ikke vente
17dpo i dag
Tusen takkGratulerer[emoji173]️
Vis vedlegget 246463
Okei takk