FEBRUAR 2018

Jøss, så flink du har vært!! Nå håper vi at dette gir resultater! :Heartred

Jeg har selv bl.a. brukt Klexane og Prednisolon denne gangen. Og så langt går det bra :happy:

Takk! :-) Kom på at jeg glemte å skrive at jeg har satt inn to embryoer denne gangen, så det er annerledes fra de andre forsøkene også.

Hvor mye prednisolon tar du og hvor lenge skal du fortsette? Hva er grunnen til at du tar prednisolon? Godt å høre at det går bra!

Jeg tok min første (og eneste) test i dag. Den viste 3+, og jeg er 5+1 i dag.
Så kommer nok ann på HCG nivået ja..

Lykke til med digitaltest. Det var veldig stas å se det selv om jeg visste.

Gleder meg til jeg også kommer dit.. Er enda så uvirkelig for meg at jeg lurer på når jeg skal skjønne det! :joyful: tusen takk, tror jeg venter en uke før jeg tar den digitale:joyful:

Tok den ca kl 12.00 i går, skal jeg ta den ca 12.00 i morgen da?[emoji848]

Ja, og den bør ca doble seg i løpet av 2-3 døgn, men som gyn har sagt til meg, så kan det gå fint med lavere stigning også. Har også sett andre har skrevet at det har økt litt i rykk og napp.

Takk! :) Kom på at jeg glemte å skrive at jeg har satt inn to embryoer denne gangen, så det er annerledes fra de andre forsøkene også.

Hvor mye prednisolon tar du og hvor lenge skal du fortsette? Hva er grunnen til at du tar prednisolon? Godt å høre at det går bra!

Da blir det jo veldig spennende å se etter hvert om det er en eller to der inne! :happy:

Jeg skal ta 10mg hver morgen til 7+0. Hva med deg? Litt usikker på hvorfor jeg tar det altså. Dignosen er uforklarlig infertilitet. Hadde vært gjennom et neg. ferskforsøk og et neg. frys (kjemisk) i det offentlige da legen på Hausken foreslo det. Jeg er alt for ukritisk til behandlingen jeg får, stoler blindt på legen og glemmer å spørre ;)

Fin stigning. vil fremdeles anbefale deg å holde deg til enten morgen eller kveldstester eller ihvertfall ikke sammenligne de to mot hverandre

Helt umulig å teste bare en gang om dagen, vet du. Jeg prøver hardt å sammenlikne bare morgen mot morgen og kveld mot kveld, for ikke å bli redd. Har en skikkelig god følelse denne gangen!

Helt umulig å teste bare en gang om dagen, vet du. Jeg prøver hardt å sammenlikne bare morgen mot morgen og kveld mot kveld, for ikke å bli redd. Har en skikkelig god følelse denne gangen!
Hold på den gode følelsen.
Jeg vet hvordan det er og det er myyyyye lettere å si noe til andre enn å følge det samme selv

Fikk så dårlig følelse nå, fikk plutselig dunkende smerter nederst i magen.. Murrer ofte men dette var noe annet.. Noen som har hatt det slik? Uten at det var noe galt?? :/

Fikk så dårlig følelse nå, fikk plutselig dunkende smerter nederst i magen.. Murrer ofte men dette var noe annet.. Noen som har hatt det slik? Uten at det var noe galt?? :/

Titt og ofte[emoji5] det er ligamentsmerter- livmoren som utvider seg[emoji5]

Doblingstiden er lenger når nivået passerer et visst nivå (husker ikke om det var 1200 eller 3200). Så fra å være 31-72 timer normal doblingstid er det 72-132 eller noe sånt og når nivået kommer enda høyere er doblingstiden over 132 timer.
Kommer også til et punkt der hcg faller og stagnerer.

Hmm.. interessant! Så hva ville du gjort? Latt det være eller reist å tatt en prøve til? I morgen eller fredag?

Hmm.. interessant! Så hva ville du gjort? Latt det være eller reist å tatt en prøve til? I morgen eller fredag?
Om det er to eller tre dager mellom er ikke så nøye, men ville nok tatt imorgen så svaret kom før helga. Lykke til

Hold på den gode følelsen.
Jeg vet hvordan det er og det er myyyyye lettere å si noe til andre enn å følge det samme selv

Ja, jeg prøver så godt jeg kan å holde på den gode følelsen. Helt enig, det er veldig lett å komme med gode råd, men å følge dem selv er så utrolig mye verre. :-)

Jeg er 4+2 i dag, hva burde det stå på en digital da? :D

Det kommer an på hvor høyt hcg-nivå du har. Det er vanskelig å finne på nettet akkurat hvor grensene går, men jeg mener at jeg en gang fant tallene i en slags engelsk manual over flere sider som beskrev cb digital. Har dessverre ikke linken, men kanskje du finner den når du googler? Den vil vise feil antall uker hvis man har litt lavere hcg eller litt høyere hcg enn de definerte intervallene, så den er ikke helt pålitelig. :-)

Da blir det jo veldig spennende å se etter hvert om det er en eller to der inne! :happy:

Jeg skal ta 10mg hver morgen til 7+0. Hva med deg? Litt usikker på hvorfor jeg tar det altså. Dignosen er uforklarlig infertilitet. Hadde vært gjennom et neg. ferskforsøk og et neg. frys (kjemisk) i det offentlige da legen på Hausken foreslo det. Jeg er alt for ukritisk til behandlingen jeg får, stoler blindt på legen og glemmer å spørre ;)

Ja, det er utrolig spennende om det er en eller to. Håper bare st jeg kommer så langt! Har en veldig god følelse som jeg ikke har hatt på lenge, så får bare satse på at den stemmer.

Jeg har pleid å ta 10 mg fram til test og skulle så ta 5 mg fra positiv test, men har vært kjemisk begge ganger. Håper 20 mg er det som skal til. Jeg har diagnosen habituell abort (har mistet ca ni ganger) og det er derfor jeg tar det. Veldig glad for at de i det private vil eksperimentere litt med medisiner.

Det kommer an på hvor høyt hcg-nivå du har. Det er vanskelig å finne på nettet akkurat hvor grensene går, men jeg mener at jeg en gang fant tallene i en slags engelsk manual over flere sider som beskrev cb digital. Har dessverre ikke linken, men kanskje du finner den når du googler? Den vil vise feil antall uker hvis man har litt lavere hcg eller litt høyere hcg enn de definerte intervallene, så den er ikke helt pålitelig. :)

Åja ja da får jeg google litt til:) tar du ny test i kveld? :happy:

Back
Topp