Februar 2016❤️

Flere som begynner med sprøyter snart?:DJeg begynner med Puregon i morgen!:happy:
 
Her er jeg på 7 dagen på progynova. Skal på ultralyd på riksen på fredag for å se om jeg er nedregulert. Spent på når det blir innsett, men blir nok helt sikkert en dag til uka! Lykke til nå alle her inne:-)
 
Ikke begynt med sprøyter her enda. Har første kontroll om en uke for å sjekke om jeg er nedregulert. Håper virkelig alt ser ut som det skal! Lykke til alle sammen. Nå er det veldig straks februar :D
 
Venter på mensen (ikm i morgen). Frys i naturlig syklus så ingen sprøyter :)
 
Så spennende å høre hvor dere er! Lykke til alle sammen!:D Særlig til deg mammadrøm som er først ute av oss!(?) Jeg har kontroll om ei uke så da får jeg vite uttak og insett:)
 
Tr kom i går. En dag før tiden. Da håper vi at El også flytter seg så innsett ikke krasjer med helg igjen.
 
Var på ul i dag. Slimhinnen var tykk og fin og jeg var nedregulert så da blir det innsett på mandag! Må ringe inn kl 11.15 samme dag og høre om egget har overlevd tining. Spennende!!
 
Var på ul i dag. Slimhinnen var tykk og fin og jeg var nedregulert så da blir det innsett på mandag! Må ringe inn kl 11.15 samme dag og høre om egget har overlevd tining. Spennende!!
Så spennende. Masse lykke til :D
 
Ojj, der stod det ja. Hehe;) gratulerer med ny prøveperiode :) er det veldig nøye med når innsett må være? Og hvorfor deg egentlig? Vi skal ha IVF dersom vi ikke lykkes denne gangen
Ja det skal være et viss antall dager mellom eggløsning og innsett, alt ettersom hvor gammel egget er. Litt mer fritt når det er styrt syklus da :)
 
Jeg hører også til her.. Fryseforsøk i naturlig syklus ble avbrutt i forrige uke på grunn av uteblitt eggløsning! Nå ventes det på blødning... Må ha østrogen-tabletter neste runde!
 
Jeg hører også til her.. Fryseforsøk i naturlig syklus ble avbrutt i forrige uke på grunn av uteblitt eggløsning! Nå ventes det på blødning... Må ha østrogen-tabletter neste runde!

Lykke til alle sammen! Måtte dette bli vår måned. :) <3
 
Back
Topp