Februar 2016❤️

Jeg fikk svar fra klinikken i dag :) grunnen til at jeg ikke hadde fått det på resept var fordi at de var usikre på hvilken hormonbehandling jeg skulle ha og hvor mye. Kanskje Bemfola. Dette ville de finne ut av på kontrollen den 3/2. Hvis alt ser bra ut er det start sprøyter etter kontrollen og hun satset på at vi skulle ha uttak uke 7 :) vi holder til på Ullevål :)
 
Jeg fikk bare resept på en ting om gangen og det gikk helt fint :) de har alt under kontroll :)
 
Første dag med spray i dag :) Forferdelig ekkel smak, men det får bare gå. Nå er jeg spent på om vi slipper unna bivirkningene eller ei. ;)
 
Jeg fikk svar fra klinikken i dag :) grunnen til at jeg ikke hadde fått det på resept var fordi at de var usikre på hvilken hormonbehandling jeg skulle ha og hvor mye. Kanskje Bemfola. Dette ville de finne ut av på kontrollen den 3/2. Hvis alt ser bra ut er det start sprøyter etter kontrollen og hun satset på at vi skulle ha uttak uke 7 :) vi holder til på Ullevål :)
Så spennende å lese siden vi da ligger veldig likt. Skal ha første kontroll 2/2, også på Ullevål :)
 
Første dag med spray i dag :) Forferdelig ekkel smak, men det får bare gå. Nå er jeg spent på om vi slipper unna bivirkningene eller ei. ;)
Hvordan går det med sprayingen? Jeg er på den niende dagen, og ytterst få bivirkninger:-)
 
Noen som har satt inn fryst blastocyst her før? hvor mange dager etter positiv El test fikk dere innsett?
 
Hvordan går det med sprayingen? Jeg er på den niende dagen, og ytterst få bivirkninger:-)
Det går fint så langt :) Dag fire i dag og ingen bivirkninger her heller så langt. Vi får håpe det fortsetter sånn for oss :D
 
Noen som har satt inn fryst blastocyst her før? hvor mange dager etter positiv El test fikk dere innsett?

Fikk positiv EL-test mandag morgen, innsett førstkommende lørdag. Positiv G-test 4 døgn etter innsett :)
 
Skrev en del her inne tidligere, og følger fortsatt med dere som skal ha innsett i februar! Vi skulle jo også hatt det, men fikk den beste julegaven i verden! :) Positiv test 18.12 - bare 1 mnd etter mislykket IVF. Vi klarte det på egenhånd! :) Gleden er stor etter 2 år og 8 mnd prøving. Mirakler kan visst skje. Klinikken har ingen god forklaring! :) Uke 8 i morgen. Masse lykke til med forsøkene som snart står for tur!
 
Skrev en del her inne tidligere, og følger fortsatt med dere som skal ha innsett i februar! Vi skulle jo også hatt det, men fikk den beste julegaven i verden! :) Positiv test 18.12 - bare 1 mnd etter mislykket IVF. Vi klarte det på egenhånd! :) Gleden er stor etter 2 år og 8 mnd prøving. Mirakler kan visst skje. Klinikken har ingen god forklaring! :) Uke 8 i morgen. Masse lykke til med forsøkene som snart står for tur!
Så utrolig moro! Gratulerer:-)
 
Tester dere etter el for å se at den ikke kommer? For en gangs skyld :-)
Tenker du på EL som kommer i den syklusen man begynner på spray? Eller syklusen etter? For der skal den vel ikke komme, og man blir jo så godt fulgt opp med ULer at man ikke egentlig trenger tester? :)

Vi hadde et uhell uten kondom nå rett før spraystart selv om det ante meg at EL var på vei pga fruktbar utflod. Tok derfor et par EL-tester (som var positive) og tempet påfølgende dager for å sjekke. Så det er en viss sjanse for nesesprayspire her, men jeg håper virkelig ikke det. Kroppen min er særs dårlig på å bli gravid uten EL-stimulering uansett, så jeg tror jeg innerst inne ikke at det er mulig. :P
 
Da tror jeg EL har vært :) bare å vente en 14 dagers tid på TR så kn jeg telle ned til fryseforsøket :D
 
Skulle egentlig ha innsett i januar, men eggløsning kolliderte med helg. Så nå skulle vi prøve på igjen i februar alt. Fryseforsøk i naturlig syklus. Venter mensen 28.01
 
Back
Topp