Februar 2016❤️

Hei:) vi har i dag levert søknad til porsgrunn. Blir vel ikke akkurat i februar da, men hvem vet;) er jo på ringeliste:) tenkte jeg kunne melde meg inn her likevel. Greit å høre hva andre opplever rundt dette:) jeg har PCO (ikke pcos). Sykluser på over 100 dager. Har vært gjennom 3 provera og pergotime kurer uten at vi ble gravide. Har normale blodprøver, men meget høy AMH-132. Ellers er jeg vel rimelig i god stand ellers:)
Søknaden vår ble sendt til Porsgrunn i juni, og vi kom til samtale i september. Forsøket ble gjort i okt/nov. Har hatt kontakt med noen andre også som sendte søknad i oktober og skal til samtale i desember. Tipper dere kommer til samtale i januar da, og sikkert oppstart i feb/mars ;) :) Høres ut som de fleste får starte fort med behandling etter samtale i Porsgrunn. Fint å komme i gang! :)
 
Så spennende Mammadrøm:D
Ja, gleder meg til oppstart! Verpesyk som bare det:-) Håper det ordner seg med søknaden deres, kjedelig når de gjør sånne feil...
 
Hei:) vi har i dag levert søknad til porsgrunn. Blir vel ikke akkurat i februar da, men hvem vet;) er jo på ringeliste:) tenkte jeg kunne melde meg inn her likevel. Greit å høre hva andre opplever rundt dette:) jeg har PCO (ikke pcos). Sykluser på over 100 dager. Har vært gjennom 3 provera og pergotime kurer uten at vi ble gravide. Har normale blodprøver, men meget høy AMH-132. Ellers er jeg vel rimelig i god stand ellers:)
Det blir spennende tider fremover! Håper dere kommer raskt igang, har jo hørt at Porsgrunn ikke er de værste hva angår ventetid:-)
 
Søknaden vår ble sendt til Porsgrunn i juni, og vi kom til samtale i september. Forsøket ble gjort i okt/nov. Har hatt kontakt med noen andre også som sendte søknad i oktober og skal til samtale i desember. Tipper dere kommer til samtale i januar da, og sikkert oppstart i feb/mars ;) :) Høres ut som de fleste får starte fort med behandling etter samtale i Porsgrunn. Fint å komme i gang! :)

Det er jo strålende nyheter!!:)) har hørt at det kan ta 6 mnd der
 
Ringte klinikken i dag for å høre om de hadde mottatt søknaden- og det hadde de! :) jippi!! Den ligger nå til vurdering. Ventetid er 5 mnd fra søknaden er vurdert. Kan gå fortere om vi står på ringeliste, men da må vi komme på kort varsel... vet ikke hvordan man gjør det med jobb og andre forpliktelser da...noen som vet?
 
Jeg tror jeg kan melde meg inn her!!?! Fikk brev i dag om forsamtale i januar og håper sååå vi kan begynne med en gang :P
 
Kan hende jeg havner her med dere:) Det kommer helt an på når vi kan starte opp etter forsamtalen.
 
Jupp, begynner å bli en fin gjeng her nå! La oss lage babyboom i februar:-)
 
Endelig kan jeg hoppe inn i en gruppe jeg også :D Kan hende det blir slutten av januar, men tryggest å være her :P Ser ut til at tanta er på vei (spotter), så da er vi veldig snart i gang med vårt første forsøk! Har ringt inn mens allerede siden jeg sliter med å ringe inn i morgen, men skulle ringe i neste uke hvis tanta ble veldig forsinket. Dette er så spennende. Endelig er vi i gang :D :D
 
Melder meg inn her i februar gruppa!:) Starter på nesespray 02.01, er på lang protokoll:)
Da blir uttaket i februar! Gleder oss til nytt år!:Heartred
 
Back
Topp