Februar 2016❤️

Da har jeg fått resepter i posten og begynner på nesespray 7/1. Spennende tid i vente :) Nyt julen så lenge ♡
 
Da melder jeg meg inn her.
Vårt første fersk forsøk ender nå i TR (har begynt å spotte) og bloggen til Porsgrunn informerer om fulle lister for frys de frste ukene i Januar så da må vi bare vente til Februar.
 
Da melder jeg meg inn her.
Vårt første fersk forsøk ender nå i TR (har begynt å spotte) og bloggen til Porsgrunn informerer om fulle lister for frys de frste ukene i Januar så da må vi bare vente til Februar.

Det var synd :( da er vi ganske likt, så blir spennende å følge deg videre. Vi er på privatklinikk nå. Selv om de har plass i februar, så må man vente til mensen kommer i januar slik jeg forsto det. Hvis ikke vi lykkes i februar så blir det Porsgrunn, vi har utsatt forsamtalen vår der. Er du fornøyd med Porsgrunn?
 
Da melder jeg meg inn her.
Vårt første fersk forsøk ender nå i TR (har begynt å spotte) og bloggen til Porsgrunn informerer om fulle lister for frys de frste ukene i Januar så da må vi bare vente til Februar.
Uff det var trist hope90... Håper det går bedre i februar:-) vi har "bare" hatt forsamtalen i Porsgrunn men de var veldig snille og omsorgsfulle mennesker:-)
 
Det var synd :( da er vi ganske likt, så blir spennende å følge deg videre. Vi er på privatklinikk nå. Selv om de har plass i februar, så må man vente til mensen kommer i januar slik jeg forsto det. Hvis ikke vi lykkes i februar så blir det Porsgrunn, vi har utsatt forsamtalen vår der. Er du fornøyd med Porsgrunn?
Det blir spennende å følge deg videre også :)

Ja mensen kommer vel rundt det 27 januar tenker jeg om ikke EL blir veldig sen.

Jeg er kjempe fornøyde med porsgrunn. De er så hyggelig og omsorgsfulle der og veldig optimistiske. Kunne ikke havnet på en bedre plass :)
 
Det blir spennende å følge deg videre også :)

Ja mensen kommer vel rundt det 27 januar tenker jeg om ikke EL blir veldig sen.

Jeg er kjempe fornøyde med porsgrunn. De er så hyggelig og omsorgsfulle der og veldig optimistiske. Kunne ikke havnet på en bedre plass :)

Så bra :) vi får håpe at vi begge to får hell ved neste forsøk. Må du reise langt for Porsgrunn?
 
Nei er ca 35 minutter med bil så det er ikke langt :) hva med deg?:)

Er 1,5 time, og jobber i Oslo,så egentlig litt kortere til Riksen. En time hjemmefra til Oslo da. Men jeg orker ikke den samlebåndfølelsen som flere har beskrevet der,og hørt så mye bra om Porsgrunn :) fikk også et veldig godt inntrykk av de når jeg snakket med de på telefon.
 
Er 1,5 time, og jobber i Oslo,så egentlig litt kortere til Riksen. En time hjemmefra til Oslo da. Men jeg orker ikke den samlebåndfølelsen som flere har beskrevet der,og hørt så mye bra om Porsgrunn :) fikk også et veldig godt inntrykk av de når jeg snakket med de på telefon.
Vi måtte kjøre 1,5 time til Porsgunn, og uten rush til Oslo hadde det tatt oss ca 45 min hjemmefra. Vi er så glad vi valgte Porsgrunn, tross lenger kjørevei. Følte oss godt ivaretatt og ikke samlebånd i det hele tatt.
 
Er 1,5 time, og jobber i Oslo,så egentlig litt kortere til Riksen. En time hjemmefra til Oslo da. Men jeg orker ikke den samlebåndfølelsen som flere har beskrevet der,og hørt så mye bra om Porsgrunn :) fikk også et veldig godt inntrykk av de når jeg snakket med de på telefon.
Ja det er et godt stykke, men veien spiller liksom ingen rolle når man er kommet til et sted man føler seg ivaretatt :)
 
Første dag på synarela! Flere som startet med medisiner i dag?:-)
 
Jeg har hentet ut Synarela i dag og begynner på torsdag. Såå spent på dette!! :)
 
Back
Topp