Februar 2016❤️

Tenker du på EL som kommer i den syklusen man begynner på spray? Eller syklusen etter? For der skal den vel ikke komme, og man blir jo så godt fulgt opp med ULer at man ikke egentlig trenger tester? :)

Vi hadde et uhell uten kondom nå rett før spraystart selv om det ante meg at EL var på vei pga fruktbar utflod. Tok derfor et par EL-tester (som var positive) og tempet påfølgende dager for å sjekke. Så det er en viss sjanse for nesesprayspire her, men jeg håper virkelig ikke det. Kroppen min er særs dårlig på å bli gravid uten EL-stimulering uansett, så jeg tror jeg innerst inne ikke at det er mulig. :p
Tenker på EL perioden som ville ha vært om en ikke brukte spray :) Testetøsa hos meg kan ta litt styringen innimellom, tenkte kanskje om den gjorde det hos flere? :-)
 
Hei! Da er det antagelig kommerforsøk i februar uke 8. MYE tanker siden det er 3 forsøk. Noen fler?
Hei!
Hei! Da er det antagelig på igjen.. Nytt forsøk i februar uke 8. MYE tanker siden det er 3 forsøk. Noen fler?
Hei! Etter planen skal jeg ha fryseforsøk i uke 9. Litt usikkert når mensen kommer pga MA i begynnelsen av desember. Var og er fremdeles veldig tøft, men håper at det går bra neste gang. Krysser fingrene for at du får full klaff denne gangen! Masse lykkeønskninger sendes til deg!
 
Tiden går så alt for sakte nå.. venter på TR, men den skal jo ikke komme før i slutten av måneden. Men er så klar for søskenforsøk.
 
Starter med Primolut, så Progynova i februar :) :)
 
I dag kom mensen, så da starter jeg på progynova!
 
Har snart gått to uker på spray. Ikke merket så veldig til bivirkninger. Hadde én natt med hetetokter og har litt varierende humør (sipper feks ekstremt lett :P), men utover det veldig lite. Hvordan er det med dere andre som sprayer? :)
 
Så bra at du ikke har merket så mye til sprayen :) jeg er på dag 18 og jeg har heller ikke merket så mye til det. Litt varmere i kroppen men det gjør meg ingenting i denne kulden. Er til vanlig veldig frysepinne.
 
Har snart gått to uker på spray. Ikke merket så veldig til bivirkninger. Hadde én natt med hetetokter og har litt varierende humør (sipper feks ekstremt lett :p), men utover det veldig lite. Hvordan er det med dere andre som sprayer? :)
Jeg er på dag 19 og nå begynner jeg å bli sliten. Vondt i hode konstant, "varm" i hode og veldig trøtt. Ikke merket noe til hetetokter generelt da, fryser som bare det:p
 
Kanskje blir det ikke innsett I februar likevel. For her ser det ut som om vi har fått til en pause spire ❤
Åååh så gøy! Gratulerer så mye!:D:Heartred
 
Last edited:
Hei!

Trenger råd:) Noen som har reist til utland (syden) mens de går på hormonsprøyter?? Må vel ha med bekreftelse fra sykehus? på medisiner? Eller holder d med resept? Ifh til sikkerhetskontroll....✈️
 
Last edited:
Back
Topp