Februar 2016❤️

Var på ul i dag. Slimhinnen var tykk og fin og jeg var nedregulert så da blir det innsett på mandag! Må ringe inn kl 11.15 samme dag og høre om egget har overlevd tining. Spennende!!
Lykke til i morgen!!!! :D :D :D ❤ ❤ ❤
 
Jeg hører også til her. Skal ta første sprøyta til torsdag. Har gått på suprecur spray i snart to uker, så nå skal jeg være nedregulert. Har ikke hatt så mange bivirkninger, bare litt mer varm av meg og litt hodepine. Veldig spent på dette forsøket :-) lykke til alle sammen, måtte vi alle lykkes denne måneden!
 
Egget overlevde, så nå ruger jeg på et fint 4- delt egg❤️
 
Blæh, tung i hodet, og hodepine, tror det er tablettene som gjør det. Får bare holde ut. :)

Er disse tablettene østrogen? Har ikke hentet mine, så jeg vet ikke hva de heter..
 
Første kontroll i dag, og alt så fint ut etter fire uker på spray. Begynner med sprøyter (Gonal-F) på torsdag, men lav dose og ny kontroll allerede på mandag pga høy AMH. Håper de klarer å temme den håpløse kroppen min :P
 
Tror jeg kommer inn her ! Starter på progynova ved forventet blødning som kommer om tre dager ca .Har nettopp hatt ett negativt fryseforsøk så nå prøver vi på nytt .:)
 
Første UL kontroll i dag! Gyn kunne se 9 medium/store eggposer:) Skal inn til ny UL fredag, men han var veldig fornøyd så langt! Er så spent på neste uke at jeg ikke klarer å tenke på noe annet!:D:p
 
Var på kontroll i går etter 4 uker med spray, alt så bra ut så da er det start med sprøyter i kveld :) så spennende :) skal på kontroll igjen mandag og neste fredag :)
Da ligger vi helt likt :D Jeg skal også begynne med sprøyter i kveld og kontroll mandag :) Hvilken dose og hva slags sprøyter skal du ta? Spennende tid i vente nå :)
 
Da ligger vi helt likt :D Jeg skal også begynne med sprøyter i kveld og kontroll mandag :) Hvilken dose og hva slags sprøyter skal du ta? Spennende tid i vente nå :)
Så artig :) jeg skal bruke Bemfola 150. Hva med deg? Ja dette er spennende, er første gang for oss. Var litt spent i går og fikk sånn god følelse når jeg leste arket vi fikk med oss i går. Siste sjekk punkt er hvis ikke mensen har kommet etter 3 uker foreta en graviditets test. Nå er vi snart ferdig med første forsøk :)
 
I dag skal jeg ta første sprøyta i dette forsøket. Er veldig spent på hvordan det skal gå denne gangen :-) skal ta Elonova. Samtidig skal jeg begynne med prednisolon og klexane fra og med i dag. Gleder meg til kontroll om en uke. :-)
 
Så artig :) jeg skal bruke Bemfola 150. Hva med deg? Ja dette er spennende, er første gang for oss. Var litt spent i går og fikk sånn god følelse når jeg leste arket vi fikk med oss i går. Siste sjekk punkt er hvis ikke mensen har kommet etter 3 uker foreta en graviditets test. Nå er vi snart ferdig med første forsøk :)
Her er det Gonal-F som skal brukes, lav dose (100) :) Så vi får se. Er forberedt på at det kan ta litt tid med stimuleringen. Ja, den sjekklista var fin. Masser av håp :D
 
Back
Topp