Februar 2016❤️

Melder meg inn her jeg også. Mislykket frys i januar, så nytt fryseforsøk nå i februar. Satser på at dette er måneden det skal gå, for nå er jeg litt lei all styret :p
 
Hei jeg er ny her, så håper jeg skriver i riktig tråd selvom jeg startet med behandling i januar, men innsett er ikke før neste uke. Er på dag 9 med puregon. Så er veldig spent på dette forsøket☺️ hatt 2 ferskforsøk, 3 fryseforsøk. Et barn med mitt aller første ferskforsøk☺️
 
Velkommen :)
 
Vært på kontroll i dag. Alt ser bra ut men han var enig i at kroppen min er som en klokke, så med mindre jeg har flaks, så kolliderer det med helg igjen og forsøket blir avbrutt :(
 
Mulig jeg spørr litt dumt, men hva er grunnen til at det kolliderer med helg? Kan det ikke taes før evnt? Beklager, første runde for meg så still learning :-)
 
Vært på kontroll i dag. Alt ser bra ut men han var enig i at kroppen min er som en klokke, så med mindre jeg har flaks, så kolliderer det med helg igjen og forsøket blir avbrutt :(
Men, om kroppen din er en klokke, og der kollidere denne gangen også, vil det ikke alltid kollidere med helg da? Er det ikke bedre om de setter deg i styrt syklus? Eller har jeg misforstått helt?
 
Fordi de da måtte sette inn på helg og det gjør de ikke :/ vi prøver å unngå styrt syklus fordi jeg reagerer sånn på medisinen, så derfor de ville prøve en runde til:)
 
Fordi de da måtte sette inn på helg og det gjør de ikke :/ vi prøver å unngå styrt syklus fordi jeg reagerer sånn på medisinen, så derfor de ville prøve en runde til:)

Jeg er også litt bekymret for at dagen for innsett skal havne i helg. Hvilken klinikk er du på?
 
Jeg er også litt bekymret for at dagen for innsett skal havne i helg. Hvilken klinikk er du på?
St. Olavs hospital :) det er dumt det der med helg. Tenker liksom om man kan unngå medisiner, nær man gjøre det om dette betyr at det må settes inn på helg. Men men, det er nå meg
 
Melder meg inn her jeg også. Hadde et mislykket fryseforsøk i januar, så skal prøve på nytt nå rundt den 19. Februar. Skal på kontroll 15, så får vite mer da.. Måtte februar bli en bra mnd for oss alle :)
 
Iiihhhh! 2. kontroll denne uka og til mandag blir det uttak!!:D Eggposene hadde vokst enda litt mer de siste to dagene så nå blir det jammen spennende!:)
 
Hei jeg er ny her, så håper jeg skriver i riktig tråd selvom jeg startet med behandling i januar, men innsett er ikke før neste uke. Er på dag 9 med puregon. Så er veldig spent på dette forsøket☺️ hatt 2 ferskforsøk, 3 fryseforsøk. Et barn med mitt aller første ferskforsøk☺️
Velkommen! Jeg er på min tiende og siste dag med puregon!:) Da ligger vi nok ganske likt?:) Hvor hører du til?:)
 
Velkommen! Jeg er på min tiende og siste dag med puregon!:) Da ligger vi nok ganske likt?:) Hvor hører du til?:)
Så spennende:) skal på Ul på mandag☺️jeg skal gå på puregon frem til det. Så satser på uttak på tirsdag eller onsdag. Jeg hører til medicus, hva med deg:)?
 
Så spennende:) skal på Ul på mandag☺️jeg skal gå på puregon frem til det. Så satser på uttak på tirsdag eller onsdag. Jeg hører til medicus, hva med deg:)?
Så bra!:) Jeg hører til i Porsgrunn:) Gleder meg til å bli ferdig med nesesprayen nå:p
 
Back
Topp