Februar 2016❤️

Positiv eltest i dag, altså er forsøket avbrutt. Regnet med det. Blir styrt syklus neste måned, så håper jeg at jeg tåler medisinen bedre da. Lykke til alle sammen. Krysser fingrene for mange positive tester. :)
 
Hei alle,melder meg inn her jeg også:) Er på rugedag 7 viss første dag etter innsett er dag 1:happy: er mitt første fryseforsøk fikk satt inn 1 egg da bare d ene tålte opptiningen. Har ikke så mange symptomer annet enn på RD 2-4 stikking og lett murringer. Måtte vi alle får en spire i magen i løpet av februar :)
 
Alt så fint ut på kontroll i dag etter fire dager med sprøyter. Ny kontroll på fredag, og sannsynligvis uttak en gang mellom mandag og onsdag i neste uke. Ææ, nå er det bare å holde seg fast, skjønner jeg :))
 
Så artig :-) vi ligger helt likt :-) fikk samme beskjed i dag jeg også :-)
Så morsomt :D Da følger vi hverandre hele veien, ser det ut som.
Hadde du tilfeldigvis time 1430 eller så? Var ei som ventet samtidig med meg nemlig, og jeg tenkte at det kanskje kunne være deg :P
 
Hei alle,melder meg inn her jeg også:) Er på rugedag 7 viss første dag etter innsett er dag 1:happy: er mitt første fryseforsøk fikk satt inn 1 egg da bare d ene tålte opptiningen. Har ikke så mange symptomer annet enn på RD 2-4 stikking og lett murringer. Måtte vi alle får en spire i magen i løpet av februar :)

Lykke til! Krysser fingrene for at den sitter :)
 
Uttak i dag! Fikk ut 17 egg! Men tålte ikke medisinen så jeg besvimte og kastet opp. Stor fare for å bli overstimulert så ekstra oppfølging før innsett. Håper bare det blir insett:)
 
Uttak i dag! Fikk ut 17 egg! Men tålte ikke medisinen så jeg besvimte og kastet opp. Stor fare for å bli overstimulert så ekstra oppfølging før innsett. Håper bare det blir insett:)
Gratulerer med så bra antall med egg, men kjipt at du ble så dårlig :( Håper formen er bedre og at det blir innsett!
 
Gratulerer med så bra antall med egg, men kjipt at du ble så dårlig :( Håper formen er bedre og at det blir innsett!
Takk!:) Det håper jeg også:) Fint å se at kontrollen din også gikk bra idag! :D
 
Uttak i dag! Fikk ut 17 egg! Men tålte ikke medisinen så jeg besvimte og kastet opp. Stor fare for å bli overstimulert så ekstra oppfølging før innsett. Håper bare det blir insett:)
Så bra med så mange egg, måtte du få mange på frys :-) kjipt å bli så dårlig. Når blir det evt innsett?
 
Lykke til! Krysser fingrene for at den sitter :)
Takk :)ja håper virkelig den sitter denne gangen❤ Ser du skrev at om d blir innsett i helg så får du ikke satt inn?! Er du på privat klinikk? På riksen er d ikke sånn i hvertfall..har du hatt mange forsøk?
 
Last edited:
Gratulerer Jeg hadde også innsett 1 feb,samme som deg 4-delt egg❤ Har du noen symptomer? Vet d er tidlig men man blir jo gaal av denne vente tida:wacky::)
Så gøy at vi er helt likt:-) Jeg har ingen symptomer annet enn litt oppblåst og murringer, men det har jeg hatt både ved negative og positive forsøk. Var så dum at jeg tok en test i dag(vet det er for tidlig) men gikk litt i kjelleren av den blendahvite testen.. Krysser fingrene for at det bare var for tidlig og at du og får to streker om noen dager❤️ Når har du testdato?
 
Så gøy at vi er helt likt:) Jeg har ingen symptomer annet enn litt oppblåst og murringer, men det har jeg hatt både ved negative og positive forsøk. Var så dum at jeg tok en test i dag(vet det er for tidlig) men gikk litt i kjelleren av den blendahvite testen.. Krysser fingrene for at det bare var for tidlig og at du og får to streker om noen dager❤️ Når har du testdato:shy:
Så gøy at vi er helt likt:) Jeg har ingen symptomer annet enn litt oppblåst og murringer, men det har jeg hatt både ved negative og positive forsøk. Var så dum at jeg tok en test i dag(vet det er for tidlig) men gikk litt i kjelleren av den blendahvite testen.. Krysser fingrene for at det bare var for tidlig og at du og får to streker om noen dager❤️ Når har du testdato?
Sorry roter litt med tegn og sånn..blir litt knoting fra tlf:p Jeg har testdag neste mandag..vet ikke om jeg klarer vente til da men er så redd for negativ test...Er mitt første forsøk som jeg har fått innsett (4 forsøk måtte til før de fant riktig dose hormoner) så jeg har ikke noe og sammenligne med.. men du er nok for tidlig ute ja,så ikke bekymre deg:) tror jeg drister meg til en test på lørdag:D håper virkelig vi begge kan juble over positiv test snart;)
 
Takk :)ja håper virkelig den sitter denne gangen❤ Ser du skrev at om d blir innsett i helg så får du ikke satt inn?! Er du på privat klinikk? På riksen er d ikke sånn i hvertfall..har du hatt mange forsøk?

Privat ja, så usikker på om de har åpent i helgen, rakk ikke å ringe i dag, så håper jeg får svar på det i morgen :) To forsøk så langt, et ferskforsøk og et frys, første endte i kjemisk og den siste var bare negativ, så veldig klar for positiv test som varer nå :p Skal jo egentlig ikke klage for vi har ikke måttet vente og heller ikke prøvd så lenge som mange andre her har, men når man først har bestemt seg så skulle man jo gjerne alt vært gravid :p
 
Positiv eltest i dag, altså er forsøket avbrutt. Regnet med det. Blir styrt syklus neste måned, så håper jeg at jeg tåler medisinen bedre da. Lykke til alle sammen. Krysser fingrene for mange positive tester. :)
Så utrolig kjipt. Håper det klaffer bedre med styrt syklus :) Lykke til!
 
Privat her også. Fertilitetssenteret, så ringer dem i morgen og hører :) Hva med deg? Ja, det skjønner jeg. Vi har igjen forsøk vi også, så hvis de ikke kan styre det går jeg heller for nytt ferskforsøk jeg også, tror vi kan velge :)

Samme her også, Fertilitetssenteret :)
 
Så bra med så mange egg, måtte du få mange på frys :) kjipt å bli så dårlig. Når blir det evt innsett?
Tusen takk!:) Det blir forhåpentligvis til i morgen :) Hvor ligger du i løypa Escarina?:)
 
Back
Topp