Februar 2016❤️

Nå hiver jeg meg på karusellen her:D Skal på forsamtale på torsdag. Håper på ganske rask oppstart med medisiner:) litt redd de ønsker å prøve med inseminering først... har en sånn følelse i meg at det kanskje ikke er noen vits....
 
Privat ja, så usikker på om de har åpent i helgen, rakk ikke å ringe i dag, så håper jeg får svar på det i morgen :) To forsøk så langt, et ferskforsøk og et frys, første endte i kjemisk og den siste var bare negativ, så veldig klar for positiv test som varer nå :p Skal jo egentlig ikke klage for vi har ikke måttet vente og heller ikke prøvd så lenge som mange andre her har, men når man først har bestemt seg så skulle man jo gjerne alt vært gravid :p

Får håpe dem har åpent i helgene da:) Man vil jo så gjerne d skal klaffe med en gang, men i denne berg og dalbanen så skjønner jeg at d ikke er bestandig så enkelt.. Dette er mitt første forsøk,de brukte 4 runder for å finne ut hvor mye hormoner jeg skulle ha..(jeg er visst vanskelig å medisinere,trenger MYE):confused: Jeg har 5 graviditeter bak meg hjemmelaget..men de endte i 3 MA 1 SA og en som ble senabort i uke 23:( Så vi er på d 5 året som prøvere..Men om d ikke skal gå nå så er d bare å brette opp ermene og prøve på nytt:) Jeg gir meg ikke..samme hvor dritt de medisinene er!! Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre for at du får innsett i helgen:)
 
Da blir det uttak på meg imorgen tidlig:) fått nå medisiner for å ikke bli overstimulert, aldri fått før så dette er noe nytt. veldig sliten nå merker jeg, så gleder meg til å få det overstått, samtidig som jeg gruer meg sinnsykt mye.
 
Nå hiver jeg meg på karusellen her:D Skal på forsamtale på torsdag. Håper på ganske rask oppstart med medisiner:) litt redd de ønsker å prøve med inseminering først... har en sånn følelse i meg at det kanskje ikke er noen vits....
Har du prøvd inseminering før? om du har d og d ikke gikk så kan du vel argumentere med d:) Ønsker deg lykke til:)
 
Da blir det uttak på meg imorgen tidlig:) fått nå medisiner for å ikke bli overstimulert, aldri fått før så dette er noe nytt. veldig sliten nå merker jeg, så gleder meg til å få det overstått, samtidig som jeg gruer meg sinnsykt mye.
D kommer til å gå bra:) Er d ditt første uttak? Lykke til i morgen og måtte d bli mange egg som blir befruktet:D
 
D kommer til å gå bra:) Er d ditt første uttak? Lykke til i morgen og måtte d bli mange egg som blir befruktet:D
Tusen takk:):) har en datter på 3, med Ivf og har hatt et ferskforsøk etter det, så er mitt 3. Men jeg blir så bort av medisinene at det er skummelt, så gruer meg veldig til det. Skal kjøre tog i 7 timer og så rett på uttak, blir en stressende natt
 
Jeg har innsett på torsdag såfremt noen av embryoene overlever tining :)
Wee! Det er ikke lenge til!:) Håper de overlever tinging og at du får insett!:) Krysser fingrene for deg!:)
 
Da blir det uttak på meg imorgen tidlig:) fått nå medisiner for å ikke bli overstimulert, aldri fått før så dette er noe nytt. veldig sliten nå merker jeg, så gleder meg til å få det overstått, samtidig som jeg gruer meg sinnsykt mye.
Lykke til i morgen! Det går sikkert kjempe bra! Jeg hadde uttak i går og hadde kun litt vondt heeelt på slutten:) Måtte det bli mange flotte egg! Hva heter medisinen du får for overstimulering?
 
Melder meg inn her nå. Er på sprøytedag 7 og har kontroll på fredag:) har gått på Synarela siden 29.desember så nå er jeg veldig klar:)
Har fra tidligere ei jente født i 2012 som ble til naturlig. De har ikke funnet noen årsak til at vi ikke blir gravide av oss selv denne gangen. Vi hadde et privat forsøk på hausken for ca ett år siden og er offentlig denne gangen.

Har forresten blitt ganske øm/vond i magen de to siste dagene, på sidene... Men det er vel normalt?

Krysser fingrene for alle dere prøvere der ute
 
Aldri prøvd. Vet ikke hvilke kriterier det er for verken det ene eller det andre:p
De vet som regel best,men må si at med meg så rota de veldig med medisinering..er så mange leger med forskjellige meninger vær gang:eek:(riksen) Men d ordner seg som regel tilslutt;) er du privat eller offentlig?
 
Tusen takk:):) har en datter på 3, med Ivf og har hatt et ferskforsøk etter det, så er mitt 3. Men jeg blir så bort av medisinene at det er skummelt, så gruer meg veldig til det. Skal kjøre tog i 7 timer og så rett på uttak, blir en stressende natt
huff er ikke morro når d er så mye stress rundt..jeg blir også helt satt ut av medisinene men er heldigvis bare 30 min unna..håper du klarer å slappe av og får sovet på toget..Lykke til:)
 
huff er ikke morro når d er så mye stress rundt..jeg blir også helt satt ut av medisinene men er heldigvis bare 30 min unna..håper du klarer å slappe av og får sovet på toget..Lykke til:)
Å så deilig, hvor går du til behandling:)? Satser på det:) står du på mye medisiner?
 
Lykke til i morgen! Det går sikkert kjempe bra! Jeg hadde uttak i går og hadde kun litt vondt heeelt på slutten:) Måtte det bli mange flotte egg! Hva heter medisinen du får for overstimulering?
Å så spennende, fikk du ut mange egg? Husker du noe fra uttaket? Gjorde ikke det sist jeg. Medisinen heter dostinex.
 
Heihei
Melder meg in her. Var på Ul på mandag skal igjen på torsdag. Skal i gang med fryseforsøk. Regner med det blir innsett over helga,har bare ett på frys så håpe det overlever optining..det her blir ett søsken forsøk,fikk en gutt på 2. IVF forsøk.:) lykke til alle sammen.:):)
 
Å så deilig, hvor går du til behandling:)? Satser på det:) står du på mye medisiner?
Jeg er på riksen:) hva med deg? Jeg er på 3x1 progynova om dagen og 3x100mg Lutinus om dagen..synes egentlig disse medisinene er værre enn sprøyter ang bivirkninger..men man tåler d meste for en spire i magen:) Er på RD 8 idag og skal teste på mandag:D vet ikke om jeg klarer og holde ut til da men skal prøve:p
 
Back
Topp