Februar 2016❤️

Da er jeg ruger på 1 egg. Det første de tok opp overlevde tining :-D testdato 23/2 :)
Så god å høre! Gratulerer som ruger!:D Da har du testdato en dag før meg;) Jeg vurderer å teste på søndagen, altså på rugedag 11:angelic:
 
De ville sette inn 2 egg om første ikke overlevde tining. Hvis forrige gang er en pekepinn hadde jeg vel endt opp med tvillinger, så er glad det bare er satt inn ett nå. Så får det heller bli to inn neste gang hvis dette ikke fester seg :-)
 
Så god å høre! Gratulerer som ruger!:D Da har du testdato en dag før meg;) Jeg vurderer å teste på søndagen, altså på rugedag 11:angelic:

Jeg har aldri vært særlig på testing hjemme, ikke under ivf-regimet. Sist tok jeg bare blodprøve, så jeg har aldri sett en positiv test. Men det spørs litt denne gangen. Mannen skal opereres samme dag, og da er han på oppvåkning når jeg skal ringe for å få vite svaret :-P
 
Jeg har aldri vært særlig på testing hjemme, ikke under ivf-regimet. Sist tok jeg bare blodprøve, så jeg har aldri sett en positiv test. Men det spørs litt denne gangen. Mannen skal opereres samme dag, og da er han på oppvåkning når jeg skal ringe for å få vite svaret :p
Alle gangene jeg har testet har også vært negative... Har likevel veldig lyst til å se en positiv test:) Spennende for mennene også:)
 
Melder meg inn her:) stimulerer dag 3, kort protokoll. Hører til st.olavs, og skal på ul på tirsdag. Veldig spent:)
 
Hm. Da ble det ikke noe tilbakesetting her, var visst for overstimulert, har aldri vært det før. Gud så lei meg jeg ble, er helt knekt. Er så lei dette her.
 
Føler jeg begynner å bli stressa...var på Ul i går og ene eggposen var ca 13 hvis jeg husker riktig.. hvor store skal man vær før el-slår ut? Toke el-test i går svak strek,tok en i dag, like svak..litt redd for ikke få el før på mandag og da blir fryseforsøket avbrutt:/ lure på om jeg skal på apoteket å kjøp el-test istedet for å bruk de billige testene .. uff super nervøs...
 
Non som har brukt clearblue el-test med dobbel hormon indikator? Tok en nå og var negativ vil det si at leng til el til meg da? Siden skal egentlig få blinkende fjes noen dager før el? :(
 
Føler jeg begynner å bli stressa...var på Ul i går og ene eggposen var ca 13 hvis jeg husker riktig.. hvor store skal man vær før el-slår ut? Toke el-test i går svak strek,tok en i dag, like svak..litt redd for ikke få el før på mandag og da blir fryseforsøket avbrutt:/ lure på om jeg skal på apoteket å kjøp el-test istedet for å bruk de billige testene .. uff super nervøs...
Eggposen vokser ca 2 hvert døgn, den skal være ca 22-24 når eggløsning skjer. Ville ikke brukt billigtester, det anbefalte de meg å ikke gjøre på klinikken:)
 
Eggposen vokser ca 2 hvert døgn, den skal være ca 22-24 når eggløsning skjer. Ville ikke brukt billigtester, det anbefalte de meg å ikke gjøre på klinikken:)
Mn hvis ca 2 per døgn så vil jo det bare vær 19 på søndag så bli d vell el på mandag ellr tirsdag og da forsøk avbrutt :( å skikkelige nedfor no....
 
Her er det også fare for overstimulering, så det blir fullfrys på tirsdag hvis jeg ikke blir overstimulert før. Drit!! :( Jaja.. Får håpe på en eskimo da.
 
Her er det også fare for overstimulering, så det blir fullfrys på tirsdag hvis jeg ikke blir overstimulert før. Drit!! :( Jaja.. Får håpe på en eskimo da.
Å så kjedelig...krysse fingrene likevel
 
Back
Topp