Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: Trone

Ingen besøk oppi der før natta. Hvis det skjer noe annet enn snorking på natta da, ha ha ha!!!!!


OJ OJ OJ!!! Hahahaha.. tenker nok at T kanskje blir LITT skuffa om du bare legger deg over på sia og snorker? Hahaha
Huff det hadde virkelig knust hjertet til gubben min i allefall
 
trone: dumme dumme ringer![:'(] *vifter med den berømte pekerfingeren*

eldorado: tror gubben min også hadde blitt skuffa, men man  må jo bare se an promilla hans[8D]


Uuuuh! i dag skal jeg prøve noen brudekjoler, blir spennende![:D] også har jeg  kjøpt brudesko[:D][:D] (og det var ikke tone som tipset meg om dem, neeeeida[8|][:D] tuuuusen takk for hjelpen snuppa
 
Eldiss; He he he he! Jeg har sagt veldig tydelig i fra til han at de fleste er for trøtte og slitne til å gjøre noe som helst den natten. Så hvis det skjer noe action så blir han jo heller positivt overrasket! [;)] Viktig med omvendt psykologi til tider, he he!

Linn; Er tom for de jeg har montert sammen nå, så nå må jeg henge sammen to og to igjen. Men det skal nok gå greit. Er bare lei av de, ha ha ha!!!
Hmm? Jeg tipset deg om sko? Kjenner jeg ikke til!! [8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D] De var jo griselekre.. Hadde de bare hatt de når jeg hadde hatt tid til shippingen, snufs!!
 
Nå har jeg ordnet hvor vi skal være på restemiddag på søndag. (himmel og hav, det er ikke søndagen, men spesifikk søndag!!) og det blir på terrassen hos pappa. Eller vårt nye hus om en uke, he he!
Vi låner bare border og stoler av familien som bor i nærheten, så går nok det bra! :)

Ringesken vi fikk med ringene er så kjedelige.. Så jeg har kjøpt en liten hjerteeske som jeg skal scrappe, tjihi!! Gudene vet når jeg skal få tid til det, men pyttsann! Har jo ett par netter på meg, he he he!! Det er jo ingen som skal se den sånn sett, men er gøy å ta vare på uansett! :)
 
Så smart å pynte ringeskene! De er som regel veldig kjedlige..

Herregud! Jeg prøvde den fine kjolen! hjelpes! begynte nesten å grine[8D] den var nydelig![:D]
 
ORIGINAL: Trone

Hvilken av de?? Hvilken?? He he he!! Den du har suglet på lenge eller den til mora?

haha! ingen av de! en jeg egentlig ikke ville prøve (var i salong), trodde ikke den ville kle meg, men jeg tok feil igjen jeg![:D] finner ikke bilde av den da[&o] bare en som likner...
 
Linn daaah! Bare legg ut bilde av kjolen som likner du!! he he!!

*********************

I dag har jeg skrevet opp bordplasseringoversikten som skal henge ved siden av bordkartet.
Og så har jeg skrevet opp alle middagsgjestene i ALFABETISK rekkefølge og hvilken tilknytning de har til brudeparet og hvem de er samboer/forlovet/gift med.

Og så har jeg vært hos sydamen og hun skulle ordnet underskjørtet mitt. SKal til henne igjen til torsdag og prøve det sammen med kjolen

Og så skal jeg kjøre gullet til dyreparken til fre og beybin skal ha han fra fre til lør. Hun er altså så snill den dama der altså!!! Fra himmelen sendt!! :) :) Så skal hun ta med seg gullet når hun skal retning kirken på lørdagen. Samboern møter henne og tar han derfra.

Og jeg har hatt ett langt telefonmøte med toastmastern i kveld. Vi skal på besøk til de på onsdag og gå gjennom de siste detaljene. Han går inn i denne rollen med kropp og sjel han he he he! Utrolig gøy!!! Kongeonkelen til samboern her he he he!!!

Resten av kvelden skal jeg få ferdig bordkortene. Og så skal han holde på med min tale, dakkar han sliter he he!!!
Og så tror jeg vi skal øve på dansingen i kveld.
Og så må jeg sende over alt som skal printes ut til min mail. Slik at jeg får åpnet det imrogen kveld på jobben til samboern. Der må jeg gjøre de siste finishene i open office.

Og i tillegg har jeg min kusine på 12 år på overnatting i dag, he h!! Hun er inne hos snuppa da. Men nok å gjøre i kveld ja! :)
 
ORIGINAL: Trone

Linn daaah! Bare legg ut bilde av kjolen som likner du!! he he!!

*********************

I dag har jeg skrevet opp bordplasseringoversikten som skal henge ved siden av bordkartet.
Og så har jeg skrevet opp alle middagsgjestene i ALFABETISK rekkefølge og hvilken tilknytning de har til brudeparet og hvem de er samboer/forlovet/gift med.

Og så har jeg vært hos sydamen og hun skulle ordnet underskjørtet mitt. SKal til henne igjen til torsdag og prøve det sammen med kjolen

Og så skal jeg kjøre gullet til dyreparken til fre og beybin skal ha han fra fre til lør. Hun er altså så snill den dama der altså!!! Fra himmelen sendt!! :) :) Så skal hun ta med seg gullet når hun skal retning kirken på lørdagen. Samboern møter henne og tar han derfra.

Og jeg har hatt ett langt telefonmøte med toastmastern i kveld. Vi skal på besøk til de på onsdag og gå gjennom de siste detaljene. Han går inn i denne rollen med kropp og sjel han he he he! Utrolig gøy!!! Kongeonkelen til samboern her he he he!!!

Resten av kvelden skal jeg få ferdig bordkortene. Og så skal han holde på med min tale, dakkar han sliter he he!!!
Og så tror jeg vi skal øve på dansingen i kveld.
Og så må jeg sende over alt som skal printes ut til min mail. Slik at jeg får åpnet det imrogen kveld på jobben til samboern. Der må jeg gjøre de siste finishene i open office.

Og i tillegg har jeg min kusine på 12 år på overnatting i dag, he h!! Hun er inne hos snuppa da. Men nok å gjøre i kveld ja! :)

Du får ting gjort du tone! men herremiiin! 5 dager igjen![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Det er så bra du har full nedtelling Linn! Hi hi hi hi !!!!! Digger det!! [:D]

Men jeg tror det er noe galt med meg, for jeg har ikke nerver idet hele tatt. Har jeg i grunn skjønt hva som skjer til lørdag?? Har det gått i så høyt tempo at jeg ikke har klart å la det synke inn??
 
ORIGINAL: Trone

Det er så bra du har full nedtelling Linn! Hi hi hi hi !!!!! Digger det!! [:D]

Men jeg tror det er noe galt med meg, for jeg har ikke nerver idet hele tatt. Har jeg i grunn skjønt hva som skjer til lørdag?? Har det gått i så høyt tempo at jeg ikke har klart å la det synke inn??

Jeg passer på jeg[:D] hihi!

Tja, du får dem sikkert på fredag[:)] Du har også hatt mye å henge fingrene i, kan jo hende du egentlig har nerver, men at de blir glemt litt pga alt stresset haha! aner ikke, men du gleder deg jo, det er vel det viktigste?[:)]
 
Gleder meg gjør jeg seff!! Men det er bare så hinsides rart at jeg ikke har noen nerver av noen slag og at jeg føler jeg har verdens beste tid??? jeg er rar jeg! [8|][8|]
 
ORIGINAL: Trone

Gleder meg gjør jeg seff!! Men det er bare så hinsides rart at jeg ikke har noen nerver av noen slag og at jeg føler jeg har verdens beste tid??? jeg er rar jeg! [8|][8|]


bare vent til dagen før[;)] da kommer de kanskje litt snikende.. [:)] bare 4 hele dager igjenn så går du nedover til alteret.. ååååå lurer på ka din kommende gubbe tenker når han ser deg går nedover med all fin stas på[;)]

 
ORIGINAL: Trone

Gleder meg gjør jeg seff!! Men det er bare så hinsides rart at jeg ikke har noen nerver av noen slag og at jeg føler jeg har verdens beste tid??? jeg er rar jeg! [8|][8|]

Det er sånn vi liker deg[:D] hihi! omg! 4 dager igjen!!!!! [:D][:D][:D][:D] Og jeg skal bort på den store dagen din[>:] søren heller altså.. .. tihi! men kommer til å tenke på deg hele dagen[:)] awwww! Tenke seg skjønne tone skal gå ned alteret i den nydelige kjolen! Ikke mange tørre øyne da..*gledesnufs*
 
He he he!!! Han er mer og mer nervøs, stakkars, he he he!!

Nå holder jeg på å sende opplysningene som skal på bryllupskaken og dåpskaken til bakeren. Er jo vanskelig å velge seg ut ETT bilde av gullet som skal på dåpskaken hans he he!!!

Og så skal vi i møte med advokaten ang overtakelsen av det nye huset, så på stoff og stil for å kjøpe inn det siste som skal syes på underskjørtet mitt, hente noe som bestemor, på sørlandssenteret å kjøpe ny dåpslue og i kveld skal vi printe ut det vi kan av alt som er klart. Phu!!
 
Nå er mailen til bakeriet sendt. Så videre på listen.

Forresten, je ble ferdig med bordkortene i natt!! He he he!! Og i kveld skal vi jo printe ut navneplatene som jeg klippe ut og montere på de. Endelig snart ferdig!! :) :) Med de i alle fall he he!!
 
Endelig er bordkortene ferdig! hurra!

(NEI! nå må jeg dusje! skal jo til junesnuppa, hun må jo vente i en evighet stakkar![:)])

KOS DERE I DAG TONE!
 
Da har jeg hentet to kjoleposer hos bestemor, kjøpt 4 meter vlise m/lim som sydamen skal fikse underskjørtet med, kjøpt pengeskrin, ny dåpslue og sendt siste mail til bakeriet som skal lage bryllupskaken og dåpskaken.

I kveld skal vi printe og printe til den store gullmedaljen gitt!!
 
Back
Topp