Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: rachelmor

her er kjolen eg trur eg lander på :

http://www.tilbryllupet.no/nyhet-brudekjoler/brudekjoler/abriana-brudekjole

inn til videre da[:)][:)][:)] å den er så fin,men er litt usikker siden eg ikkje for prøvd den først.[8D]


NYDELIG <3 <3 <3 Tror den passer deg perfekt :)
er den der siden fra norge?? den var jo billig den kjolen der :) må sjekkes ut den siden [:)][8D]
 
ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: rachelmor

her er kjolen eg trur eg lander på :

http://www.tilbryllupet.no/nyhet-brudekjoler/brudekjoler/abriana-brudekjole

inn til videre da[:)][:)][:)] å den er så fin,men er litt usikker siden eg ikkje for prøvd den først.[8D]


NYDELIG <3 <3 <3 Tror den passer deg perfekt :)
er den der siden fra norge?? den var jo billig den kjolen der :) må sjekkes ut den siden [:)][8D]


den siden er norsk vettu ;) de er de som har bryllupsvenner.no som har den... [:D]
 
Ja... Standsmessig bil ja!! He he he!! Vi får låne den fra fre-man morgen. Og fikk halv pris ;) ;) Så vi bet 2090 kr. Det er INGENTING for den bilen altså!!

Så dette er altså bilen som skal kjøre meg og min forlover til frisøren kl 07 på lørdag om en uke, hente oss hos svigers og kjøre oss til kirken og kjøre oss rundt når vi skal ta bilder, kjøre oss til festen og kjøre oss hjem igjen. Weee!!

Det som er litt kjipt da, er at jeg kan ikke kjøre i brudekjolen min. Så gjett hvem som skal ut å gasse på søndagen i den bilen!!!! Ha ha ha ha ha ha ah!!! [:D][:D][:D]

Øvingen i kirken gikk bra! Det gikk opp for samboern hva som egentlig skjer om en uke nå... Utroooolig sent å få realitycheck, men bedre sent enn aldri.. Pappa var suuuuupernervøs, ha ha ha!! Jeg måtte holde han igjen når vi skulle gå opp kirkegulvet, ha ha ha ha!!!!! Stakkars mann. Håper det går bedre når det skjer på ordentlig og ikke bare på øving, he he he!!
Alle som skal være der og gjøre noe var der, utenom hans forlover og ei kusine som skal lese. De som skal spille trengte ikke øver på forhånd, for de varmer opp en time før vielsen og det er helt ok for meg, for jeg har tillit til de og de er proffe.

Så... Jeg skulle egentlig kjøpe morgengaven i dag, men det får jeg ta til mandag rett og slett! Hektisk, hektisk, hektisk!

I morgen blir samboern hentet i ti-tiden. Han har fått beskjed om å ta med seg skisko. Jeg vet fremdeles ingenting og har heller ikke hørt fra forloveren hans om noe. Er veldig skuffet over det..
 
vi betaler 325 kr p. person for di som spiser.
vi betaler ikke noe for ungene.
så vi blir ca 48 til maten og betaler for 40. ca 13000.
då får vi koldtbordet, velkomst drink og kanapeer og fruktspyd, kaffi, og servitører og toastmaster.

betaler 3000 ekstra for lokalet, det er litt større en det andre vi kan få.
ellers så betaler vi litt ekstra for brus og vin..
konjakk og baylies, sprit kjøper vi inn selv..
så i alt me alkoholen, maten, lokalet, servitører og toastmaster ( egentli hele opplegget) havner vi på mellom 20 og 25000 tusen...
kjolen har eg kjøpt og pappa betalt..
så det som gjenstår er egentli bare deserten, og kakene :) men siden eg e konditor lager eg det meste gjennom jobb...
så får vi 10000 av mamma og 5000 av ssteren min og mannen som vi kan bruke til ka vi vil[:D][:D]

betaler ingenting for vennene som kommer på festen senere...
dei kjøper vi inn drikke til, så får di ha litt me seg selv..
 
ORIGINAL: Trone

Da sier jeg at dere har fått ett scoop! Rett og slett! [:D][:D][:D][:D][:D]



føler det.. [:D][:D][:D]
 
Fikk sms av samboern tidligere i dag, at han hadde fått srapytan og fått på seg Boratdrakten.. Og de skulle på bystanden. (se og bli sett-strand...)
Så fikk jeg sms senere igjen at han hadde badet, solt seg og solgt div ting til badegjestene.

Og så fikk jeg sms når de var kommet frem til hytta og satt med øl og skalldyr og koste seg. Han hadde utfordret seg selv på de pinligste måter, men han hadde hatt det gøy.

Fyyyyy flate altså... Det var nettopp DETTE ( som boratdrakten) han hadde spesifik sagt til forloveren sin at han ikke ønsket. Og dette visste alle sammen som kom i dag. Jeg kjenner jeg er superskuffet over de og på hans vegne...
Og han hadde aldri sagt NEI til det i dag, for han ville nok ikke vært usporty.. Men er ganske sikker på at han ikke har hatt det dritkult på bystranden i dag, stakkars...
 
ORIGINAL: Trone

Fikk sms av samboern tidligere i dag, at han hadde fått srapytan og fått på seg Boratdrakten.. Og de skulle på bystanden. (se og bli sett-strand...)
Så fikk jeg sms senere igjen at han hadde badet, solt seg og solgt div ting til badegjestene.

Og så fikk jeg sms når de var kommet frem til hytta og satt med øl og skalldyr og koste seg. Han hadde utfordret seg selv på de pinligste måter, men han hadde hatt det gøy.

Fyyyyy flate altså... Det var nettopp DETTE ( som boratdrakten) han hadde spesifik sagt til forloveren sin at han ikke ønsket. Og dette visste alle sammen som kom i dag. Jeg kjenner jeg er superskuffet over de og på hans vegne...
Og han hadde aldri sagt NEI til det i dag, for han ville nok ikke vært usporty.. Men er ganske sikker på at han ikke har hatt det dritkult på bystranden i dag, stakkars...

Så dårlig gjort! Syns ikke man skal gjøre sånt hvis brudgommen ikke ønsker det, ihvertfall hvis det var den eneste tingen han ikke ville[&o] Håper han koser seg på hytta nå da[:)]

Bilen er grise lekker og ikke veldig dyr![:D]
 
Får høre med han i morgen når han kommer hjem, hva han syntes om det.
Håper de viser bilder i bryllupet, ha ha ha ha ha!!! [8D][8D][8D][8D]

Ja, bilen er så syyyyyyyyyyyyykt lekker!!!!!!!!!! Jeg var innom blomsterdama mi i dag og spurte om hun visste hva prisen på en rosett til bilen kom på. Og det kom fort oppi 500 kr sa hun. Gjerne mer siden jeg vil ha båndet i en V-form over panseret i tillegg til rosetten... Sukk!!!!
Jeg har jo 23 meter bånd hjemme, men det er ikke stivt nok til å lage en rosett... :( :( :( Så jeg lurer på å skjære ut en blomst av flat kartong og kle den med båndet? Blir jo ikke like classy som en rosett, men det blir i alle fall en type flat blomst?
 
ORIGINAL: Trone

Får høre med han i morgen når han kommer hjem, hva han syntes om det.
Håper de viser bilder i bryllupet, ha ha ha ha ha!!! [8D][8D][8D][8D]

Ja, bilen er så syyyyyyyyyyyyykt lekker!!!!!!!!!! Jeg var innom blomsterdama mi i dag og spurte om hun visste hva prisen på en rosett til bilen kom på. Og det kom fort oppi 500 kr sa hun. Gjerne mer siden jeg vil ha båndet i en V-form over panseret i tillegg til rosetten... Sukk!!!!
Jeg har jo 23 meter bånd hjemme, men det er ikke stivt nok til å lage en rosett... :( :( :( Så jeg lurer på å skjære ut en blomst av flat kartong og kle den med båndet? Blir jo ikke like classy som en rosett, men det blir i alle fall en type flat blomst?

Det kan jo bli kult det da[:)]
 
Håper det!! Men jeg må bli ferdig med de andre tingene først.

* Bordkortene
* Printe ut navneplatene til bordkortene
* Printe ut sangen, forsiden av festprogrammet og velkomsthilsnen til programmet
* Printe ut bordoversikten og plasseringen
* Lime på blingblingen på 48 små telysholdere

Tror det er det jeg må gjøre før jeg lager blomsten. Er så trøtt at jeg ikke klarer å holde tungen i øyet og fingrene på munnen..
 
ORIGINAL: Trone

Dere har jo fått en sneakpeak da [8D][8D][8D]

Og dere får jo se bilde av meg før alle andre på den store dagen [;)][;)][;)][;)]

Det blir kjekt[:D]
 
ORIGINAL: Trone

Dere har jo fått en sneakpeak da [8D][8D][8D]

Og dere får jo se bilde av meg før alle andre på den store dagen [;)][;)][;)][;)]

*knipse knipse*[:D][:D] Hurra! gleder meg til å se bilder!
 
trone: skal mannen din under brudekjolen med hode å dra av strøpe bånde på festen eller å hive den te ungkarene?[;)]
når mi var i bryllup før jul(mannen ho sis er fra australia)så sat ho på en stol å breta opp kjolen lit å han gjik unnder å henta strømpe bånde[;)](ps du skule hørt cassandra sin komentar da)haha
 
Ser for meg at vi tar bilde med mob når vi står i kjellerstua til svigers. Den overfylte stua med alt mulig drit fra alle tre guttene oppigjennom og sånn, hahaha!! Lekkert!!! Fytti!!!! Nei, vi får bare se! Men har jo lovet bilde før vi drar til kirken så da må det jo bli da... [&:]
 
Back
Topp