Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
I dag har vi vært og prøvd dåpskjolen til gullet :) :) Den var bittebittelitt kort på armene, men alle vi som har brukt den var jo bare 3 mnd når vi ble døpt, he he!!
Den orginale dåpsluen passer jo seff ikke, så jeg kjøpte ny for en stund siden og den er borte vekk... Men tror den var 45 cm så den er jo i så fall for liten. Får se i morgen om jeg finner ny!
Kusinen min har fått diamanthårbøylen, strømpebuksa og armbåndet nå. Så nå har hun alt sitt. Utenom kjolen for den er jo enda på damping.
Samboern har vært ute å leita etter bil. Han har funnet tre Audier som han venter på tilbakemelding på i kveld eller i morgen. Så håååååååååååååper vi får den første han så på!!!! Den var såååå fin! Men vil ikke skrive mer om de nå, for er redd for å jinxe det, he he! JA, jeg er overtoisk nå som det er sååå nærme!! He he he!!
Vi har bestilt den siste brusen som gjenstod, pluss øl og cider. Og jeg har mottatt bekreftelse fra polet at vi kan hente vinen vi har bestilt til uken. Pluss vi har kjøpt 5 ekstra flasker av velkomstdrinken. Så alt flytende er under kontroll! :)
Og jeg har funnet kubbelysene, oooh lykke!! Og er allerede i gang med å dekorere de, weee!!!!!! Åh så flaks jeg ikke kjøpte nye i går da! Phu!!!
Hva er med på det koldtbordet? Og her er det ingen drikke med i prisen? Verken alkohol eller alkoholfritt, utenom kaffe?
Må dere betale for kaffegjester også? Noen stedet må man betale pr. kaffegjest selv om de ikke drikker kaffe.
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Hva er med på det koldtbordet? Og her er det ingen drikke med i prisen? Verken alkohol eller alkoholfritt, utenom kaffe?
Må dere betale for kaffegjester også? Noen stedet må man betale pr. kaffegjest selv om de ikke drikker kaffe.
hihi! tenker du høyt nå søta?[:D]
Ååh tusen takk herlige!! :) :) :)
Endelig ferdig!! Er snaaaart ferdig med siste wirelengde nå he he!!!
Ja!!!! De dukket opp og vekk med de nå etterpå!!! He he he!!