Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Du har jo meeeeej, fnis!! [:D][:D]

Hekkan altså, jeg har enda ikke funnet kubbelysene til kirken!!! At det er mulig?!??!? Men jeg er i alle fall ferdig å pynte de 10 ekstra telysholderene jeg fant, sukk!!!
 
ORIGINAL: Trone

Du har jo meeeeej, fnis!! [:D][:D]

Hekkan altså, jeg har enda ikke funnet kubbelysene til kirken!!! At det er mulig?!??!? Men jeg er i alle fall ferdig å pynte de 10 ekstra telysholderene jeg fant, sukk!!!

Hurra! Har jo deg ja[:D][:D] *Tryller frem kubbelysene* *tryll tryll*
 
He he he!!! :) :) Har ikke funnet de enda. Men har ikke leitet på en stund da. Har vært litt opptatt med å kikke etter ei viss ei sin forloverkjole! [8D][8D] Herlig med en pause!! :) :)
 
ORIGINAL: Trone

He he he!!! :) :) Har ikke funnet de enda. Men har ikke leitet på en stund da. Har vært litt opptatt med å kikke etter ei viss ei sin forloverkjole! [8D][8D] Herlig med en pause!! :) :)

What? Skjønner absolutt ikke hva du snakker om[8D] hihi! Herregud! Nå har jeg logget meg på bv fra mobilen i senga! Hei! Jeg heter linn og er avhengig av babyverden og bryllup :D omg sier jeg! Nei! Nuh er det natta :p haha! *snork*
 
ORIGINAL: Trone

Ha ha ha ha ha!!! Du er enda ikke avlogget, ha ha h ah ah!! Slaaaaaaaaaave!! Som meg, fnis!!! [:D][:D][:D][:D]

Tone, bare for å være seriøs, dette er faktisk meget smittsomt...[8D] Og mistenker sterkt at det er du som har smittet meg![:o][8D][:D][:D][:D][:D] HÅHÅ! nei, nå var jeg morsom gitt[8|][:D] *ler for meg selv*

Men hjelpes, i går lagret jeg linker til kjoler til forloveren min for harde livet[8D] hihi! de var utrolig fine! hvordan kan man ikke ta sjansen på å bestille fra nett når de er så fiiiiine![:D]
 
Hmm..jeg er no gift..[:)]

Jeg å min bedre halvdel giftet oss den 3o.05.09

såg det blei lagt ut bilde av MonaLisa brudekjole på første siden.. det er den jeg hadde/har! [:D]


*den er nå til salgs BTW!* [8D]







 
Klarte ikke å dy meg.. lagt ut kjolen min for salg på finn.no! Fordi jeg fant en kjole på internett til hele 877,48 kroner, inkludert frakt. Ebay auksjon er fantastisk!! Så nå holder hun på å spesial sy for meg med mine mål. =D
Har alltid likt disse kjolene med mørk rødfarge i slepet, de er så nydelige!!!

 
Takk for det.. [:)]
var kjempe fornøyd med den! [:D]
 
ORIGINAL: Eldorado

Klarte ikke å dy meg.. lagt ut kjolen min for salg på finn.no! Fordi jeg fant en kjole på internett til hele 877,48 kroner, inkludert frakt. Ebay auksjon er fantastisk!! Så nå holder hun på å spesial sy for meg med mine mål. =D
Har alltid likt disse kjolene med mørk rødfarge i slepet, de er så nydelige!!!



åååh! eldorado, nydelig kjole
 
nydelig brud Neminni[:)][:D]

og eldoado,, den kjolen var kjempe lækker[;)]
 
no har eg fått handlet inn siste rest til bryllups pynt til bordene.. er så fornøyd..

noen små lysholdere. og tynne vaser som skall innholde en langstilka rose.

skall legge inn bilder når eg kommer heim,, for eg er veldig fornøyd[:D]
 
ORIGINAL: rachelmor

no har eg fått handlet inn siste rest til bryllups pynt til bordene.. er så fornøyd..

noen små lysholdere. og tynne vaser som skall innholde en langstilka rose.

skall legge inn bilder når eg kommer heim,, for eg er veldig fornøyd[:D]

Så bra rachelmor[:)] Virker som du har mye klart til bryllupet alt[:D] For det er i juli du skal gifte deg?*tenke*
 
Tusen takk alle!! Får ikke tro jeg kommer over flere fine kjoler nå da. Hehe.. men neida, jeg tror jeg har bestemt meg nå altså!! Tar en goood stund før jeg får den også, så da rekker jeg kanskje ikke så skifte mening[8D][8D][8D]

Den kjolen din var super nydelig, Neminni!!! Du var en kjempe vakker brud[:D]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Ha ha ha ha ha!!! Du er enda ikke avlogget, ha ha h ah ah!! Slaaaaaaaaaave!! Som meg, fnis!!! [:D][:D][:D][:D]

Tone, bare for å være seriøs, dette er faktisk meget smittsomt...[8D] Og mistenker sterkt at det er du som har smittet meg![:o][8D][:D][:D][:D][:D] HÅHÅ! nei, nå var jeg morsom gitt[8|][:D] *ler for meg selv*
Men hjelpes, i går lagret jeg linker til kjoler til forloveren min for harde livet[8D] hihi! de var utrolig fine! hvordan kan man ikke ta sjansen på å bestille fra nett når de er så fiiiiine![:D]


Har jeg smittet deg? Ha ha ha ha!!! [8D][8D][8D]Wopsidaisy!! [:D][:D]

Så bra du lagret de da! Hun har maaaange forslag nå altså!! Hi hi hi!!!! Det er så koselig å hjelpe deg, snuppa!!
Du må si i fra om hun velger en av de!! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
ORIGINAL: Trone
Ha ha ha ha ha!!! Du er enda ikke avlogget, ha ha h ah ah!! Slaaaaaaaaaave!! Som meg, fnis!!! [:D][:D][:D][:D]

Tone, bare for å være seriøs, dette er faktisk meget smittsomt...[8D] Og mistenker sterkt at det er du som har smittet meg![:o][8D][:D][:D][:D][:D] HÅHÅ! nei, nå var jeg morsom gitt[8|][:D] *ler for meg selv*
Men hjelpes, i går lagret jeg linker til kjoler til forloveren min for harde livet[8D] hihi! de var utrolig fine! hvordan kan man ikke ta sjansen på å bestille fra nett når de er så fiiiiine![:D]


Har jeg smittet deg? Ha ha ha ha!!! [8D][8D][8D]Wopsidaisy!! [:D][:D]

Så bra du lagret de da! Hun har maaaange forslag nå altså!! Hi hi hi!!!! Det er så koselig å hjelpe deg, snuppa!!
Du må si i fra om hun velger en av de!! [:)][:)]

Hihi! Søte deg[:)][:)]

Hun likte mange av dem, MEN så er det det at man må bestille på netter da[8|][8D] Hun finner sikkert en fin kjole, men tror det er dyrt for de ordentlig fine her i norge.. alt er dyrt i norge[8|]
 
ja, egentlig! alt skjer jo på nettet nå, så det er sikkert trygt om man bestiller fra seriøse nettsider[:)]
 
I dag har min forlover fått seg kroppspeeling og full massasje og diverse diverse. Gjett om hun ble glad når jeg sa til henne hva hun skulle få da, he he he!!! Kjempegøy å overraske henne! :) :)
Selv gav jeg meg dyprens og massasje og div i ansiktet, nakke og skuldre. Utrooooolig herlig å bare ligge og slape helt av. MmmMMm!!!

Og selvfølgelig har jeg shoppet litt i dag også! *fnis*

* 2 meter tyll som vi skal sy på underskjørtet mitt. ( Har nemlig tatt ut ringen i det, så da må jeg ha mer fyll)
* 3 meter blondestoff som vi skal henge over vinduene i lokalet for å få vekk det verste skarpe lyset på bilder.
* Strømpebukser til brudepikene ( cubus, halleluja for nyankommet varer!!!)
* Kaffeservietter

Og så har jeg nå betale alt som skal betales på hudpleien og sminkøren for den store dagen. Jeg skal også dra innom frisøren når hun kommer hjem fra ferie og betale alt som skal betales der. Så slipper jeg å tenke på det om 10 dager til når jeg sitter der og kanskje har bryllupsnerver!! Hi hi hi!!!

Som jeg skrev lengre opp her så har vi tatt ut ringen i underskjørtet mitt. Kjolen steiler sånn når jeg sitter og det er jo ikke noe fint når den vipper så gjestene kan se "rett inn" he he he!!! Derfor syr vi på litt ekstra tyll slik at den ligger brabra! :)
Jeg hadde ikke fått plass til kjolen med ringen inn under bordet når vi skal spise heller.. Så bort med den! :)

Var på kirkegården i dag for å snakke med kirketjeneren, for han svarer ikke på telefonen, men kirken var (som alltid i Norge) låst. Så MÅÅÅÅ få tak i han i morgen!!!! Møkkamann altså!! Jeg må få avtalt tid til øvingen, ååååhr!!

Og lokalet får vi ikke før fredagen kl 12.00 Masse greier når vi var der ute i dag. Men i alle fall så får vi lokalet to timer før avtalt. Men argh.. Gidder ikke gå innpå det nå, men jaja! Vi har det i alle fall fra kl 12.00 neste uke.

Nå kommer min bror og vi skal snakke hva type bilder vi ønsker han skal ta i bryllupet :) :) :)
 
Back
Topp