Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
Du har jo meeeeej, fnis!! [:D][:D]
Hekkan altså, jeg har enda ikke funnet kubbelysene til kirken!!! At det er mulig?!??!? Men jeg er i alle fall ferdig å pynte de 10 ekstra telysholderene jeg fant, sukk!!!
He he he!!! :) :) Har ikke funnet de enda. Men har ikke leitet på en stund da. Har vært litt opptatt med å kikke etter ei viss ei sin forloverkjole! [8D][8D] Herlig med en pause!! :) :)
Ha ha ha ha ha!!! Du er enda ikke avlogget, ha ha h ah ah!! Slaaaaaaaaaave!! Som meg, fnis!!! [:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Eldorado
Klarte ikke å dy meg.. lagt ut kjolen min for salg på finn.no! Fordi jeg fant en kjole på internett til hele 877,48 kroner, inkludert frakt. Ebay auksjon er fantastisk!! Så nå holder hun på å spesial sy for meg med mine mål. =D
Har alltid likt disse kjolene med mørk rødfarge i slepet, de er så nydelige!!!
ORIGINAL: rachelmor
no har eg fått handlet inn siste rest til bryllups pynt til bordene.. er så fornøyd..
noen små lysholdere. og tynne vaser som skall innholde en langstilka rose.
skall legge inn bilder når eg kommer heim,, for eg er veldig fornøyd[:D]
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Ha ha ha ha ha!!! Du er enda ikke avlogget, ha ha h ah ah!! Slaaaaaaaaaave!! Som meg, fnis!!! [:D][:D][:D][:D]
Tone, bare for å være seriøs, dette er faktisk meget smittsomt...[8D] Og mistenker sterkt at det er du som har smittet meg![:o][8D][:D][:D][:D][:D] HÅHÅ! nei, nå var jeg morsom gitt[8|][:D] *ler for meg selv*
Men hjelpes, i går lagret jeg linker til kjoler til forloveren min for harde livet[8D] hihi! de var utrolig fine! hvordan kan man ikke ta sjansen på å bestille fra nett når de er så fiiiiine![:D]
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Tone, bare for å være seriøs, dette er faktisk meget smittsomt...[8D] Og mistenker sterkt at det er du som har smittet meg![:o][8D][:D][:D][:D][:D] HÅHÅ! nei, nå var jeg morsom gitt[8|][:D] *ler for meg selv*
Men hjelpes, i går lagret jeg linker til kjoler til forloveren min for harde livet[8D] hihi! de var utrolig fine! hvordan kan man ikke ta sjansen på å bestille fra nett når de er så fiiiiine![:D]
Har jeg smittet deg? Ha ha ha ha!!! [8D][8D][8D]Wopsidaisy!! [:D][:D]
Så bra du lagret de da! Hun har maaaange forslag nå altså!! Hi hi hi!!!! Det er så koselig å hjelpe deg, snuppa!!
Du må si i fra om hun velger en av de!! [:)][:)]