Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Åååh! Jeg er så heldig altså!!
Pappa har sagt seg villig til å betale HELE middagen, uten at jeg hadde luftet tanken en gang. Så skulle han betale for alle brudepike/svenn klærne som vi skal ha. Skal ha tre retters middag, med forret, hovedrett og dessert. Stemor skal lage alt sammen selv.. Hvor fantastisk er ikke det?[:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Eldorado

Åååh! Jeg er så heldig altså!!
Pappa har sagt seg villig til å betale HELE middagen, uten at jeg hadde luftet tanken en gang. Så skulle han betale for alle brudepike/svenn klærne som vi skal ha. Skal ha tre retters middag, med forret, hovedrett og dessert. Stemor skal lage alt sammen selv.. Hvor fantastisk er ikke det?[:D][:D][:D][:D]

Så bra![:D] Utolig kjekt når man får penger til bryllupet[:D][:D]
 
Då er datoen endeleg satt her og!

23 juli 2011 blir den store dagen!!!![:D]
 
ORIGINAL: marianne4

Då er datoen endeleg satt her og!

23 juli 2011 blir den store dagen!!!![:D]

Gratulerer så mye[:D] Trone oppdaterer nok når hun er tilbake[:)]
 
ORIGINAL: marianne4

Då er datoen endeleg satt her og!

23 juli 2011 blir den store dagen!!!![:D]



samme dagen som oss [:D][:D]
 
ORIGINAL: Marcus og knøttet

ORIGINAL: marianne4

Då er datoen endeleg satt her og!

23 juli 2011 blir den store dagen!!!![:D]



samme dagen som oss [:D][:D]

[:D]
Perfekt dato![:D] Me får håpa det blir nydeleg vær[:)]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: marianne4

Då er datoen endeleg satt her og!

23 juli 2011 blir den store dagen!!!![:D]


Gratulerer med satt dato!! :) :) Lista er oppdatert!! :) :)


Takk!!:) Begynner og bli ein del februar jenter som skal stå brud[:D]
 
ORIGINAL: Trone

Ja, det er kjempegøy!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]



Er ikkje leinge igjen for deg heller no[:D] [:D] Korleis går planlegginga??[:)]
 
Det går i grunn greit! :) :)

Prøve kjolen igjen i dag og NÅ sitter den sååå perfekt!!!! Skal legge inn noen bilder iom litt. Hvis dere ikke er lei av å se bilder av kjolen da ha ha ha!!!
 
ORIGINAL: Trone

Det går i grunn greit! :) :)

Prøve kjolen igjen i dag og NÅ sitter den sååå perfekt!!!! Skal legge inn noen bilder iom litt. Hvis dere ikke er lei av å se bilder av kjolen da ha ha ha!!!

Vi er bitt av bassillen, blir ikke lei da[8D]
 
Her er litt bilder fra i dag :) Ikke quote! ;)

Ikke de beste bildene da, men pyttsann! :)

Her er før og etter sminken. Skikkelig sløvtryne, he he he!!! Jeg vokset og farget brynene også ja he he!!
*poff*

Her er noen bilder fra kjolen. Jeg glemte seff underskjørtet hjemme, så dette er uten det altså.
*poff*
 
HOT MAMA!!!! Herregud så fin du er[:D][:D][:D][:D][:D] Helt perfekt! Også må jeg bare si at tattoveringa di er skikkelig fin den også[8D][:D]
 
Linn, tuuuuuuuusen takk for egoboosten, he he he!!!! Kom godt med i dag, he he!! Det er en av mine tre. Det er Harley Davidson-ørnen :) Den andre nede på ryggen kan så vidt skimtes nede i knyttingen, ser ut som ei sort truse he he he!!

crazy, Tusen takk bananamama!!! Jeg fikk sminken akkurat sånn som jeg ville ha den. Jeg har så tunge øyelokk at jeg ville få opp øynene, og det klarte hun! :) :) :) Ååh du er så herlig du!! Du klarer alltid glede deg på andres vegne!! *smask*
 
Back
Topp