Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Lyst å høre hva vi klarte å gjøre i dag? :)

Ok her skal du få referat! :) :) :)
Tidsrammen her er mellom kl 16.00-18.15 ;)

Først leverte vi inn ringene til gravering. Hun i butikken mente de skal være klare 15 juli. Vi skal begge ha i " Fits like a glove. 24.07.10" i ringene. 220 kr betalte vi og det syntes jeg ikke er ille. Og så skal vi ha det i kursiv penskrift. Lovely :)

Så dro vi på Frost for å finne dress til samboern. Han fant seg en dress han likte og jakken satt bra. Men de hadde ikke bukser inne, så den kunne vi bare glemme. For de måtte sy bukse til han og det tar mellom 4-6 uker å få klar. Noe jeg alleerde hadde sagt til samboern.. Men vi fant en annen dress, tilnærmet lik den han så på. Jakken var 4 cm lengre enn den forrige, men det var bare glede for meg. For jeg syntes han passer bedre i lengre jakke, hi hi!! Og den hadde de bukse til. Pluss han kjøpte skjorte med dobbel mansjetter, i reneste James Bond-stilen. Og han fikk gull-mansjettknapper av meg til jul. Og da var nemlig dette i tankene mine ;) ;) *tjihi*
4750 kr for dressen, skjorten og innsying hos den eksterne skredderen de bruker.

Etterpå dro vi på Sørlandssenteret for å handle brus på OBS. De hadde 4 1,5l Fanta/Sprite/Urge for 30 kr pluss pant. Så da endte vi opp med 21 flasker totalt av dette. Pluss de hadde Bris med smak 1,5 l til 6,90 kr. De endte vi opp med 6 flasker av.
Vi skal ha store brus til kaffe og kake som skal stå ved kakebordet nemlig.

Noen herlige kontakter av oss kom med Voss vann, glassflasker. Ikke mindre enn:
48 stykk 375 ml sparkling vann, 12 stykk 1 l still vann, 24 stykk 375 ml still vann. Så det var jo utrolig snilt av de!!
Så vannkaraflene jeg har kjøpt kan vi bruke til vinen heller og så setter vi ett par av de små Vossflaskene med og uten kullsyre på bordene.

Av brus på middagsbordene skal vi se om noen kontakter klarer å få tak i brus på glassflasker. Ser litt mer elegant ut enn 0,5 l plastflasker. men får de det ikke til, nei så får vi jo bare bruke plastflaskene da. Men lever i håpet!! :)

Så jeg føler vi må si oss fornøyd med dagens handel! :) Ja! Og så fikk samboern kjøpt seg sokker i tillegg, fnis!! :lol:
 
du er jo full av energi trone..[;)] godt med alt som blir gjort da[:D]
 
He he he!!! Er ganske fornøyd med dagen ja! :) :)
Skulle fått gjort enda mer, men det får jeg prøve å ta i byen i morgen etter jeg har truffen Møffen. :)

Er jo bare 16 dager igjen nå, så må jo henge i! He he he!!

****

Noen flere som har gjort noen bryllupsting i dag? :)
 
Herlig sang Trone! Original vri [:D]

Høres flott ut med sørlandsbryllup! Noe annet enn paraplybryllupet jeg sikkert LETT kan sikre meg i Bergen [;)] Bra eg liker regn...

Wow! Så deilig med alt som er på plass!!!!! Det hørtes lekkert ut med Vossflasker på bordene. Det lille ekstra liksom. Så gjennomtenkt!!!

Har bestillt bryllupsplanleggeren i dag :) :) :) første skritt!!
 
Vi håper bare været holder seg he he he!! [:D][:D]

Jeg liker ikke å gjøre som alle andre, derfor gjorde jeg en vri ut av sangen, hihi!!!

Grattis med shopping av første steg da!! :) :) :) Jeg syntes ikke den var noe særlig til tess, men jeg er jo sær på det da ha ha ha ha!!!!!
 
Krysser fingrene for soool! [:)]

Oh nooo!!! hehehe! [8D] Ikke noe tess?! Hmm... Dårlig første steg med andre ord.. hehehe [:D] jaja... får gi den en sjanse!
Hvorfor syntes ikke du den var noe særlig forresten?!
 
Forglemmeiei; Det er sikkert bare fordi jeg er sær og er ikke helt enig i alt som stod der. Og syntes ikke den var så utfyllende for mitt bruk *fnis* Men jeg vet om veldig mange andre som er fornøyd med den altså!! Så ikke avfei den barefordi rare meg sier noe om den! :) :)
Jeg har jo hatt egen bryllupsperm i flere år som jeg har brukt når jeg har hjulpet brudepar. Så man lager jo litt eget system etterhvert :)

crazy; Det håper jeg også, ha ha ha ha!!!!!
 
har du noen supre nettsider av kjoler fra kr.sand trone..

forloveren min kjøpte sin der. å rådet meg til å kikke litt der på brudestesj,, ho var vist super fornøyd med butikkene der i forhold til oslo å slikt :)
 
ORIGINAL: rachelmor

har du noen supre nettsider av kjoler fra kr.sand trone..

forloveren min kjøpte sin der. å rådet meg til å kikke litt der på brudestesj,, ho var vist super fornøyd med butikkene der i forhold til oslo å slikt :)


Den beste brudesalongen vi har hatt hr nede er lagt ned! [:(][:(] Det er bare Snefrids hus ( har hjemmeside, men viser få kjoler der. Jeg hadde ikke funnet noe der) og Agape (som finnes overalt)
Det finnes en annen salong 20 minutt vest for byen her "Den lille eksklusive". Jeg har ikke vært der selv, bare sett kjolene på show.

Skal se om jeg finner noen linker. Må bare ut å lufte meg før jeg renner vekk her!!! To sek heheh!!
 
ORIGINAL: Trone

He he he!!! Er ganske fornøyd med dagen ja! :) :)
Skulle fått gjort enda mer, men det får jeg prøve å ta i byen i morgen etter jeg har truffen Møffen. :)

Er jo bare 16 dager igjen nå, så må jo henge i! He he he!!

****

Noen flere som har gjort noen bryllupsting i dag? :)


I dag var jeg å så på brudepike kjoler. Funnet noen jeg likte som jeg tenkte jeg skulle få noen til å sy for meg
I går handlet jeg inn håndlaget papir til invitasjonene og bordmenyene.. :)
På mandag kjøpte jeg smykker på ebay, og i går ble de sendt fra USA.. GLEDER meg til de kommer!!
 
ORIGINAL: rachelmor

har du noen supre nettsider av kjoler fra kr.sand trone..

forloveren min kjøpte sin der. å rådet meg til å kikke litt der på brudestesj,, ho var vist super fornøyd med butikkene der i forhold til oslo å slikt :)


Den lille eksklusive i Søgne
http://www.denlilleeksklusive.no/

Agape
http://www.agape-brud.no/?lang=no

Snefrids hus
http://www.snefridshus.no/

Kristins brudesalong i Lillesand. 20 minutt øst for byen her.
De har ikke hjemmeside, men en del kjoler. Jeg har vært på salongen selv. Meget god service.
http://maps.google.no/maps/place?um=1&ie=UTF-8&q=brudesalong+lillesand&fb=1&gl=no&hq=brudesalong&hnear=Lillesand&cid=15648774798997919933
 
tusen takk trone,, du er en knupp.... da skall eg kose meg litt å surfe[;)]
 
i går kveld bestemte vi oss at vi skal gifte oss 22 juni 2012, 23 juni 2012 skal vi ha grill fest [:D] nu gleder jeg meg masse!
 
og på nyttårsaften skal vi invitere familien våres til nyttårs middag så skal vi fortelle at det blir bryllup på oss snart[;)]
 
ORIGINAL: PhillipOgLeah

i går kveld bestemte vi oss at vi skal gifte oss 22 juni 2012, 23 juni 2012 skal vi ha grill fest [:D] nu gleder jeg meg masse!

og på nyttårsaften skal vi invitere familien våres til nyttårs middag så skal vi fortelle at det blir bryllup på oss snart[;)]


Så utrolig gøy!!!! Gratulerer med fastsatt dato!!!!! :) :) :) :) :)
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: PhillipOgLeah

i går kveld bestemte vi oss at vi skal gifte oss 22 juni 2012, 23 juni 2012 skal vi ha grill fest [:D] nu gleder jeg meg masse!

og på nyttårsaften skal vi invitere familien våres til nyttårs middag så skal vi fortelle at det blir bryllup på oss snart[;)]


Så utrolig gøy!!!! Gratulerer med fastsatt dato!!!!! :) :) :) :) :)

 
det er så godt å fått fastsatt dato, nå vet man hva skal man forholde seg til :)
nå kan man begynne å planlegge :)
 
Back
Topp