Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: PhillipOgLeah

i går kveld bestemte vi oss at vi skal gifte oss 22 juni 2012, 23 juni 2012 skal vi ha grill fest [:D] nu gleder jeg meg masse!

og på nyttårsaften skal vi invitere familien våres til nyttårs middag så skal vi fortelle at det blir bryllup på oss snart[;)]


Så utrolig gøy!!!! Gratulerer med fastsatt dato!!!!! :) :) :) :) :)

sign [:)]
 
ORIGINAL: Trone

skulle ikke forundre meg om vi blir flere etterhvert ;) ;)

Du har påvirket oss alle tone![:D] hihi!
 
The wedding hummingbird, he he he he he!!!!!!!

men det er greit, jeg kan GODT ta på meg skylden for det altså! Er ikke det verste jeg har tatt på meg skylden for, for å si det sånn ha ha ha!!!
 
ORIGINAL: Trone

The wedding hummingbird, he he he he he!!!!!!!

men det er greit, jeg kan GODT ta på meg skylden for det altså! Er ikke det verste jeg har tatt på meg skylden for, for å si det sånn ha ha ha!!!

hihi! lille tone flyr rundt på natten til feb jentene og skyter litt med hjertepil og bue[8D] tjihi! syns jeg ser deg krympe til en liten tingeling, surrer rundt og skyter litt her, skyter litt der OG vips så har du vært på besøk hos hele gjengen! Sannsynlig?[8|][:D]
 
ORIGINAL: Trone

Jo!! et er akkurat sånn jeg har gjort!! Hi hi hi!!! Nå ble jeg skikkelig avslørt he he he he he he!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Haha! Ja, jeg syns jeg så deg fly forbi rett før vi bestemte oss for å gifte oss[8D]
 
eg skall få låne tiaraen til forloveren min[:D] da er vell noe lånt i orden [;)]weeee...
det er vell ikkje noe regler på ka man kan låne?[8D]
 
ORIGINAL: rachelmor

eg skall få låne tiaraen til forloveren min[:D] da er vell noe lånt i orden [;)]weeee...
det er vell ikkje noe regler på ka man kan låne?[8D]

så kjekt da[:D] Næh? er det regel for sånt da? Tror ikke det, men er ikke sikker.. Spør Tone, hun vet alt![:D]
 
ja [:D] rekne no med hu kommer inn i løpet av dagen[;)]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

Er det marcus Og Knøttet som er ny på listen?[:D]



jupp :):)
å nå har eg endeli tid til å lesa i gjennom alle sidene...
e jo sååååå gøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøy[:D][:D][:D]
gleder meg noe helt sykt...
 
nå gleder eg meg til å være her fremover, er litt godt i gang me planleggingen allerede [:D][:D]

var å kjøpte meg brudekjole her på tirsdag, prøvde 5 stk[:D] den siste hadde eg aldri sett for meg, men jammen va det den eg enda opp me...
var eit syn for å si det sånt når den kom på[;)][;)]

så va det 50 % på alt, for det hadde brent i nabøbygningen og noe av røyken va segen inn i huset hennas..
då fikk hu det i gjen på forsirkingen å selgte alt til halv pris..
den va så nydeli [:D][:D]

vi ska gifte oss på ei litå øy i sogn, 6 timer hjemmefra... blir ca 60 stk der oppe, åsså ska vi ha fest for venner her hjemme etterpå [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: rachelmor

eg skall få låne tiaraen til forloveren min[:D] da er vell noe lånt i orden [;)]weeee...
det er vell ikkje noe regler på ka man kan låne?[8D]


Nja. Egentlig så skal man ikke låne sko av en skilt dame. For det bringer ulykke [;)] He he he!!! Sånn var det i gamle dager ialelfall, men jeg hadde likevel ikke gjort det selv, ha ha ha!!

Her er min liste:
Something old: Strømpebåndet. Men skal kanskje låne ett arvesmykke til å ha i buketten min.
Something new: Skoene mine
Something borrowed: Tiara og blått strømpebånd
Something blue: Strømpebåndet
And a sixpence in my right shoe: Jeg taper en 50-øring under høyre sko.
 
ORIGINAL: Marcus og knøttet
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*
Er det marcus Og Knøttet som er ny på listen?[:D]

jupp :):)
å nå har eg endeli tid til å lesa i gjennom alle sidene...
e jo sååååå gøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøy[:D][:D][:D]
gleder meg noe helt sykt...


Gleder meg masse til å lese aaaaaaaaaaaalt du kommer over på shoppingturer og inspirasjonstråder! :)
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: rachelmor

eg skall få låne tiaraen til forloveren min[:D] da er vell noe lånt i orden [;)]weeee...
det er vell ikkje noe regler på ka man kan låne?[8D]


Nja. Egentlig så skal man ikke låne sko av en skilt dame. For det bringer ulykke [;)] He he he!!! Sånn var det i gamle dager ialelfall, men jeg hadde likevel ikke gjort det selv, ha ha ha!!

Her er min liste:
Something old: Strømpebåndet. Men skal kanskje låne ett arvesmykke til å ha i buketten min.
Something new: Skoene mine
Something borrowed: Tiara og blått strømpebånd
Something blue: Strømpebåndet
And a sixpence in my right shoe: Jeg taper en 50-øring under høyre sko.


thanks[;)] men koffer sixpence... er det og noe[8|]
 
Fikk en melding fra Tone om at det er bryllupssøndag på tlc norge, fra kl. 11.35 til 19.30![:D] så nå er det bare å benke seg foran tven damer![:)] Nå skal det blir bryllup![:D]
 
Back
Topp