Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

jepp jepp, du blir en nydelig brud[:)][:)] kjempefint!!
 
Gud kor nydeleg du er!!![:D][:D]

Må få sjå maaasse bilder etterpå[:D]
 
du er fantastisk nydelig trone.. guu så flott du var i kjolen... og øynene var bare nydeligt å[;)][:)]

eg gleder meg til å se litt oppdaatering av bryllupet ditt, som snart står for tur[:D] for det får me vell?[:)]
 
Tusen takk jenter!! *blush*

Jeg er grisefornøyd med både sminken og kjolen nå. Eneste er det med underskjørtet. Jeg syntes det trenger mer tyll bak slik at slepet på kjolen ligger enda mer fluffy. Det klarer jo ikke dere å se da siden jeg ikke har underskjørtet på bildene her ha ha ha!!!
Så jeg skal til sydame snart og få revet av noe på underskjørtet, sydd på noe nytt og sydd på noe mer tyll.

Jeg kommer til å gi dere referat ja, selvfølgelig!!!!!!!!! Og så kommer jeg til å sende sladremld til noen her inne før jeg drar til kirken (og kanskje etter vi er ferdige i kirken,) tjihi!!!!!

Noe voldsomt med bilder kommer ikke til å komme her, pga snikere. Men kan legge ut noen bilder som jeg sladder og litt sånn. Resten av bildene legger jeg på familiebloggen :) Så kan dere se der :) :)
 
I dag har vi gjort masse!!!
Var på handletur og kjøpte:

* Resten av engangsglassene til baren
* Hold-in truse
* Hold in strømpebukser
* Hold-in knestrømper ( tilfelle det blir for varmt med strømpebuksene)
* Bånd til å dekorere kubbelysene til kirken
* Snakket med blomsterdekoratøren om de siste detaljene og valgte ut type roser og fikk ordnet alt det.
* Peanøtter
* 4 flasker med irish cream
* Leverte brudekjolen, brudepikekjolene og skjorta til samboern til damping.
* Blondestoff som jeg skal sy om til duker til bordene vi skal ha pynt på i kirken.

Jeg finner enda IKKE hudfarget strømpebukser til brudepikene, argh!!!! Ingen steder som har det.. Ender vel opp med hvite, æsj!
 
Flink du Trone!!![:D][:D]
 
En nydeli kjole på ei nydeli jente Trone [:D]

E ikkje lenge igjen no [:D][:D]
 
Så mye dere har fått gjort i dag! Flinke dere er![:D] Shit! Jeg blir stressa nå je, er jo driiit mye å gjøre[8D] hoho!

Men du trenger da ikke hold-in du da snuppa! Du er så flott atte[:D]
 
Takk takk jenter!!! [:D][:D][:D] Begynner å komme seg nå altså! [:)][:)][:)] Og i morgen skal jeg gjøre enda mer! hi hi hi!!!

Linn; Bare slapp helt av! Dette skal vi få kontrollen på vettu!! Ingen problem! [:)][:)]
 
ORIGINAL: Trone

Takk takk jenter!!! [:D][:D][:D] Begynner å komme seg nå altså! [:)][:)][:)] Og i morgen skal jeg gjøre enda mer! hi hi hi!!!

Linn; Bare slapp helt av! Dette skal vi få kontrollen på vettu!! Ingen problem! [:)][:)]

Haha! Artig at du sier "vi", regner med deg nå altså tone![:D]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: Trone

Takk takk jenter!!! [:D][:D][:D] Begynner å komme seg nå altså! [:)][:)][:)] Og i morgen skal jeg gjøre enda mer! hi hi hi!!!

Linn; Bare slapp helt av! Dette skal vi få kontrollen på vettu!! Ingen problem! [:)][:)]


Haha! Artig at du sier "vi", regner med deg nå altså tone![:D]


Oh yes!!!! Jeg stiller opp vettu! :) :) :)
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: Trone

Takk takk jenter!!! [:D][:D][:D] Begynner å komme seg nå altså! [:)][:)][:)] Og i morgen skal jeg gjøre enda mer! hi hi hi!!!

Linn; Bare slapp helt av! Dette skal vi få kontrollen på vettu!! Ingen problem! [:)][:)]


Haha! Artig at du sier "vi", regner med deg nå altså tone![:D]


Oh yes!!!! Jeg stiller opp vettu! :) :) :)

Fra det ene bryllupet til det andre bryllupet[:)] Bryllupsplanlegger skulle du vært! Tihi!
 
[:D]vil se bildene trone...
åh, nysjerrig... har kje komt inn før nå eg i dag...

ellers så stresser vi me å finne lokale, kim og kor vi ska være og sånne småting[:D][:D]
e jo kooooos og da [:D]
 
IKKE quote bildene takk. Jeg fjerner de straks.

Før og etter sminke. Fikk vokset og farget brynene også. Det trengtes! He he!!
'''

Sidelengs, bakfra og noe greier. UTEN underskjørt for det glemte jeg hjemme, argh!!
''''
*poff, fjernet bilde av meg forfra og ansiktet*
 
ORIGINAL: Trone

Weeeeeeeeeeee!! Drømmejobben det, weeeeeeee!!!!!!!!!!

Men nå har jeg jo ett bryllup å leke med etter vårt, så dette blir braaa!!! [:D][:D]

hihi! Nå skal det lekes!
 
ORIGINAL: Trone

Når jeg er lei av å holde på med mitt nå, så kikker jeg etter inspirasjon til deres! *fnis*

hihi! snill du da[:D] Jeg er så treig at jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å lete etter inspirasjon[8|] *oppgitt over meg selv*
 
Back
Topp