Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: Trone

HAHAHAHA!!! Det er en avtale, hi hi hi !!![8D][8D][8D][8D]

Samboern ble fornøyd med kubbelysene da! Jeg ser jo at man ikke kan se at det en annenhver gull og blanke perler, men pytt sann! JEG vet i alle fall at det er annenhver, he he he!!

Hihi! Har du til og med tatt annenhver[:)] Du får si i fra til alle gjestene, eller skrive det i programet eller noe sånt[:D] Da vil jo folk få vite det[8D] Flinka, flinka, flinka![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

Ja ja, klart jeg har tatt annenhver! He he he!!! Måtte jo det, fnis!! *details my dear* ha ha ha ha ha!!!!

Overraskende? Hmmm..*tenke tenke* Næææææh![8D]
 
Hæææærlig! [:)][:)]
Her har det skjedd mye mens jeg har vært strandet på en holme (mens huset har fått vannlekkasje og begge bilene har tatt turen på verksted[:(][:'(][:@][8D] [&o][X(][8|] [;)] )

Men bryllupsplanleggingen deres blir en glad av!!!!Jippi jippi jippi!!![:D]

Trone: Utrolig flott sminke og kjole!!!! Som de andre skriver så stråler øynene dine...
Nå er det ikke lenge til bryllup på Sørlandet!!!!
Blir utrolig giret når du skriver dagens bryllupsgjøremål [:D] Så utrolig "forseggjorte" lys... Du er inspirasjonskilde deluxe :)


Marcus og knøttet:
Ser du har fått pakkepris... og at du er haugalending[;)] Er helt nybegynner på dette men skal ut å se på to lokaler/restauranter nå i formiddag... Endelig!!! Kan jo gi en update om hva vi får tilbud om... men toasmaster inkludert?!?! hehe![;)] Stilig...

Hvordan planlegger dere med program når det er koldtbord? Tenker at da må gjestene gå å forsyne seg flere ganger mellom talene...?!
Hva skal dere andre velge?! Middag eller koldtbord?

Eldorado: Nydelig kjoleeeee!!!!!! Herlig at du ombestemmer deg... For jeg aner absolutt ikke hvilken kjole eg skal satse på... [8|] Det er jo så masse flott å velge mellom!
 
Nå fikk jeg ENDELIG snakket med en kirketjener! Det er ikke noe rart jeg ikke har fått kontakt med han som jeg har telefonnummer til, for han har ferie nå, he he!! Fikk endelig tak i han, så jeg fikk ett telefonnummer til han som er på jobb nå.
Og han skulle med glede komme å låse opp for oss kl 11.30 i dag. Det måtte bli det klokkeslettet, for han har en begravelse kl 13.00.

Så da skal jeg, samboern, pappa, samboern hans, min kusine og tante være med. Og lille gullet selvfølgelig.
Og da tar vi med trallen som gullet skal sitte i og får øvd oss på den opp gulvet og litt sånn forskjellig. Jeg tar også med meg rekkefølgen på hvordan vi skal gjøre tingene, slik at alle er inneforstått med opplegget.

Og så skal jeg sjekke lageret til kirken, for jeg skal jo ha to krakker eller lave bord som pynten skal stå på. Det skulle jeg bare snakke med kirketjeneren om sa presten.
Litt synd hun ikke rekker å være med på øvingen, men jeg er sikker på det kommer til å gå bra! [:)][:)]

Og er veeeeeeeeeldig glad for at solisten og pianisten, samt trompetisten og organisten ikke skal øve sammen med oss idag. Jeg vil ha den overraskelsen på den store dagen :) :)
 
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bare vise dere bilde av bilen vi har fått låne til bryllupet!!!!
Og så må jeg løpe i dusjen he he!!

DRØMMEBILEN MIN!!!!!!!!!!!!! Audi A5 sportsback 2010 modell, dugle sugle!!!

 
wow!!! så stilig bil!!!!

lykke til på generalprøven [:D][:D]
 
trones bil *sikle sikle*
 
ååååååh! fikk dere låne bilen du ville ha!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]*lykke*[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] den er helt rå altså snuppa![:D][:D][:D][:D] iiiikkkkk![8D]

hvor mye måtte dere betale for den?
 
no har eg fått svar på mail.. FOTOGRAF er booket.. weeeeeee... kjenner eg gleder meg til den store dagen[;)]
 
woooow.. for en sinnsykt rååååå bil Trone :) perfekt :)
gleder meg ti å høre åssen general prøven gikk [;)]

ååå så kjekt å ha fotograf i boks rach [:)] en ting mindre å tenke på :)

Line : det var jo kjempe billig.. hvor er det da?? hva er med i koldtbordet??
Her får vi all drikke av brus,kaffe og alkohol av mamma og stefaren min også får vi penger av foreldrene til samboer som brukes på bryllupet [;)]
 
ORIGINAL: rachelmor

no har eg fått svar på mail.. FOTOGRAF er booket.. weeeeeee... kjenner eg gleder meg til den store dagen[;)]

bra! hvor mye betaler dere for fotograf? Svinedyrt jo![:o]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: rachelmor

no har eg fått svar på mail.. FOTOGRAF er booket.. weeeeeee... kjenner eg gleder meg til den store dagen[;)]

bra! hvor mye betaler dere for fotograf? Svinedyrt jo![:o]


vi må ut med 3500 [8|].. MEN han kunne og fotografere hele dagen.. fram til bryllupsvalsen å da tok han 10,000 men det takker vi nei til[&:] så mykje penger bruker vi ikkje på det. da kan familie og venner knipse litt[:D][;)]
 
ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: rachelmor

no har eg fått svar på mail.. FOTOGRAF er booket.. weeeeeee... kjenner eg gleder meg til den store dagen[;)]

bra! hvor mye betaler dere for fotograf? Svinedyrt jo![:o]


vi må ut med 3500 [8|].. MEN han kunne og fotografere hele dagen.. fram til bryllupsvalsen å da tok han 10,000 men det takker vi nei til[&:] så mykje penger bruker vi ikkje på det. da kan familie og venner knipse litt[:D][;)]

oi! det var ikke så mye.. vi må nok ut med ca 10000, da fotograferes vi etter vielsen, lager et stort og flott album + takkekort[:)]
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

ORIGINAL: rachelmor

no har eg fått svar på mail.. FOTOGRAF er booket.. weeeeeee... kjenner eg gleder meg til den store dagen[;)]

bra! hvor mye betaler dere for fotograf? Svinedyrt jo![:o]


vi må ut med 3500 [8|].. MEN han kunne og fotografere hele dagen.. fram til bryllupsvalsen å da tok han 10,000 men det takker vi nei til[&:] så mykje penger bruker vi ikkje på det. da kan familie og venner knipse litt[:D][;)]

oi! det var ikke så mye.. vi må nok ut med ca 10000, da fotograferes vi etter vielsen, lager et stort og flott album + takkekort[:)]


ja takkekort bestiller vi gjennom han her... og album... og det kommer utenom prisen på 3500[8D]
 
her er kjolen eg trur eg lander på :

http://www.tilbryllupet.no/nyhet-brudekjoler/brudekjoler/abriana-brudekjole

inn til videre da[:)][:)][:)] å den er så fin,men er litt usikker siden eg ikkje for prøvd den først.[8D]
 
Back
Topp