Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: cassie og leanna mam
trone: skal mannen din under brudekjolen med hode å dra av strøpe bånde på festen eller å hive den te ungkarene?[;)]
når mi var i bryllup før jul(mannen ho sis er fra australia)så sat ho på en stol å breta opp kjolen lit å han gjik unnder å henta strømpe bånde[;)](ps du skule hørt cassandra sin komentar da)haha


Nei, for jeg låner det blå strømpebåndet til min forlover. Tradisjonelt så er det brudens forlover sin oppgave å fikse strømpebånd, så seff fikset jeg det til henne når hun giftet seg og jeg var forloveren hennes :)
Pluss, jeg har ikke noe som helst intensjoner om at han skal oppi der og grave med fult av folk rundt ha ha ha!! Og hadde det vært mitt strømpebånd så ville jeg beholdt det som minne og kanskje snuppa ville brukt det når hun skulle gifte seg etterhvert :)

Men vet om flere som kjøper to strømpebånd, hvorav det ene kaster de til ungekarene. Men det gidder ikke vi ;)
 
Hmmm.. Lurer litt på det man sier bruden skal ha på seg.. something old, something new osv... hva er alle de igjen? Og hva har dere tenkt å ha på dere som symboliserer hver an dem? Hvis dere skjønner?[8D] Jeg er så kjempe god til å forklare, haha!
 
Something old. Strømpebåndet til min søster
Something new. Skoene mine
Something borrowed. Tiaraen til min søster
Something blue. Strømpebåndet

And a sixpence in your right shoe. Skal tape en 50øring under min venstre skosåle
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

aha![:)] men hva er den 50 øringen godt for?


Lykke eller noe?? I allefall det venninen min sier nå :p hehe
 
ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

aha![:)] men hva er den 50 øringen godt for?


Fram gammelt av så skulle sixpencen bringe økonomisk trygghet i ekteskapet [;)]

Siden den laveste myntenheten i Norge er 50-øring, er det mange som bruker den. Og siden det blir vondt etterhvert å ha den oppi skoen, så er det mange som taper den fast under skoen [;)]

Fra gammelt gammelt i Storbritania så hadde brudgommen mynten i venstre jakkelomme. Ingen er sikre på hvordan tradisjonen plasserte mynten i skoen til bruden.

Det var dagens historietime! [:D]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

aha![:)] men hva er den 50 øringen godt for?


Fram gammelt av så skulle sixpencen bringe økonomisk trygghet i ekteskapet [;)]

Siden den laveste myntenheten i Norge er 50-øring, er det mange som bruker den. Og siden det blir vondt etterhvert å ha den oppi skoen, så er det mange som taper den fast under skoen [;)]

Fra gammelt gammelt i Storbritania så hadde brudgommen mynten i venstre jakkelomme. Ingen er sikre på hvordan tradisjonen plasserte mynten i skoen til bruden.

Det var dagens historietime! [:D]

haha! bryllupsplanlegger, lærer, til og med blekksprut skulle man tro du er tone[:D] hihi!

økonomisk trygghet vil man jo ha,  just do it, just do it![:)] da taper jeg også en 50 øring under skoen[:)] Mene du, hvis man taper feks en 1000 lapp under skoen (siden det er det høyeste vi har i norge), blir man millionær da??[8|][8D][8D][:D][:D] håhå! da skal i så fall jeg gjøre det! go 1000 lapp!
 
Er overalt jeg, he he he he!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, tape en høvding under skoen din, ha ha ha ah!! Så snakkes vi om 5 år og så ser vi om det har båret frukter, he he he!!
 
ORIGINAL: Trone

Er overalt jeg, he he he he!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, tape en høvding under skoen din, ha ha ha ah!! Så snakkes vi om 5 år og så ser vi om det har båret frukter, he he he!!

 
Åååå!! Så gøy det er å lese her, da!!!! Det er virkelig det kjekkeste jeg har gjort i mitt liv, det å gifte meg!!!! Det var fantastisk!! Skulle gjerne gjort det igjen---hihihihihihiii!!!

Gleder meg til å se bilde av deg,Trone!!! Masse, masse lykke til på lørdag!!!!!!![;)][;)][;)][;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: cassie og leanna mam
trone: skal mannen din under brudekjolen med hode å dra av strøpe bånde på festen eller å hive den te ungkarene?[;)]
når mi var i bryllup før jul(mannen ho sis er fra australia)så sat ho på en stol å breta opp kjolen lit å han gjik unnder å henta strømpe bånde[;)](ps du skule hørt cassandra sin komentar da)haha


Nei, for jeg låner det blå strømpebåndet til min forlover. Tradisjonelt så er det brudens forlover sin oppgave å fikse strømpebånd, så seff fikset jeg det til henne når hun giftet seg og jeg var forloveren hennes :)
Pluss, jeg har ikke noe som helst intensjoner om at han skal oppi der og grave med fult av folk rundt ha ha ha!! Og hadde det vært mitt strømpebånd så ville jeg beholdt det som minne og kanskje snuppa ville brukt det når hun skulle gifte seg etterhvert :)

Men vet om flere som kjøper to strømpebånd, hvorav det ene kaster de til ungekarene. Men det gidder ikke vi ;)


hehe nei skjønner deg godt tror ikke e heler hadda gida det..e fikk jo sjok da ho sat seg ned dro kjolen lit opp å han kraba under dro det av me tenna og heiv det til ungkarene ho heiv buketen oxo..men nå er han australiener[;)]
 
ORIGINAL: Trone

HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!! Vi får se! (les; brudeparet får se) hahaha!!!!

5!!!!!!!!!!!!!!!!

Du må ikke være beskjeden skjønne du[8D] hihi!
 
ORIGINAL: Trone

Alltid beskjeden! [8D][;)]

HAHA! Det tror jeg egentlig ikke noe på![8D] Men jeg kan ta feil igjen jeg, akkurat som med skostørrelsen[:D] hihihihi!
 
Neeeeeei! Tone, du må ikke finne på å daue!!![:o][:o][:o][:o][:o] Det er bare 5 dager til bryllupet, så NO WAY! hihi!
 
Back
Topp