Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

ORIGINAL: Trone

Da har jeg hentet to kjoleposer hos bestemor, kjøpt 4 meter vlise m/lim som sydamen skal fikse underskjørtet med, kjøpt pengeskrin, ny dåpslue og sendt siste mail til bakeriet som skal lage bryllupskaken og dåpskaken.

I kveld skal vi printe og printe til den store gullmedaljen gitt!!

STOLT AV DERE!

Ååååh takk linnsnuppa!! :) : ):)

Tre dager igjen!! Weee!! :) :) :) He he he!!! Aldri vært så nærme som nå, he he!!

I dag har jeg handlet stoff til underskjørtet, kjøpt dåpslue, kjøpt pengeskrin til gavebordet og bred pakketape.

Og så har vi printet ut kirkeprogrammet ( 100 stk og hvert har 2 a4 sider he he), laget forsiden til festprogrammet, bordoversikten, hvem er hvem-oversikt, hvem som sitter på hvilket bord, kaffesangen, sangen jeg har laget til samboern i fra ungene og kjøreplanen.

Og så har jeg funnet ut at dukene gidder jeg ikke klippe opp nå, de tar jeg med meg på fredagen og måler til i lokalet og klipper til der. Tilfelle bordene ikke lar seg gjøre på det oppsettet jeg har sett for meg, så er det kjipt å ha klippet de til da. Det tar ikke lange tiden uansett.

Phu! :) :) En effektiv jobb gitt! :) :) :)

AWWWWW!!!! Dere er super flinke! Det må jeg si er effektiv jobbing altså, DREAMTEAM![:D][:D]

Nei, du har aldri vært så nære som det du er nå[:)] Rart det der[:D] hihi! 

Uuuuh! Jeg må ringe tele2 og be de fikse mms'en min altså! Så June får sendt meg mms på lørdag, for det er hun du skal sende bildene til? Sånn jeg skjønte det på henne[:)] Vil se peeeene toneMiiin i super nydelig brudekjole

Hvem er hvem-oversikten skrev jeg alfabetisk, ha ha ha ha!!! Tok bittelitt tid, he he he!! men det ble sååå bra! :) :)

Jupp, skal sende til june ja! :D Du må jo få fikset mmsen din ja! he he! Jeg har jo sendt flere bilder til deg som du da ikke har fått he he eh!!!!

ååå så kjekt med bare 3 days tooooo goo !!! [:D]

wohooooooo TRONEMORS siste innspurt[;)]

Herreguuud.. merker jeg blir litt sånn nervøs på dine vegne Trone [:D]
Bare 3 dager til den store dagen og du har ingen nerver [;)][:-] ehhe..
Den kommer nok når alt er på plass på fredagen og du ikke skal gjøre noe mer for dette bryllupet enn å være en av hovedpersonen på selve dagen :)) hihih..

Du er super effektiv tronemor :))

bestilt meg enda mere til bryllupet nå morro morro..

pengene renner ut av kontoen[8D][:D]

Rachelen min, du må jo fortelle!! :) :) :) :)

I dag har vi hatt en langt møte med toastmaster og spist middag der og kost oss i sola. Så nå er alt spikret på den fronten. Veldig bra, veldig bra! :) :) :)

Og så fikk jeg handlet inn rødt silkebånd som festprogrammet skal festes med, 16 knallerter til de to kransekakene våre, 20 miniflagg til kransekakene og ny pakke med gnagsårplaster til hælen.

Nå har jeg sendt samboern ned på jobb for å printe ut navneplatene som jeg skal klippe ut til bordkortene. For det glemte vi seff i går!! *dåhn*
Og når han er der nede skal han innom forloveren sin og forklare han gangen i vielsen. Han skal IKKE bruke lang tid, sa han. Han dro for ti minutt siden. Jeg forventer han hjemm til kl 21.30. Da har han en time på seg. Jeg vil gjøre ferdig bordkortene i kveld nemlig.

Og resten i kveld må jeg finjustere talen hans og legge gelekulene i bløt. Og prøve og organisere alt det jeg skal ha med meg til pappa på fredagen.

I morgen skal jeg til byen og hente kjolen min og brudepikekjolene og samboerns skjorte. Pluss kjøpe morgengaven.

Tjohei hvor det går unna! :) :)

Så koselig! Artig med en toastmaster som engasjerer seg veldig![:D] Dere er fortsatt veldig flinke, lille gumman og marsipangrisen[:D]

I dag fikk jeg brudeskoene, de var dessverre for store så jeg sendte dem i retur og venter på en mindre størrelse[:)] De var kjempe fine, skulle med glede lånt deg dem tone, hvis vi hadde hatt samme skostørrelse[;)] hihi! Veldig gode på også, selvom de var litt store[:)]

Ellers sitter jeg å titter litt etter inspirasjon til bordkort og invitasjoner, så oppi dette hue tikker det og går konstant[:)] hihiiii!

du er så flink trone,,, kjekt å ha ei her med så mykje kotroll på ting ... lærer litt eg da[:D]

eg har bestilt servietter i dag, nydelig bordløper, bordkort, og toasmasterbjelle...[:)]

ORIGINAL: rachelmor

du er så flink trone,,, kjekt å ha ei her med så mykje kotroll på ting ... lærer litt eg da[:D]

eg har bestilt servietter i dag, nydelig bordløper, bordkort, og toasmasterbjelle...[:)]

Flinka! Har du bestilt toastmasterbjella fra dittbryllup.no? ( var det det siden het? hmmm... )

linn: eg bestilte på tilbryllupet.no [;)]

hmmm.. tror jeg må begynne å bestille sånne små ting som du gjør rachelmor [:)]
ikke dumt.. nok penger som skal ut i ett bryllup så godt å dele det opp litt [;)]

Har du noen tips til små ting som er greit å få på plass nå??

Hva har du bestilt? :) ser du har bestilt de siste tingene også husker jeg undertøy til bryllupet.. [;)]

Back
Topp