Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

LinnOgAlexander :
Åssen sko har du bestilt deg??? link? [;)]

dette er noe eg skrev på sida mi på bryllupsvenner. så kopierer en del av det så du kan lese tommelise [;)] håper du får litt nytte av det ;)

oppsumering : av små ting som er kjøpt inn og det over som er kjøpt

1 .. såpebobler, hjerterstilker + en an type
2, noen store bryllupsballonger
3. pennesett, til gjeste boka, å lik gjestebok (flower of love)
4. just marreied skilt til bilen
5,gullhjerte pynt,
6.flotte små skåler til te-lys.
7. 10 sflotte vaser som skall innholde en stk langstilka rose.
8. risposer( eller retttere sagt små poser som innholder små hjerter til å bli kasta på oss :P )
9, røre pinnner til drinker.
10, borløper
11, bordkortholdere, bordkort.
12, ringpute.
13. gaveesker
13.kaketopp
14. håndlaget (scrappet) alle innvitasjoner å skreve de ferdigt.
15. undertøt bryllupsnatten.
16.toasmasterbjelle
17. servietter te kaffen
18.bryllupsplanlegger boka.

dette er ting eg har kjøpt i butikker rundt om på nettet. :

og desse sidene på nettet : www.tilbryllupet.no www.bryllupsweb.no www.giftpack.no

ja her var dagesn oppsumering :P

woooow,skal si du er godt i gang :)) suuuper flink er du :))

jeg skal kikke litt rundt i kveld :)

Må bare få samboer med på å bestemme dato.. skulle egentlig vært gift nå men valgte å utsette pga snuppa :)
vil jo ha en dato neste år men han virker ikke gira på bryllup nå.. bare emilie som får oppmerksomheten hans [&:] hehe..

ORIGINAL: t0mmelise

woooow,skal si du er godt i gang :)) suuuper flink er du :))

jeg skal kikke litt rundt i kveld :)

Må bare få samboer med på å bestemme dato.. skulle egentlig vært gift nå men valgte å utsette pga snuppa :)
vil jo ha en dato neste år men han virker ikke gira på bryllup nå.. bare emilie som får oppmerksomheten hans [&:] hehe..

hehe[:)]
det er bare til å begynne å prate om ulike datoer du kunne tenkt deg det, å så høre hans mening.. å vips er diskusjonen der. å så en dato[:D][;)]

Linn: Kjipt de var for store. Men er jo kjempegreit med gratis retur da! :) :) :) Sjekket du at de har i din størrelse eller? :)

Rachel: Tjihi!!! Noen som ropte på kontrollfreak? Ha ha ha!
Så mye gøy du har handlet da! :) :) :) Gleder meg til å se bilder av det du har shoppet! :) :) :)

hmmm lurer på kem sine kontroll lister eg sitter med... hmm... kem sin mal var det eg starta med no igjenn [8D] :P
hirrhirrhirr [:D]

ja det er sant det, vi lærer alle av bryllupsmesteren tone[;)][;)]

T0mmelise: http://www.brandos.no/ivory/elvira-off-white-satin/a5206

Trone: Ja, mener jeg så  at de hadde størrelse 37 den dagen jeg bestillte de, men har ikke sjekket i dag da[8|]hmmm...

ORIGINAL: rachelmor

HAHA! tone er vår mentor![:D]

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

he he JA det kan vell ikkje bli mere sant.. godt å ha en erfaren bryllupsplanlegger med i gamet[;)] noe eg er veldig takknemlig for.... hør det trone..!!!!!!!

eg er takknemlig for at du er DU [:D][;)][:)]

he he JA det kan vell ikkje bli mere sant.. godt å ha en erfaren bryllupsplanlegger med i gamet[;)] noe eg er veldig takknemlig for.... hør det trone..!!!!!!!

kunne ikke vært mer enig[:D]

T0mmelise: http://www.brandos.no/ivory/elvira-off-white-satin/a5206

Trone: Ja, mener jeg så  at de hadde størrelse 37 den dagen jeg bestillte de, men har ikke sjekket i dag da[8|]hmmm...

ååååå, de var fine [:)][:)][:)] Så veldig gode å gå i også :) ikke sånn at man må ta de av for å få slappet av [:D]

kunne ikke vært mer enig[:D]

Pass nå så det ikke går rett til hodet på meg her! [8D][8D] Men jeg er utrolig takknemlig over alle de gode ordene deres! Dere er de besteste jentene altså!!! [:D]

ORIGINAL: Trone

Jeg skulle jo bare lime navnene rett på bordkortene, meeeeeeeeeen.... Jupp!!! har funnet på litt mer å gjøre jeg ha ha ha ha!!!

ka skall du gjøre nå da[8|] skrive[8D]

eg har så lyst å bestille brudekjolen min NOOOOOOOOO

sitter ¨ser på den hele tiden, beundre beundre....[:D]

ORIGINAL: Trone

Jeg skulle jo bare lime navnene rett på bordkortene, meeeeeeeeeen.... Jupp!!! har funnet på litt mer å gjøre jeg ha ha ha ha!!!

ka skall du gjøre nå da[8|] skrive[8D]

Jeg stempler kanten rundt navneplaten og litt ekstra stempel på endene. Og så tar jeg gullglitter rundt kanten på de ( helt tynn strek) og ekstra glitter over endene der hvor jeg har ekstra stempelsverte, he he he!!!

Du e flinke Tone

ORIGINAL: Møffen

Du e flinke Tone

sign[;)] du holder deg gående de siste dagene ja[:D]

Back
Topp