Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

OH LYKKE!!! Jeg er så glad at jeg holder på å grine!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg kan bruke de nyeste skoene jeg kjøpte!! Med HÆL!! Det er jo bare 5 cm hæl, men da slipper jeg å gå på ballerinaskoene!! OH LYKKE!!!

Og så hentet jeg min kjole, brudepikekjolene og skjorten til samboern. Jeg prøvde kjolen sammen med underskjørtet (justeringene var ferdige i dag) Og herreguuuuuuuuuuuuuuud å bra det ble!! Fyyyyyyy flate!!!!! Er helt sykt!! Det er så perfekt kjole altså!! Og så fjernet sydamen dansehempen som var midt på under slepet og sydde den helt på enden av slepet, for nå henger kjolen finere. Og hun strøk sløret for meg :)
Og jeg skal ikke holde oppe kjolen når vi skal danse, for da vil underskjørtet syntes. Pluss jeg vil jo la kjolen henge så mye som mulig når jeg kan, vil jo vise den frem he he he!!!

Og så fikk jeg ikke kjøpt morgengaven til samboern, var en del tull der i butikken, men jeg ordnet det på ett annet vis. Så da er det i boks!

Nå holder jeg på å tegne opp plasser i ringalbum som gjestene skal skrive hilsen på. De får anviste plasser som de har som "sin" plass å skrive. Og så har jeg tegnet opp plass til bildet av de som vi skal lime inn fra bryllupet :) :)

ORIGINAL: Trone

OH LYKKE!!! Jeg er så glad at jeg holder på å grine!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg kan bruke de nyeste skoene jeg kjøpte!! Med HÆL!! Det er jo bare 5 cm hæl, men da slipper jeg å gå på ballerinaskoene!! OH LYKKE!!!

Og så hentet jeg min kjole, brudepikekjolene og skjorten til samboern. Jeg prøvde kjolen sammen med underskjørtet (justeringene var ferdige i dag) Og herreguuuuuuuuuuuuuuud å bra det ble!! Fyyyyyyy flate!!!!! Er helt sykt!! Det er så perfekt kjole altså!! Og så fjernet sydamen dansehempen som var midt på under slepet og sydde den helt på enden av slepet, for nå henger kjolen finere. Og hun strøk sløret for meg :)
Og jeg skal ikke holde oppe kjolen når vi skal danse, for da vil underskjørtet syntes. Pluss jeg vil jo la kjolen henge så mye som mulig når jeg kan, vil jo vise den frem he he he!!!

Og så fikk jeg ikke kjøpt morgengaven til samboern, var en del tull der i butikken, men jeg ordnet det på ett annet vis. Så da er det i boks!

Nå holder jeg på å tegne opp plasser i ringalbum som gjestene skal skrive hilsen på. De får anviste plasser som de har som "sin" plass å skrive. Og så har jeg tegnet opp plass til bildet av de som vi skal lime inn fra bryllupet :) :)

SÅ BRA SNUPPA!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D] da er jo alt PERFEKT![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] åguri! jeg har ikke ringt tele2 enda[:o][:o][:o][:o]iiiiik!!!!

Sååå bra å høre at kjolen ble akkurat som du ville :))
Godt du får bruke de skoene du ville :)

Kan jeg spørre hva du skal kjøpe i morgen gave til T? [:)][;)]

*nysgjerrigper* [:D]

supert trone... det var bra[:D][:D][:D][:D]

linn: vi skall servere koldtbord [:D] eg digger koldtbord. hehe[8D]

Nå er jeg ferdig med gjestebøkene, lykke! He he he he!!! Så da er det også i boks. Nå må jeg begynne og organisere hva jeg skal ha med meg i morgen jeg. For i kveld er siste kvelden vi kan få gjort forberedelsene, siden vi begynner i lokalet kl 11 i morgen.

* Sortere drikkevarene i ett hjørne
* Pakke min bag til jeg skal sove hos pappa
* Pakke med alt jeg skal levere til frisøren i morgen tidlig
* Pakke det jeg skal ha med i brudebagen
* Pakke alt som hører til kjolen
* Scrappe ferdig ringesken.

* Pakke bag til gullet som skal sove hos beybin fra fre-lør og bag fra lør-søn hos noen andre.
* Pakke bag til snuppa som skal sove vekke hele helgen.

Det er det jeg skal begynne på NUH!

Han skal ha tattovering av meg [;)][;)]

Nå er jeg ferdig med gjestebøkene, lykke! He he he he!!! Så da er det også i boks. Nå må jeg begynne og organisere hva jeg skal ha med meg i morgen jeg. For i kveld er siste kvelden vi kan få gjort forberedelsene, siden vi begynner i lokalet kl 11 i morgen.

* Sortere drikkevarene i ett hjørne
* Pakke min bag til jeg skal sove hos pappa
* Pakke med alt jeg skal levere til frisøren i morgen tidlig
* Pakke det jeg skal ha med i brudebagen
* Pakke alt som hører til kjolen
* Scrappe ferdig ringesken.

* Pakke bag til gullet som skal sove hos beybin fra fre-lør og bag fra lør-søn hos noen andre.
* Pakke bag til snuppa som skal sove vekke hele helgen.

Det er det jeg skal begynne på NUH!

Han skal ha tattovering av meg [;)][;)]

næh! skal han ha tattovering av deg?[:D] så koselig!

Åååå så kjekk gave :-))

Imponert over at du har tid til oss midt oppi dette her jeg [:)][:)][:)]

Du må ha masse lykke til Trone :)) Kommer til å tenke masse på deg på lørdagen :-))
Vi vil ikke ha noe runaway bride altså [:D] hihi..

Sier det nå tilfelle jeg ikke treffer på deg her inne før den store dagen :)

MASSE MASSE LYKKE TIL, KOS DEG OG NYT DAGEN [:)][:)][:)]

(skulle ha inn bryllups smiley, men det kom ikke..[&:][&:])

Gleder meg masse til å se bilder :))

Gratulerer såååå masse med dagen din på lørdag[:D] Både bryllup og bursdag[:)]
Også dåpsdagen t lilleprinsen[:)]

Det bi en minnerik og koseli dag førr dåkk[:)]

kjempebra snuppa[:D][:D] da blir de jo helt perfekt

Flott.....!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(] Jeg skulle gå over bordkortene ( ja de jævla bordkortene) for å sjekke at jeg hadde alle før jeg la de i esken. Og der manglet ett navneskilt. Så samboern har frest ned på jobben sin og skal lage nytt.

Og sååååå får jeg sms av broren hans om jeg kan sende over noen bilder av samboern. Så jeg må jo gjøre det også da. I tilelgg til all pakkingen som er igjen. Og så blir det tropenatt IGJEN i natt og jeg dauer av varme!

Flott.....!!!!!!!!![:'(][:'(][:'(] Jeg skulle gå over bordkortene ( ja de jævla bordkortene) for å sjekke at jeg hadde alle før jeg la de i esken. Og der manglet ett navneskilt. Så samboern har frest ned på jobben sin og skal lage nytt.

Og sååååå får jeg sms av broren hans om jeg kan sende over noen bilder av samboern. Så jeg må jo gjøre det også da. I tilelgg til all pakkingen som er igjen. Og så blir det tropenatt IGJEN i natt og jeg dauer av varme!

off da trone..... håper alt ordner seg, vill ikkje du skall stresse så mykje den siste innspurten.

Back
Topp