Mere utflod og murring i dag. Mere slapp og. Spent på om det er tegn på det ene eller andre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vondt når eg hosta i sted...Fikk vondt da jeg nøs i dag![]()

Stemmer, du og @Gravid snakket om lite symptomer. Det som er fint med noen som er lenger på vei, for da kan man få bekreftet at det er normalt at symptomene forsvinner litt. Herregud, har vært gravid 3 ganger før, men glemmer hver gangAhha! Jeg tror ikke jeg kjente så mye da jeg var 6+1. Det var vel omtrent da jeg var så stresset at jeg endte med å bestille tidlig UL privat.Godt å vite om at Cyclogest kan gjøre det mildere. Vi får vel prise oss takknemlige for relativt få plager.
![]()

) brystene har blitt store tunge og er vonde, har vondt i hodet i dag. Også svimmelhet, blir svimmel bare jeg ligger på sofaenJa herregud, jeg hadde så lite symptomer noen dager, fikk helt fnatt! Kommet tilbake nå, men er alltid noe å bekymre seg forStemmer, du og @Gravid snakket om lite symptomer. Det som er fint med noen som er lenger på vei, for da kan man få bekreftet at det er normalt at symptomene forsvinner litt. Herregud, har vært gravid 3 ganger før, men glemmer hver gang![]()

Ja, er så skummeltJa herregud, jeg hadde så lite symptomer noen dager, fikk helt fnatt! Kommet tilbake nå, men er alltid noe å bekymre seg for![]()

Ja, hadde veldig lite symptomer, også plutselig mer, mens nå de siste par dagene ca ingen! Blir så redd igjen. Off! Jeg har også fullstendig glemt hvordan dette var.Stemmer, du og @Gravid snakket om lite symptomer. Det som er fint med noen som er lenger på vei, for da kan man få bekreftet at det er normalt at symptomene forsvinner litt. Herregud, har vært gravid 3 ganger før, men glemmer hver gang![]()

Omvendt! Jeg FRYSER skikkelig, og ligger helst under dyna og oppå varmelakenetEr det noen andre som reagerer på varmt vær? Elsker vanligvis å være ute i solen, nå holder jeg meg i skyggen, svetter og blir uggen av varmen![]()
Skal jammen ikke være lett detteOmvendt! Jeg FRYSER skikkelig, og ligger helst under dyna og oppå varmelakenet

Jaaaaa!!!!Er det noen andre som reagerer på varmt vær? Elsker vanligvis å være ute i solen, nå holder jeg meg i skyggen, svetter og blir uggen av varmen![]()
Har ikkje lyst å være ute i solen. Blir rett og slett kvalm av den. 
Ja, helt merkelig! Har aldri reagert på varme før. Men kroppen blir vel mer sensitivJaaaaa!!!!Har ikkje lyst å være ute i solen. Blir rett og slett kvalm av den.
![]()

Blir en spennende sommer...Ja, helt merkelig! Har aldri reagert på varme før. Men kroppen blir vel mer sensitiv![]()

Er helt forferdelig.. Er så sinnsykt slapp, har 0 energi og varmen gjør det ikke noe bedreEr det noen andre som reagerer på varmt vær? Elsker vanligvis å være ute i solen, nå holder jeg meg i skyggen, svetter og blir uggen av varmen![]()

«Heldigvis» regner det her i dagEr helt forferdelig.. Er så sinnsykt slapp, har 0 energi og varmen gjør det ikke noe bedre![]()