Første symptomer

Jeg har også googlet, selv om jeg prøver å unngå det, og ser at mange opplever det rundt uke 7. :D Det er bra! Vi får bare fortsette å holde oss fast på første-trimester-berg-og-dal-banen! «Wohoo» :hilarious:
Denne berg- og dalbanen har jeg et skikkelig elsk/hat forhold til altså :laughing002 Jeg ante ikke at dagene kunne gå så tregt før jeg ble gravid

Søvnen er annerledes påvirket nå enn sist. Jeg våkner tidligere, kan gjespe en del på dagen, men trenger ikke ta en lur. Så jeg trenger mindre søvn? :bored: Troor jeg sovner fortere også, det sliter jeg vanligvis med. Jeg har døgnrytmeforstyrrelse, så føler graviditet og småbarnslivet nesten kurerte det :hilarious: Men til tross for gjespingen føler jeg meg kjempebra, håper det varer! Nå blir jeg overbevist om at det er gutt, siden med datteren min var jeg såå trøtt og kvalm :laughing002

Ligamentsmerter og smertefulle strekk når jeg snur meg for fort i senga. Trodde det skulle være mindre vondt nå som det allerede er så godt strekt inni der

Er så utrolig oppblåst og magen stritter, så stresser litt med å finne løst nok tøy :bag: stresser også liiiitt med om det skulle være tvillinger, men tenker det er veldig lite sannsynlig.. :woot:

5+5 i dag. Og kvalmen har virkelig slått inn. Hadde halsbrann i 2 uker før eg skjønte at eg var gravid, var halsbrann som fikk meg til å sjekke. :hilarious: er sååååå trøtt, men får ikkje sove. Kaldsvett og varm om hverandre. Og livmoren kjennes ut som den har fest. :smiley-bounce012Takknemlig for symptomer, men føler meg bare gåen. :Heartred

Økt kvalme og murringer i dag. Svinger raskerere mellom å svette og fryse. Luskende hodepine. Oftere vannlating, men det kan være stress

Er så utrolig oppblåst og magen stritter, så stresser litt med å finne løst nok tøy :bag: stresser også liiiitt med om det skulle være tvillinger, men tenker det er veldig lite sannsynlig.. :woot:
Jeg føler meg helt lik! Jeansen min er for stramme rundt magen allerede, så jeg må bruke strikk. Har også kjøpt nye bukser for å vokse i. Nå er det jo for det meste luft :laughing002 jeg er 7+3 i dag, og har allerede vært på TUL, så jeg vet at det bare er en inni der

Det plager meg nesten litt at jeg ikke kjenner noenting, men samtidig prøver jeg å nyte det, for nå bikker jeg 5+0 i morgen, tenk hvis alt starter da :smiley-ashamed004

Det plager meg nesten litt at jeg ikke kjenner noenting, men samtidig prøver jeg å nyte det, for nå bikker jeg 5+0 i morgen, tenk hvis alt starter da :smiley-ashamed004
Pleier du å kjenne syklusforandringer og smerter på kroppen ellers? Lurer på om noen kropper sender mere signaler enn andre

Pleier du å kjenne syklusforandringer og smerter på kroppen ellers? Lurer på om noen kropper sender mere signaler enn andre
Nei ikke denne prøverunden, har ikke kjent noenting i lutealfasene, så det har vel fortsatt i graviditeten.
Sist prøving kunne jeg ha ganske mange tegn i lutealfasen, inkl. kvalme, og da jeg ble gravid sist så fikk jeg alle mulige symptomer tidlig.
Så det har nok en sammenheng der, ja! Kroppen / syklusen fikk en hard reset etter å ha vært gravid

Jeg har vært små uggen i over en uke nå. Men så de to siste dagene så ble jeg veldig kvalm, spesielt om ettermiddagen/kvelden. Ellers er jeg super trøtt, føler for å bare legge meg til å sove hele tiden :meh:

Jeg har vært små uggen i over en uke nå. Men så de to siste dagene så ble jeg veldig kvalm, spesielt om ettermiddagen/kvelden. Ellers er jeg super trøtt, føler for å bare legge meg til å sove hele tiden :meh:
Den trøttheten er overveldende!

Kvalmen og trøtthet, gleder meg virkelig ikke til å begynne 7 i morgen og levere eldstemann i barnehagen før det :banghead: :bag:
Har kjøpt en yoghurt som jeg må prøve å hive i meg før eg får og iskaffe, håper det hjelper :angelic:

Her er det endelig litt flere symptomer! Murringer i livmor og litt mer konstante ømme pupper, hyppig tissing, oftere sulten og litt økt utflod. Endelig en del symptomer som tyder på at det skjer noe. :love017 8+1 i dag. :)

Her er det endelig litt flere symptomer! Murringer i livmor og litt mer konstante ømme pupper, hyppig tissing, oftere sulten og litt økt utflod. Endelig en del symptomer som tyder på at det skjer noe. :love017 8+1 i dag. :)
Så det kom i uke 8? Nå føler jeg det er så dødt. Kvalmen er nesten borte, lite til ingen murringer. Er bare trøtt og sliten, har utflod, veldig ømme pupper, blir sliten av gå tur :hilarious: Nesten så jeg lurer på om det er en baby der

Så det kom i uke 8? Nå føler jeg det er så dødt. Kvalmen er nesten borte, lite til ingen murringer. Er bare trøtt og sliten, har utflod, veldig ømme pupper, blir sliten av gå tur :hilarious: Nesten så jeg lurer på om det er en baby der
Tja, eller det var absolutt ingenting i starten av uke 7 synes jeg å huske, men symptomene dukket mer opp i slutten av uke 7. Fremdeles ikke kvalm da, og ikke spesielt trøtt. Det er litt rart. Føler meg mer opplagt enn på lenge.
Men det beste symptomet er at jeg kjenner litt mer i livmoren, for det føles så betryggende. Ikke konstant, men bare litt ila dagen de siste dagene. Bare sånn at jeg tror det kan være noe der. :laughing002 Jeg leste at mange føler symptomene går litt mer over etter uke 8, men vi er visst alle veldig ulike. :D Hvor langt på vei er du nå?

Tja, eller det var absolutt ingenting i starten av uke 7 synes jeg å huske, men symptomene dukket mer opp i slutten av uke 7. Fremdeles ikke kvalm da, og ikke spesielt trøtt. Det er litt rart. Føler meg mer opplagt enn på lenge.
Men det beste symptomet er at jeg kjenner litt mer i livmoren, for det føles så betryggende. Ikke konstant, men bare litt ila dagen de siste dagene. Bare sånn at jeg tror det kan være noe der. :laughing002 Jeg leste at mange føler symptomene går litt mer over etter uke 8, men vi er visst alle veldig ulike. :D Hvor langt på vei er du nå?
Jeg er 6+1 :hilarious: Hadde plutselig masse murringer i uke 5. men, cylogest kan gjøre murringer mildere vist nok

Jeg er 6+1 :hilarious: Hadde plutselig masse murringer i uke 5. men, cylogest kan gjøre murringer mildere vist nok
Ahha! Jeg tror ikke jeg kjente så mye da jeg var 6+1. Det var vel omtrent da jeg var så stresset at jeg endte med å bestille tidlig UL privat. :laughing002 Godt å vite om at Cyclogest kan gjøre det mildere. Vi får vel prise oss takknemlige for relativt få plager. :love017

Merker ingenting til noe foreløpig.. Er trøttere enn vanlig, men tar støttemedisiner grunnet ivf, så trøttheten kommer nok derfra

Back
Topp