Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg spydde fra 9 DPO sist, så det føles rart at jeg ikke er kvalm ennå (bare 4+2 da)Hei, er det noen som ikke har fått kvalme enda som symptom? Og dere som har begynt å få hvilke uke er dere på? Det er fint hvis jeg slipper, men man blir litt stresset om det er normalt når man ikke har sett babyen enda. Siden jeg fortsatt er i uke 6. Jeg har vært kvalme i begge svangerskap veldig tidlig og under hele svangerkskapet, men nesten ingen symptom nå, merkelig.
Alle svangerskap er ulike!Er 3+6 og kjenner bare sinnsyke murringer. Ellers nesten ingen symptomHei, er det noen som ikke har fått kvalme enda som symptom? Og dere som har begynt å få hvilke uke er dere på? Det er fint hvis jeg slipper, men man blir litt stresset om det er normalt når man ikke har sett babyen enda. Siden jeg fortsatt er i uke 6. Jeg har vært kvalme i begge svangerskap veldig tidlig og under hele svangerkskapet, men nesten ingen symptom nå, merkelig.
Jeg kjenner ingenting der ennå, tror det kom veldig tidlig sist (husker jeg hadde vokst 2 cups innen jeg var 6 uker på vei). Jeg sluttet å amme i september daSer mange skriver at det har ømme/vonde bryst som symptom. Jeg kjenner omtrent ingenting der. Skal sies at jeg sluttet å amme for 2 uker siden. Kan det være en grunn? Noen som vet eller har lignende erfaringer?
Jeg hadde nesten ikke ømme pupper med nummer to, sikkert pga amming. Nå, åtte år senere er de ganske ømme igjen, men ikke som første gang jeg gikk gravid for da var de virkelig vonde. Tydelig at det hjelper på at brystvevet nylig har vært strukket ut.Ser mange skriver at det har ømme/vonde bryst som symptom. Jeg kjenner omtrent ingenting der. Skal sies at jeg sluttet å amme for 2 uker siden. Kan det være en grunn? Noen som vet eller har lignende erfaringer?
Er rart hvordan det funkerJeg hadde nesten ikke ømme pupper med nummer to, sikkert pga amming. Nå, åtte år senere er de ganske ømme igjen, men ikke som første gang jeg gikk gravid for da var de virkelig vonde. Tydelig at det hjelper på at brystvevet nylig har vært strukket ut.![]()
Jeg har merket bittelitt kvalme, f.eks. når jeg blir veldig sulten så kan jeg bli akutt dårlig - det kan skje til vanlig også, men tror det skjer fortere nå. Også kan jeg brekke meg når jeg er mett. Så ikke skikkelig kvalme heldigvis, men får prøve å spise oftere og mindre. Har kjøpt meg RitzBegynner å bli tidvis kvalm nå, men om det er for at jeg har spist en hel pose smash eller om det er frøet i magen er jeg usikker på![]()

Blir akutt kvalm i bil nå, og det føles helt krise. Jeg har spydd ut av biler før i massevis, men det er ikke like kjekt mens man kjører rundt i sentrum.Jeg har merket bittelitt kvalme, f.eks. når jeg blir veldig sulten så kan jeg bli akutt dårlig - det kan skje til vanlig også, men tror det skjer fortere nå. Også kan jeg brekke meg når jeg er mett. Så ikke skikkelig kvalme heldigvis, men får prøve å spise oftere og mindre. Har kjøpt meg Ritz![]()
Jeg har med seabands i lommen i tilfelle jeg plutselig blir kvalm, jeg kan bli bilsyk fra før lsmBlir akutt kvalm i bil nå, og det føles helt krise. Jeg har spydd ut av biler før i massevis, men det er ikke like kjekt mens man kjører rundt i sentrum.
Godt at vi enda ikke har spydd, håper det holder seg sånn
Selv hvis det skulle begynne i uke 5-6 blir jeg uansett veldig fornøydJeg har enda ikke fått kvalme og er halvveis gjennom uke 8!Hei, er det noen som ikke har fått kvalme enda som symptom? Og dere som har begynt å få hvilke uke er dere på? Det er fint hvis jeg slipper, men man blir litt stresset om det er normalt når man ikke har sett babyen enda. Siden jeg fortsatt er i uke 6. Jeg har vært kvalme i begge svangerskap veldig tidlig og under hele svangerkskapet, men nesten ingen symptom nå, merkelig.