Første symptomer

jøss, jeg har gått opp 3kg allerede?? Hvordan går det an? Må være luft alt, fordi jeg er så oppblåst :hilarious: og jeg spiser mindre godis nå, fordi jeg er så kvalm

Tett nese startet allerede. Fått bred/hoven gravidnese, som jeg fikk på slutten med datteren min. Samboer lo av meg når jeg ble nesten på gråten av å se nesen min i speilet :playful: :playful:

Hei, er det noen som ikke har fått kvalme enda som symptom? Og dere som har begynt å få hvilke uke er dere på? Det er fint hvis jeg slipper, men man blir litt stresset om det er normalt når man ikke har sett babyen enda. Siden jeg fortsatt er i uke 6. Jeg har vært kvalme i begge svangerskap veldig tidlig og under hele svangerkskapet, men nesten ingen symptom nå, merkelig.

Hei, er det noen som ikke har fått kvalme enda som symptom? Og dere som har begynt å få hvilke uke er dere på? Det er fint hvis jeg slipper, men man blir litt stresset om det er normalt når man ikke har sett babyen enda. Siden jeg fortsatt er i uke 6. Jeg har vært kvalme i begge svangerskap veldig tidlig og under hele svangerkskapet, men nesten ingen symptom nå, merkelig.
Jeg spydde fra 9 DPO sist, så det føles rart at jeg ikke er kvalm ennå (bare 4+2 da) :smiley-ashamed004 Alle svangerskap er ulike!

Er 3+6 og kjenner bare sinnsyke murringer. Ellers nesten ingen symptom :) Har vært gravid to ganger før og kjente ikke på noe særlig kvalme da :)

Ser mange skriver at det har ømme/vonde bryst som symptom. Jeg kjenner omtrent ingenting der. Skal sies at jeg sluttet å amme for 2 uker siden. Kan det være en grunn? Noen som vet eller har lignende erfaringer?

Ser mange skriver at det har ømme/vonde bryst som symptom. Jeg kjenner omtrent ingenting der. Skal sies at jeg sluttet å amme for 2 uker siden. Kan det være en grunn? Noen som vet eller har lignende erfaringer?
Jeg kjenner ingenting der ennå, tror det kom veldig tidlig sist (husker jeg hadde vokst 2 cups innen jeg var 6 uker på vei). Jeg sluttet å amme i september da

Jeg hadde nesten ikke ømme pupper med nummer to, sikkert pga amming. Nå, åtte år senere er de ganske ømme igjen, men ikke som første gang jeg gikk gravid for da var de virkelig vonde. Tydelig at det hjelper på at brystvevet nylig har vært strukket ut. :)

Jeg hadde nesten ikke ømme pupper med nummer to, sikkert pga amming. Nå, åtte år senere er de ganske ømme igjen, men ikke som første gang jeg gikk gravid for da var de virkelig vonde. Tydelig at det hjelper på at brystvevet nylig har vært strukket ut. :)
Er rart hvordan det funker :)for med første så var det spreng.. 6 år etter med datteren så kom det ikke før i uke 6-7-8 var i hvert fall veldig seint, men han minste 12 år etter så var det kjempe vondt, nå 2 år etter så er de ømme, men ikke det sprenget

Begynner å bli tidvis kvalm nå, men om det er for at jeg har spist en hel pose smash eller om det er frøet i magen er jeg usikker på :hilarious:
Jeg har merket bittelitt kvalme, f.eks. når jeg blir veldig sulten så kan jeg bli akutt dårlig - det kan skje til vanlig også, men tror det skjer fortere nå. Også kan jeg brekke meg når jeg er mett. Så ikke skikkelig kvalme heldigvis, men får prøve å spise oftere og mindre. Har kjøpt meg Ritz :hilarious:

Jeg har merket bittelitt kvalme, f.eks. når jeg blir veldig sulten så kan jeg bli akutt dårlig - det kan skje til vanlig også, men tror det skjer fortere nå. Også kan jeg brekke meg når jeg er mett. Så ikke skikkelig kvalme heldigvis, men får prøve å spise oftere og mindre. Har kjøpt meg Ritz :hilarious:
Blir akutt kvalm i bil nå, og det føles helt krise. Jeg har spydd ut av biler før i massevis, men det er ikke like kjekt mens man kjører rundt i sentrum. :yuck:

Godt at vi enda ikke har spydd, håper det holder seg sånn

Blir akutt kvalm i bil nå, og det føles helt krise. Jeg har spydd ut av biler før i massevis, men det er ikke like kjekt mens man kjører rundt i sentrum. :yuck:

Godt at vi enda ikke har spydd, håper det holder seg sånn
Jeg har med seabands i lommen i tilfelle jeg plutselig blir kvalm, jeg kan bli bilsyk fra før lsm :smiley-ashamed004
Ja! Så langt er jeg 9 dager lenger enn da jeg begynte å spy sist, ser på det som en stor seier :hilarious: Selv hvis det skulle begynne i uke 5-6 blir jeg uansett veldig fornøyd

Jeg har enda ikke fått kvalme og er halvveis gjennom uke 8!

Begynt å kjenne litt murringer nå

Kvalm, veldig trøtt, masse murringer :Heartred

Back
Topp