Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men HELSIKKAN å trøtt jeg er. Type utmattetMurringene har gitt seg. Mindre stikking fra bryst. Kun vagt uggen når jeg er sulten. Har jo erfaring med lite symptomer i starten, men kjennes litt ugreit når de har vært der men forsvinner![]()
Kunne ha levd i en stor seng full av puter. Kanskje det må bli mer hvile i morgenMen HELSIKKAN å trøtt jeg er. Type utmattet
Her avslører klokken målinger meg, snorker visst sier denHaha jeg også er så sykt trøtt. Sovner så fort både i sofaen og på lekematta! Snorker vist som er uvær også, men tror ikke heeeelt på det

Samme her, kan komme og gå litt men mest om morgenenOmgosh, puppene mine er så "tunge" når jeg våkner om morgenen. Føles ut som at de veier flere kilo. Men det går heldigvis over utover dagen.
Jeg kjente det ikke ordentlig før i går (4+3), da var det litt da jeg sto opp. Ellers kjenner jeg nesten ingentingNoen flere som ka ha hele døgn uten murringer/stikk eller lignende i livmor-området?
Jeg har kjent veldig lite i livmor, bortsett fra da jeg passerte 7+0. Da var det noen dager med mye murring, stikking og ligamentsmerter, men så stoppet det jo igjen. Kjenner ellers ikke noe til livmoren.Dere som har vært gravide flere ganger før, når kjente dere noe i livmoren? Synes den kjennes større ut når jeg sitter og lener meg fremover
Jaaa, jeg måtte akkurat google det, fordi det er noen dager siden jeg har kjent noe fra livmor. Jeg er 7+1 mest sannsynlig i dag. Nesten hele uke 5 og 6 var helt utrolig mye action i livmora da. Så litt bekymret over lite følelser nå..Noen flere som ka ha hele døgn uten murringer/stikk eller lignende i livmor-området?
Jeg har også googlet, selv om jeg prøver å unngå det, og ser at mange opplever det rundt uke 7.Jaaa, jeg måtte akkurat google det, fordi det er noen dager siden jeg har kjent noe fra livmor. Jeg er 7+1 mest sannsynlig i dag. Nesten hele uke 5 og 6 var helt utrolig mye action i livmora da. Så litt bekymret over lite følelser nå..