Første symptomer

Jeg hadde masse murringer de to siste dagene, og i dag ingenting! Liker ikke når det blir «stille», men er vel sikkert normalt. Ouff! :p
Det er akkurat som om at når jeg slapper godt av og sover godt, så skjer det mer i magen. I natt sov jeg bare 4 timer… :wideyed:

Har begynt å bli veldig kvalm nå 5+5 :depressed:

Kvalm og svimmel, og trøtt. Lite matlyst.

Murringene har gitt seg. Mindre stikking fra bryst. Kun vagt uggen når jeg er sulten. Har jo erfaring med lite symptomer i starten, men kjennes litt ugreit når de har vært der men forsvinner :bag:

Murringene har gitt seg. Mindre stikking fra bryst. Kun vagt uggen når jeg er sulten. Har jo erfaring med lite symptomer i starten, men kjennes litt ugreit når de har vært der men forsvinner :bag:
Men HELSIKKAN å trøtt jeg er. Type utmattet

Haha jeg også er så sykt trøtt. Sovner så fort både i sofaen og på lekematta! Snorker vist som er uvær også, men tror ikke heeeelt på det

Veldig usikker på hvor langt jeg er kommet pga veldig uregelmessig syklus, men har enn så lenge veldig lite symptomer. Det eneste jeg har merket er ekstra god luktesans og at jeg er veldig hormonell/emosjonell. Veldig annerledes enn ved første graviditet, for da var magesmerter og kvalme det første jeg merket.

Omgosh, puppene mine er så "tunge" når jeg våkner om morgenen. Føles ut som at de veier flere kilo. Men det går heldigvis over utover dagen.

Har opplevd flere symptomer de siste dagene, murringen i magen og de vonde puppene er der enda, og kjenner meg bare mer og mer utmattet, sover glatt to timer midt på dagen, og det er veldig uvanlig for meg. Merker jeg blir kvalm også om jeg har «tatt meg litt ut», kan vaske huset også blir jeg kjempekvalm etterpå. Føler at jeg ikke merker noe før «smellen» kommer etterpå:) akkurat nå er jeg bare glad for alle symptomer, men tenker jeg føler meg mindre glad når kvalmen setter inn for fullt:meh:

Omgosh, puppene mine er så "tunge" når jeg våkner om morgenen. Føles ut som at de veier flere kilo. Men det går heldigvis over utover dagen.
Samme her, kan komme og gå litt men mest om morgenen:)

Noen flere som ka ha hele døgn uten murringer/stikk eller lignende i livmor-området?
Jeg kjente det ikke ordentlig før i går (4+3), da var det litt da jeg sto opp. Ellers kjenner jeg nesten ingenting

Første antydning til kvalme i dag?
Eller er det bare normal «sovet litt for lite»-kvalme? Eller bare fordi jeg så veldig gjerne vil kjenne noe?
Men denne kvalmen trenger jeg strengt tatt ikke da!

——-

Update siden mobilen ikke vil poste: definitivt kvalm!

Dere som har vært gravide flere ganger før, når kjente dere noe i livmoren? Synes den kjennes større ut når jeg sitter og lener meg fremover

Dere som har vært gravide flere ganger før, når kjente dere noe i livmoren? Synes den kjennes større ut når jeg sitter og lener meg fremover
Jeg har kjent veldig lite i livmor, bortsett fra da jeg passerte 7+0. Da var det noen dager med mye murring, stikking og ligamentsmerter, men så stoppet det jo igjen. Kjenner ellers ikke noe til livmoren. :)

Veldig varm på dag, men begynner å fryse rundt 16/17. Så kan jeg noen ganger plutselig bli varm igjen senere

Noen flere som ka ha hele døgn uten murringer/stikk eller lignende i livmor-området?
Jaaa, jeg måtte akkurat google det, fordi det er noen dager siden jeg har kjent noe fra livmor. Jeg er 7+1 mest sannsynlig i dag. Nesten hele uke 5 og 6 var helt utrolig mye action i livmora da. Så litt bekymret over lite følelser nå..

Jaaa, jeg måtte akkurat google det, fordi det er noen dager siden jeg har kjent noe fra livmor. Jeg er 7+1 mest sannsynlig i dag. Nesten hele uke 5 og 6 var helt utrolig mye action i livmora da. Så litt bekymret over lite følelser nå..
Jeg har også googlet, selv om jeg prøver å unngå det, og ser at mange opplever det rundt uke 7. :D Det er bra! Vi får bare fortsette å holde oss fast på første-trimester-berg-og-dal-banen! «Wohoo» :hilarious:

Back
Topp