Første symptomer

5+0 i dag
Litt ømme bryster, kan komme og gå litt. Uvelhetsfølelse, men usikker på om det er psykisk.
Tisser ofte.
Økt luktesans.
Ubehag i underlivet i perioder.

Flere enn meg som føler det er veldig få symptomer nå? Jeg har bare ømme pupper som kommer og går, og det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet. Skulle gjerne hatt litt flere jeg! :laughing002
Samme! Har ganske ømme pupper, men murringen har nesten gitt seg helt nå

Samme! Har ganske ømme pupper, men murringen har nesten gitt seg helt nå
Åh, det er såå godt å høre! Puppene her forblir litt større, og jeg er så glad for det, men ømheten kommer og går. Murringen kjente jeg godt for kanskje 3 dager siden, men nå er det omtrent helt borte. Kommer vel tilbake. :smiley-bounce012

Åh, det er såå godt å høre! Puppene her forblir litt større, og jeg er så glad for det, men ømheten kommer og går. Murringen kjente jeg godt for kanskje 3 dager siden, men nå er det omtrent helt borte. Kommer vel tilbake. :smiley-bounce012
Ja men akkurat samme her, og jeg har hatt stigning i hcg de samme dagene. Spurte chat gpt, som sa at livmoren utvider seg i etapper, og at ofte kan være en rolig periode fra 4+0 til 6+0 :love017

3+4
Kjenner det jobbes i livmora. En slags spenning, strekk eller lignende. Ikke vanlig murring som ved mensen. Betryggende å kjenne at det skjer noe! Ellers lite. Kanskje litt mindre appetitt, men kan også være fordi jeg er blitt forkjøla. Mulig forkjølelse er et symptom også (har jo seff googlet om det var uhensiktsmessig å bli syk rundt første positiv test :woot: men fikk heller opp at det var vanlig med forkjølelse symptomer!)

Jeg er 5+5 i dag og har vært uvell i hele dag. Kvalm, så svimmel at jeg flere ganger har trodd at jeg skulle besvime, mageproblemer og konstant sulten men ikke lyst på mat.... Kjedelig dag:meh:

4+0 i dag! ma i mai i fjor, da hadde jeg ingen symptomer. Nå ømme bryster og stikninger/murringer, og ekstremt trøtt. Legger meg med guttungen hver kveld :-p

3+5

Skikkelig ømme pupper, men venstre er være en høyre. Var sånn sist også, skikkelig rart. Kvalme som kommer å går og masse murringer i Livmoren og er veldig frossen, fryser veldig lett eller så blir jeg ekstremt varm og svetta spruter :rolleyes:

3+5
Småuggen og mindre matlyst. Har heldigvis aldri hatt kvalme i de andre graviditetene, men har også opplevd denne små-uggenheten de første ukene. Også heldig å få kviseutbrudd, men det pleier jeg få før mens også så vet huden min er sensitiv for endringer i hormonene :bag:

5+ 0

Fin hud, treg mage, murringer/stikkinger/ stølhet i livmor av og på, hyppigere sulten, og litt trøttere enn normalt, ellers fin form. Jeg fikk også høre i dag at medisinene jeg går på kan bidra til bedre form i svangerskapet :happy:

Jeg er 5+0 i dag. Merker egentlig ingenting, bortsett fra litt rar i ryggen. Ellers nada ✌️ Håper det fortsetter med lite symptomer. Lov å håpe. Våkner tidlig da, men det skal jeg leve med, og har masse energi når jeg våkner. førstegangs her, så aner ikke hva som står foran meg ❤️

Last edited:
3+3, og vært skikkelig trøtt i dag, plutselige stiklinger eller noe som skjer i livmor, men ellers stille og rolig

5+ 0

Fin hud, treg mage, murringer/stikkinger/ stølhet i livmor av og på, hyppigere sulten, og litt trøttere enn normalt, ellers fin form. Jeg fikk også høre i dag at medisinene jeg går på kan bidra til bedre form i svangerskapet :happy:
Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg går på prolutex og cyclogest og er 5+4 med veldig få symptomer annet enn trøtthet i uke 4. Er det støttemedisinene som hjelper?

Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg går på prolutex og cyclogest og er 5+4 med veldig få symptomer annet enn trøtthet i uke 4. Er det støttemedisinene som hjelper?
Går på albyl-E, cyclogest og prednisolon i tillegg til at jeg står fast på medisiner mot lavt stoffskifte - det var de to sistnevnte som kunne gjøre en forskjell på form. Det kan skje mye de neste ukene da, men det beste er jo om alt er vel og man har god form! :-)

Går på albyl-E, cyclogest og prednisolon i tillegg til at jeg står fast på medisiner mot lavt stoffskifte - det var de to sistnevnte som kunne gjøre en forskjell på form. Det kan skje mye de neste ukene da, men det beste er jo om alt er vel og man har god form! :-)
Så absolutt! Hadde en liten kvalmebølge en dag som varte ca. 1 time - det syns jeg var nok, så nyter formen og håper den varer! :Heartred

Posta feil :hilarious:

Last edited:
Mer og mer ømme bryster, som er til stede omtrent hele tiden (før litt mer av og på). Sover dårlig, våkner 04.45 hver dag, men klarer stort sett å sovne litt igjen. Livlige og rare drømmer. Litt irritabel, men det kan ha flere årsaker.

Enda ømme bryster på og av som eneste symptom her, i våken tilstand. Blir sprø hver gang ømheten forsvinner! :laughing002
Om natta sover jeg dårlig, og virker som om jeg klarer meg med mindre søvn ironisk nok. Ååå, jeg håper symptomene kommer litt mer snart. Hadde vært betryggende. :Heartred

Back
Topp