Blir så kald på kvelden og må varme meg på samboer for å få sove. Klokka målte 29.4 grader som laveste hudtemperatur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var så ekstremt kald og frøys så mye når jeg var gravid sist, men nå er jeg ikke så kald. Var ikke det med de andre heller. Er så rart hvor forskjellig man er fra svangerskap til svangerskapBlir så kald på kvelden og må varme meg på samboer for å få sove. Klokka målte 29.4 grader som laveste hudtemperatur
Var sånn med datteren min og, kokte på dagen og frøs på kveldenJeg var så ekstremt kald og frøys så mye når jeg var gravid sist, men nå er jeg ikke så kald. Var ikke det med de andre heller. Er så rart hvor forskjellig man er fra svangerskap til svangerskap![]()
Koke gjør jegVar sånn med datteren min og, kokte på dagen og frøs på kvelden
Svetta pipler av ikke no!Hehe ja, så delikat. Glad jeg kjøpte masse flagrende store topper nå før positiv test.Koke gjør jegSvetta pipler av ikke no!
SkikkeligHehe ja, så delikat. Glad jeg kjøpte masse flagrende store topper nå før positiv test.
Når jeg var gravid med han minste, sommeren 2022. Så skulle jeg på H&M, og jeg bare kokte. Så hun i kassa snudde vifta mot meg å sa «tror du trenger den her mer en meg»
så flautHehe ser det for meg. Vurderer å ha med meg en klut i vesken, som jeg kan tørke meg med.SkikkeligNår jeg var gravid med han minste, sommeren 2022. Så skulle jeg på H&M, og jeg bare kokte. Så hun i kassa snudde vifta mot meg å sa «tror du trenger den her mer en meg»
så flaut
Det er lurtHehe ser det for meg. Vurderer å ha med meg en klut i vesken, som jeg kan tørke meg med.
føler meg derfor også veldig stinn og oppblåst 
skjer ting i kroppen, og det er litt godt å kjenne på. Uvelheten har gitt seg litt, og håper det betyr at jeg slipper kvalmen denne runden også! 
Eventuelt denne løsningenDet er lurt![]()
Hvordan går det nå? Enda ømme pupper? Min ømhet forsvant igjen i går 6+5. Får helt noia altså, men har jo vært sånn vekslende hele veien. Muuuligens litt øm igjen nå, men blir seriøst ko-ko av å kjenne etter så mye.6+2
For et par dager siden sluttet brystene brått å være ømme, og det uroet meg litt. I tillegg har jeg hatt murringer siste 3-4 dager. Men fra i går har ømheten kommet tilbake, og det murrer tidvis. Jeg føler meg også hoven i tissen på en måte

Ømheten er tilbake, men kommer og går litt. Men brystene er ikke så spente som de var forrige uke. Ømheteb forsvinner f.eks. hvis jeg tar en dusj. Jeg har vært trøtt, men jeg sover for lite, så trenger ikke være pga graviditeten. Er ikke kvalm. Tisset litt hyppig. 6+3 i dag.Hvordan går det nå? Enda ømme pupper? Min ømhet forsvant igjen i går 6+5. Får helt noia altså, men har jo vært sånn vekslende hele veien. Muuuligens litt øm igjen nå, men blir seriøst ko-ko av å kjenne etter så mye.
Kan jo ikke huske at det var slik i de forrige svangerskapene, men da var jeg mer happy-go-lucky. Hehe! Lurer på om det er vanlig at symptomene svinger sååå mye selv i uke 7? Jeg er verken kvalm eller trøtt. Skulle gjerne vært litt kvalm kjenner jeg.![]()
Vi har det veldig likt!Ømheten er tilbake, men kommer og går litt. Men brystene er ikke så spente som de var forrige uke. Ømheteb forsvinner f.eks. hvis jeg tar en dusj. Jeg har vært trøtt, men jeg sover for lite, så trenger ikke være pga graviditeten. Er ikke kvalm. Tisset litt hyppig. 6+3 i dag.