Første symptomer

5+1 og skikkelig oppblåst og forstoppa! Noen med erfaring og gode tips? Ikke hatt trøbbel med det før. Ellers samme symptomer som nevnt før. Og kaffen smaker ræl!

Noen som har fått sine første symptomer enda? :) Jeg er 4+6 idag og kjenner på en helt ekstremt trøtthet
Haha artig!! Jeg er 4+3 og kjente plutselig på ekstremt trøtthet i går og i dag! Har også hatt ømme pupper en stund nå! Kjenner også murring i livmor innimellom..

6+1 i dag og har virkelig blitt tatt av kvalme:grumpy: jeg vet det er viktig å drikke mye vann, men det er akkurat vann som gjør meg mest kvalm. Kanskje det kan hjelpe å blande saft i vannet, så jeg lurer på om noen har noe tips til meg på saft som er god (drikker aldri saft til vanlig, så det er en ukjent verden for meg), eller kanskje noen har andre gode tips?

4+0 og det kommer noen skikkelig kvalme bølger, og jeg er så oppblåst og hard i magen. Fiser også hele tiden :hilarious: :bag: Halsbrannen kom i dag også

6+1 i dag og har virkelig blitt tatt av kvalme:grumpy: jeg vet det er viktig å drikke mye vann, men det er akkurat vann som gjør meg mest kvalm. Kanskje det kan hjelpe å blande saft i vannet, så jeg lurer på om noen har noe tips til meg på saft som er god (drikker aldri saft til vanlig, så det er en ukjent verden for meg), eller kanskje noen har andre gode tips?
Elsker Kirsebær saften til fun er god. Den drikker jeg mest nå :)

Er det flere som går insomnia? Er så fælt… Hver dag våkner jeg 4-5 og får ikke sove igjen.

Flere enn meg som føler det er veldig få symptomer nå? Jeg har bare ømme pupper som kommer og går, og det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet. Skulle gjerne hatt litt flere jeg! :laughing002
Enig med deg :) Merker ikke store greiene jeg heller, annet en tissetrengt og litt rar i ryggen..

5+1 og skikkelig oppblåst og forstoppa! Noen med erfaring og gode tips? Ikke hatt trøbbel med det før. Ellers samme symptomer som nevnt før. Og kaffen smaker ræl!
Jeg spiste mye yoghurt med linfrø i tidligere graviditeter mot forstoppelse. Det funket bra!

Vært litt uggen siste dagene, men vært så vagt at jeg ikke har visst om det er ønsketenkning, og stresset over at jeg ble kvalm 5+0 sist gang, men i dag har jeg vært litt kvalm hele dagen og sterkere enn tidligere, og jeg er så lykkelig for det :hilarious::Heartred håper det betyr at hcg stiger. 5+5 i dag

Ømme bryster. Ikke kvalm. Problemer med tidlig oppvåkning mest forrige uke, men våkner fortsatt i 4-tiden for å tisse.
En annen positiv endring er at jeg er mindre fysen på diverse mat. Før hvis jeg kjøpte en sjokolade, spiste jeg opp hele Ila kort tid. Nå kan jeg ta en liten bit av gangen. Merker derimot behov for kveldsmat, det har jeg ikke pleid å trenge. 5+5 i dag.

Jeg er 5+1 i dag. Jeg har en del magesmerter i nedre del og litt trøtt ellers ingen symptomer. Vet ikke om det er positivt, siden jeg slet med kvalme tidlig og i hele svangerskapet. Glad hvis jeg slipper det, men når man ikke har særlig symptomer lurer man jo litt på hva som skjer

Er 6+2 i dag, og jeg har hatt veldig mye murringer i livmoren i dag, tungt trykk i underlivet og ømheten i puppene har blitt verre. Var redd det var starten på en SA, men leser nå at dette kanskje er veldig naturlig og heller en positiv utvikling? Jeg er førstegangs (- en tidlig SA) så har ikke mye å sammenligne med

Har skikkelig illebefinnende når jeg står opp om morningen.. Har fått en del kvalme, men det får bare fortsette, tar alle symptomer med åpne armer :laughing002

Last edited:
Er 6+2 i dag, og jeg har hatt veldig mye murringer i livmoren i dag, tungt trykk i underlivet og ømheten i puppene har blitt verre. Var redd det var starten på en SA, men leser nå at dette kanskje er veldig naturlig og heller en positiv utvikling? Jeg er førstegangs (- en tidlig SA) så har ikke mye å sammenligne med
Jeg fikk det også på 6+2, etter lang tid uten murring. Voldsom murring og til og med vondt ned i tissen..! :bored: Siden da har puppene blitt litt større, så tror det er positiv utvikling. :laughing002
Husker ikke detaljene fra disse ukene i mine to første svangerskap. Det skjer så mye ila en graviditet. :love017

Kvalmen er kommet, og litt murring ikke sikker på om det er livmora eller forstoppelse så gjør at det murrer/er vond

Er så trøtt og sliten, orker ingen ting.. Og plutselig så kan jeg få skikkelig hetetokter :smiley-ashamed004

Back
Topp