Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha artig!! Jeg er 4+3 og kjente plutselig på ekstremt trøtthet i går og i dag! Har også hatt ømme pupper en stund nå! Kjenner også murring i livmor innimellom..Noen som har fått sine første symptomer enda?Jeg er 4+6 idag og kjenner på en helt ekstremt trøtthet
jeg vet det er viktig å drikke mye vann, men det er akkurat vann som gjør meg mest kvalm. Kanskje det kan hjelpe å blande saft i vannet, så jeg lurer på om noen har noe tips til meg på saft som er god (drikker aldri saft til vanlig, så det er en ukjent verden for meg), eller kanskje noen har andre gode tips?Elsker Kirsebær saften til fun er god. Den drikker jeg mest nå6+1 i dag og har virkelig blitt tatt av kvalmejeg vet det er viktig å drikke mye vann, men det er akkurat vann som gjør meg mest kvalm. Kanskje det kan hjelpe å blande saft i vannet, så jeg lurer på om noen har noe tips til meg på saft som er god (drikker aldri saft til vanlig, så det er en ukjent verden for meg), eller kanskje noen har andre gode tips?
Takk, da skal jeg kjøpe den i morgentidlig!Elsker Kirsebær saften til fun er god. Den drikker jeg mest nå![]()
Ja! Men vært mye bedre siste uken faktiskEr det flere som går insomnia? Er så fælt… Hver dag våkner jeg 4-5 og får ikke sove igjen.
Håper virkelig at det snurJa! Men vært mye bedre siste uken faktisk
Enig med degFlere enn meg som føler det er veldig få symptomer nå? Jeg har bare ømme pupper som kommer og går, og det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet. Skulle gjerne hatt litt flere jeg!![]()
Jeg spiste mye yoghurt med linfrø i tidligere graviditeter mot forstoppelse. Det funket bra!5+1 og skikkelig oppblåst og forstoppa! Noen med erfaring og gode tips? Ikke hatt trøbbel med det før. Ellers samme symptomer som nevnt før. Og kaffen smaker ræl!
Jeg også! Begynner å bli litt bedre nå tror jeg. Jeg er 6+1. Men jeg sov kanskje 5 timer i ei hel uke, og det bekymret meg selvfølgelig.Er det flere som går insomnia? Er så fælt… Hver dag våkner jeg 4-5 og får ikke sove igjen.

håper det betyr at hcg stiger. 5+5 i dagJeg fikk det også på 6+2, etter lang tid uten murring. Voldsom murring og til og med vondt ned i tissen..!Er 6+2 i dag, og jeg har hatt veldig mye murringer i livmoren i dag, tungt trykk i underlivet og ømheten i puppene har blitt verre. Var redd det var starten på en SA, men leser nå at dette kanskje er veldig naturlig og heller en positiv utvikling? Jeg er førstegangs (- en tidlig SA) så har ikke mye å sammenligne med
Siden da har puppene blitt litt større, så tror det er positiv utvikling.