Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme! Har ganske ømme pupper, men murringen har nesten gitt seg helt nåFlere enn meg som føler det er veldig få symptomer nå? Jeg har bare ømme pupper som kommer og går, og det kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe i livmorområdet. Skulle gjerne hatt litt flere jeg!![]()
Åh, det er såå godt å høre! Puppene her forblir litt større, og jeg er så glad for det, men ømheten kommer og går. Murringen kjente jeg godt for kanskje 3 dager siden, men nå er det omtrent helt borte. Kommer vel tilbake.Samme! Har ganske ømme pupper, men murringen har nesten gitt seg helt nå

Ja men akkurat samme her, og jeg har hatt stigning i hcg de samme dagene. Spurte chat gpt, som sa at livmoren utvider seg i etapper, og at ofte kan være en rolig periode fra 4+0 til 6+0Åh, det er såå godt å høre! Puppene her forblir litt større, og jeg er så glad for det, men ømheten kommer og går. Murringen kjente jeg godt for kanskje 3 dager siden, men nå er det omtrent helt borte. Kommer vel tilbake.![]()

men fikk heller opp at det var vanlig med forkjølelse symptomer!)
Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg går på prolutex og cyclogest og er 5+4 med veldig få symptomer annet enn trøtthet i uke 4. Er det støttemedisinene som hjelper?5+ 0
Fin hud, treg mage, murringer/stikkinger/ stølhet i livmor av og på, hyppigere sulten, og litt trøttere enn normalt, ellers fin form. Jeg fikk også høre i dag at medisinene jeg går på kan bidra til bedre form i svangerskapet![]()
Går på albyl-E, cyclogest og prednisolon i tillegg til at jeg står fast på medisiner mot lavt stoffskifte - det var de to sistnevnte som kunne gjøre en forskjell på form. Det kan skje mye de neste ukene da, men det beste er jo om alt er vel og man har god form!Hvilke støttemedisiner går du på? Jeg går på prolutex og cyclogest og er 5+4 med veldig få symptomer annet enn trøtthet i uke 4. Er det støttemedisinene som hjelper?
Så absolutt! Hadde en liten kvalmebølge en dag som varte ca. 1 time - det syns jeg var nok, så nyter formen og håper den varer!Går på albyl-E, cyclogest og prednisolon i tillegg til at jeg står fast på medisiner mot lavt stoffskifte - det var de to sistnevnte som kunne gjøre en forskjell på form. Det kan skje mye de neste ukene da, men det beste er jo om alt er vel og man har god form!![]()