FruMille
Glad i forumet
Takk det sammeHehe, skjønner godt at du er utålmodig. Lykke til med innspurten![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeHehe, skjønner godt at du er utålmodig. Lykke til med innspurten![]()

Føler de har blitt "tyngre" og mer ømme liksom.Merker at de er tyngre jaEr det noen som har merket forandring i puppene?Føler de har blitt "tyngre" og mer ømme liksom.
(har ikke melk, det kjører i gang under fødselen hos meg)

Samtidig er jeg sliten av falske alarmer og vonde kynnere, slitsomme netter og stresset med å nå frem (brukte 1t og 20 min sist, har nå en time til sykehuset).
Jepp, merker det her og.Er det noen som har merket forandring i puppene?Føler de har blitt "tyngre" og mer ømme liksom.
(har ikke melk, det kjører i gang under fødselen hos meg)

Kjenner jeg blir en smule nervøs her. Har hatt jevnlige tak i magen gjennom dagen men også med avbrudd. Lengre perioder hvor det er hver 10 minutt, og nå er det typ 4-5 minJeg klarer liksom å sitte i sofaen med sjokkis, brus og strikkepinner. Må bare strekke ryggen litt på det verste. Er førstegangs så innbiller meg at dette er for mildt til å være rier men kanskje ikke?
![]()
Mine rier har alltid startet veldig svake. Som nesten umerkelig kiling først. Har dratt til sykehuset når de begynte å gjøre vondt.Kjenner jeg blir en smule nervøs her. Har hatt jevnlige tak i magen gjennom dagen men også med avbrudd. Lengre perioder hvor det er hver 10 minutt, og nå er det typ 4-5 minJeg klarer liksom å sitte i sofaen med sjokkis, brus og strikkepinner. Må bare strekke ryggen litt på det verste. Er førstegangs så innbiller meg at dette er for mildt til å være rier men kanskje ikke?
![]()
I følge min jordmor (har hatt det slik noen uker) er det bare å vente for å se an utviklingen, om det bygger seg opp etter hvert eller stagnerer..Kjenner jeg blir en smule nervøs her. Har hatt jevnlige tak i magen gjennom dagen men også med avbrudd. Lengre perioder hvor det er hver 10 minutt, og nå er det typ 4-5 minJeg klarer liksom å sitte i sofaen med sjokkis, brus og strikkepinner. Må bare strekke ryggen litt på det verste. Er førstegangs så innbiller meg at dette er for mildt til å være rier men kanskje ikke?
![]()
Samme her, mye nedpress, au auPuppene er mer ømme. Nå klarer jeg knapt gå 100 meter om gangen pga nedpress og smerter i bekken.. 38+0

Er andregangsfødende og hadde håpet jeg slapp overtid denne gangen, men neida..
Jeg har hatt mange falske alarmer med semiregelmessige kynnere, så jeg har lurt på om det faktisk skulle bli fødsel før termin denne gangen, men nå er det under 7 timer igjen til termin, så blir nok ikke det denne gangen heller...Termin i gårSlimproppen gikk i dag ,og har mensmurringer og stikninger (som jeg har hatt en uke allerede) Sååååå spennende
Er andregangsfødende og hadde håpet jeg slapp overtid denne gangen, men neida..
![]()
Min frykt er at det er som sist; at kroppen gjør seg helt klar, før den kjører på med fødsel med alt den har. Fordi det kan gå enda kortere tid med nr.2, så har jeg fortsatt den frykten at jeg ikke rekker til sykehuset. Håper litt at kroppen tar seg bedre tid denne gangen, så jeg faktisk får oppleve litt «dødtid» på sykehuset