Fødselstegn!

Er fyrstegongs og merker ingen verdens ting eg, anna enn at lille i magen har nokon skikkelige treningsøkter om dagen:woot: Er «berre» komt til 37+6, men hadde vore greit å fått nokon tegn:angelic: Har ikkje merka nokon kynnere heller trur eg.

Hadde det sånn med mine to første! Kjente ikke kynnere, ikke nedpress eller noen ting som helst, før riene kom og fødselen var i gang.

Jeg har mange tegn, og har hatt det lenge :joyful: Min frykt er at det er som sist; at kroppen gjør seg helt klar, før den kjører på med fødsel med alt den har. Fordi det kan gå enda kortere tid med nr.2, så har jeg fortsatt den frykten at jeg ikke rekker til sykehuset. Håper litt at kroppen tar seg bedre tid denne gangen, så jeg faktisk får oppleve litt «dødtid» på sykehuset :) Litt kjekt å rekke å oppfatte hva som skjer, før det skjer :joyful:
Hvis det er noe trøst så hadde 12 timer fødsel m første - 6 timer aktiv, med nr 2 brukte jeg en evighet på å åpne meg men under 2 timer akriv fødsel.. var derfor redd for å ikke rekke fram
Når det var tredjemann.. veeeell.. 21 timers fødsel og 8 timer aktiv :P så trenger kkke å gå fortere.. haha

Hvis det er noe trøst så hadde 12 timer fødsel m første - 6 timer aktiv, med nr 2 brukte jeg en evighet på å åpne meg men under 2 timer akriv fødsel.. var derfor redd for å ikke rekke fram
Når det var tredjemann.. veeeell.. 21 timers fødsel og 8 timer aktiv :p så trenger kkke å gå fortere.. haha
Ja, det er en trøst :D! Godt å høre slike historier også :joyful:

Ja, det er en trøst :D! Godt å høre slike historier også :joyful:
HAha.. merkelig trøst :p kanskje jeg skål gå igjennom hvor mye verre fødslene har blitt også?? :p

Hatt murringer i hele dag, håpe det skjer noe snart. 39+0 idag, spist mye og sovet mye idag... Typisk at det ikke er det da :wtf:

Vet du, det tror jeg faktisk på
Jeg gruer meg mye mer denne gangen enn det jeg gjorde med første og andre :woot:

Jeg også!! Mye pga Corona, tror jeg.

Har i dag vært i byen med ungene, ommøblert stua og gangen, vasket, hatt besøk og laget middag. Hatt sykt mye energi! Men nå siet bekken og rygg takk for seg, og jeg håper ikke noe skjer i kveld/natt :rolleyes:

Jeg har idag hatt mye mer aktivitet i magen enn tidligere. Noen som vet om dette er et tegn? ☺️ Er førstegangs og 39+4 idag. Har ellers ingen andre tegn

Jeg har idag hatt mye mer aktivitet i magen enn tidligere. Noen som vet om dette er et tegn? ☺️ Er førstegangs og 39+4 idag. Har ellers ingen andre tegn
Tegn som i bevegelse fra baby? Har ikke hatt noe å si for meg hvertfall..har vel egentlig ikke hatt noen tegn på at fødsel er på gang i forkant :/

Jeg også!! Mye pga Corona, tror jeg.

Har i dag vært i byen med ungene, ommøblert stua og gangen, vasket, hatt besøk og laget middag. Hatt sykt mye energi! Men nå siet bekken og rygg takk for seg, og jeg håper ikke noe skjer i kveld/natt :rolleyes:
Skal si, det var energien sin det :joyful:Kanskje du setter igang med noe ila natten da...
Det ift covid'en og fødsel tenker jeg ikke så mye på,annet enn at mannen bør bare holde seg frisk. Men det er kjipt at han må reise hjem når jeg og baby blir trillet på barsel :shifty:

Skal si, det var energien sin det :joyful:Kanskje du setter igang med noe ila natten da...
Det ift covid'en og fødsel tenker jeg ikke så mye på,annet enn at mannen bør bare holde seg frisk. Men det er kjipt at han må reise hjem når jeg og baby blir trillet på barsel :shifty:

Ja jeg er ikke redd for å få Coronaviruset, det er ingen smitte i vår region heller. Men er det være uten mannen, og på barsel. Hadde egentlig innvilget forlenget opphold på barsel grunnet PPD med begge de andre, men nå kjenner jeg at forlenget barsel UTEN mannen, helt uten besøk og nærmest isolert kanskje vil ha motsatt effekt. Må nesten bare kjenne på det etterhvert tror jeg.

Jeg er både klar og ikke klar for at han skal komme :Heartblue

Oi, så spennende!!

Hos meg har vannet gått spontant etter noen timer med murringer/rier de to første gangene. Merket et "knepp" i magen, og littegrann væske.

Har gått 7 og 4 dager over med de andre, så er liksom ikke helt klar, har hele tiden belaget meg på å gå over denne gangen også :eek:... Og det kan jeg jo ende opp med selvsagt, behøver ikke bety noe dette her. Hadde jo åpning , modning og gått slimpropp 2 uker før mellomste kom :rolleyes:

Lykke til på sjekken!! :signs003

Den knepp lyden, syns jeg også at jeg hørte ista. Eller en slags skvulp, vanskelig å beskrive. Samtidig som lillemann gjorde en brå bevegelse.. har du hørt det flere ganger?

Tegn som i bevegelse fra baby? Har ikke hatt noe å si for meg hvertfall..har vel egentlig ikke hatt noen tegn på at fødsel er på gang i forkant :/
Hehe, litt uklart kanskje, men bevegelse fra baby ja. Mye mer enn vanlig da hun tidligere har vært ganske rolig. Nå har hun holdt på regelmessig gjennom hele dagen med sterkere bevegelser enn tidligere ☺️

Den knepp lyden, syns jeg også at jeg hørte ista. Eller en slags skvulp, vanskelig å beskrive. Samtidig som lillemann gjorde en brå bevegelse.. har du hørt det flere ganger?

Har opplevd skvulp/knepp uten at vannet har gått også, spesielt nå denne siste tiden.
Litt vanskelig å svare på, for da vannet gikk var jeg liksom ikke i tvil! Det kom et knepp og en følelse som om en vannballong som sprekker eller noe... Og rier som tok seg opp i samme sekund (!!) som vannet gikk. Med andremann kom det nesten ikke noe vann heller, men første var det ikke tvil.

Nytt tegn på fødsel: omgangssyke:hungover: Fødte under et døgn etter at det startet.

Back
Topp