Fødselstegn!

Å jada, ingen fasit på nårtid disse små vil melde sin ankomst tydeligvis :joyful:
Blir mye mas fra folk rundt når man overstiger termin, som om man ikke er utålmodig nok fra før av :wtf:
Jeg synes dog denne tiden er kjempe spennede, man vet jo aldri når fødselen starter
Meget spennende å legge seg om kveldene, ja :)
 
Ah, så nr.2 kan være litt treig altså :joyful: man begynner nesten å tro på folk når de sier sånt som: «Ingen baby enda?? Jeg trodde det var sånn at man ofte gikk over termin med første, men at det går fortere med nr.2». Hørt den noen ganger nå :bored: Og blir like forundret hver gang noen faktisk bruker energi på å spørre meg om jeg ikke har født enda :p Som om jeg skal ligge på sykehuset dagevis med min «lille hemmelighet».
Min nr 2 kom også senere enn nr 1. Mamma fødte nr 1 14 dager før termin og nr 2 16 dager etter. Enig i at «har du ikke født enda» er et ekstremt tåpelig spørsmål:) «Joda, jeg har født, jeg bare stappet ungen inn under genseren igjen fordi jeg liker å se gravid ut!»
 
Skal bli satt i gang i morgen. Men nå har slimproppen gått og har hatt modningsrier i hele dag, men tar seg liksom ikke opp! Hadde håpet at det tok seg opp ikveld slik at jeg slapp å bli satt i gang! Krysser enda fingrene da :happy:
 
Hvordan gikk det med deg barnehagelæreren?


Jeg har nå kynnere hver gang jeg begynner å gå rundt å gjøre ting, som å vaske klær eller bare rydde. De er ganske ubehagelige å magen blir stein hard. Men når jeg setter meg ned så forsvinner de etter litt... Merkelige greier. 40 uker idag. Kontroll hos jordmor i morgen

Her ble det fødsel den natta☺️❤️
 
Back
Topp