Fødselstegn!

Har så horribelt vondt i hodet, hatt det siden kl 4 i natt.. alt var perfekt ellers når jeg var hos jordmor tidligere.. kan dette være ett tegn mon tro?

Har gått på jerntabletter siden uke 27 å vært ganske hard i magen å gått regelmessig på do annehver dag, men de siste dagene har tarmen tømt seg flere ganger om dagen! Tvitvi håper det snart skjer noe:D dere som har opplevd det, hvor mange dager har dere hatt det sånn før noe anna skjedde? Har å komt mye slim/utflod den siste uka!Kan ikke huske jeg opplevde det med forrige:smug:

Har så horribelt vondt i hodet, hatt det siden kl 4 i natt.. alt var perfekt ellers når jeg var hos jordmor tidligere.. kan dette være ett tegn mon tro?
Har ikke hørt at hodepine er tegn på fødsel, heller et tegn på svangerskapsforgiftning. Nå sier du ikke noe om hvor lenge siden du var hos jm, men jeg ville hvertfall vært obs på hodepinen videre ;)

Har en del murringer på ettermiddagene/kvelden de siste 3 dagene nå. I går lå jeg å kjente på dem til jeg sovnet. Å nå kom de akkurat tilbake igjen.

Kanskje det er noe med det.

Har gått på jerntabletter siden uke 27 å vært ganske hard i magen å gått regelmessig på do annehver dag, men de siste dagene har tarmen tømt seg flere ganger om dagen! Tvitvi håper det snart skjer noe:D dere som har opplevd det, hvor mange dager har dere hatt det sånn før noe anna skjedde? Har å komt mye slim/utflod den siste uka!Kan ikke huske jeg opplevde det med forrige:smug:

jeg begynte sånn ca 2 dager før hun kom

Våknet i dag med masse murringer og ak som menssmerter. ikke spesilet vonde men har nå hatt de hele dagen. Noen er vondere enn andre. Men virker ikke som de bygger seg opp eller noe. Ikke forsvinner de med bevegelse, dusj eller noe sånn heller. Så her er det vel bare å vente.

Våknet i dag med masse murringer og ak som menssmerter. ikke spesilet vonde men har nå hatt de hele dagen. Noen er vondere enn andre. Men virker ikke som de bygger seg opp eller noe. Ikke forsvinner de med bevegelse, dusj eller noe sånn heller. Så her er det vel bare å vente.

Akkurat det samme hos meg idag. Noko er iallfall på gong:woot: Spent på korleis natta blir.

Våknet i natt og småblør og slimer ☺️ Har små tak, fra rygg til mage, mer som mensensmerter. Men er lov til å håpe nå med blødning??! Virker å være tegningsblødning/modning

Hvordan gikk det med deg barnehagelæreren?

Jeg har nå kynnere hver gang jeg begynner å gå rundt å gjøre ting, som å vaske klær eller bare rydde. De er ganske ubehagelige å magen blir stein hard. Men når jeg setter meg ned så forsvinner de etter litt... Merkelige greier. 40 uker idag. Kontroll hos jordmor i morgen

Våkna klokka 5 i dag tidleg med menssmerter som kom i eit tak som bygde seg opp. Det kjem litt innimellom for så å sleppe igjen. Fekk ikkje sove meir, så stod opp og merka brun, litt slimete utflod. Er det noko på gong no skal tru?:woot:

Off. Heldige dere som får «nye» tegn! Jeg har kraftige kynnere som setter seg i mage og rygg, og vonde menssmerter/murringer, samt slimklumper en gang i blant. Men det har jeg hatt i noen uker nå :joyful: så jeg gidder ikke å ta tiden eller håpe lenger, for det tar seg jo aldri opp. Så nå venter jeg bare på blod eller vann :hilarious: da kan jeg begynne å håpe igjen.
40+5 i dag. Det var på denne dagen førstemann kom.

Enig med TsumTsum over her, ikke det spor av tegn nærstående fødsel her
Verken mensensmerter, kynnere, slim og blod ect... :joyful:Termin er i morgen, men det det ser ut til at lillegutt har det særdeles fint inni magen enda :dummy:
Skal sies at jeg hadde ingen tegn på fødsel med de to andre barna våre heller, det begynte bare med rier midt på natten og tok seg gradvis oppover
Lykke til til dere som har tegn gang :)

Enig med TsumTsum over her, ikke det spor av tegn nærstående fødsel her
Verken mensensmerter, kynnere, slim og blod ect... :joyful:Termin er i morgen, men det det ser ut til at lillegutt har det særdeles fint inni magen enda :dummy:
Skal sies at jeg hadde ingen tegn på fødsel med de to andre barna våre heller, det begynte bare med rier midt på natten og tok seg gradvis oppover
Lykke til til dere som har tegn gang :)
Hvor langt var du på vei med de to andre da? :)

Bare masse kynnere her. Hele dagen. Og på natten. Ekstra mye når jeg går turer.

Hadde termin 19. mai. Dette er første, og er veldig spent på hva i alle dager som skal skje videre...
skal på kontroll på ahus på onsdag.

Første fødte jeg akkurat på termin, mens nr 2 kom 1 uke over :)
Ah, så nr.2 kan være litt treig altså :joyful: man begynner nesten å tro på folk når de sier sånt som: «Ingen baby enda?? Jeg trodde det var sånn at man ofte gikk over termin med første, men at det går fortere med nr.2». Hørt den noen ganger nå :bored: Og blir like forundret hver gang noen faktisk bruker energi på å spørre meg om jeg ikke har født enda :p Som om jeg skal ligge på sykehuset dagevis med min «lille hemmelighet».

Ah, så nr.2 kan være litt treig altså :joyful: man begynner nesten å tro på folk når de sier sånt som: «Ingen baby enda?? Jeg trodde det var sånn at man ofte gikk over termin med første, men at det går fortere med nr.2». Hørt den noen ganger nå :bored: Og blir like forundret hver gang noen faktisk bruker energi på å spørre meg om jeg ikke har født enda :p Som om jeg skal ligge på sykehuset dagevis med min «lille hemmelighet».
Å jada, ingen fasit på nårtid disse små vil melde sin ankomst tydeligvis :joyful:
Blir mye mas fra folk rundt når man overstiger termin, som om man ikke er utålmodig nok fra før av :wtf:
Jeg synes dog denne tiden er kjempe spennede, man vet jo aldri når fødselen starter

Back
Topp