Har så horribelt vondt i hodet, hatt det siden kl 4 i natt.. alt var perfekt ellers når jeg var hos jordmor tidligere.. kan dette være ett tegn mon tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hørt at hodepine er tegn på fødsel, heller et tegn på svangerskapsforgiftning. Nå sier du ikke noe om hvor lenge siden du var hos jm, men jeg ville hvertfall vært obs på hodepinen videreHar så horribelt vondt i hodet, hatt det siden kl 4 i natt.. alt var perfekt ellers når jeg var hos jordmor tidligere.. kan dette være ett tegn mon tro?
Har gått på jerntabletter siden uke 27 å vært ganske hard i magen å gått regelmessig på do annehver dag, men de siste dagene har tarmen tømt seg flere ganger om dagen! Tvitvi håper det snart skjer noe dere som har opplevd det, hvor mange dager har dere hatt det sånn før noe anna skjedde? Har å komt mye slim/utflod den siste uka!Kan ikke huske jeg opplevde det med forrige
Våknet i dag med masse murringer og ak som menssmerter. ikke spesilet vonde men har nå hatt de hele dagen. Noen er vondere enn andre. Men virker ikke som de bygger seg opp eller noe. Ikke forsvinner de med bevegelse, dusj eller noe sånn heller. Så her er det vel bare å vente.
Hvordan går det med deg?Våknet i natt og småblør og slimer Har små tak, fra rygg til mage, mer som mensensmerter. Men er lov til å håpe nå med blødning??! Virker å være tegningsblødning/modning
Hvordan går det med deg?
Hvor langt var du på vei med de to andre da?Enig med TsumTsum over her, ikke det spor av tegn nærstående fødsel her
Verken mensensmerter, kynnere, slim og blod ect... Termin er i morgen, men det det ser ut til at lillegutt har det særdeles fint inni magen enda
Skal sies at jeg hadde ingen tegn på fødsel med de to andre barna våre heller, det begynte bare med rier midt på natten og tok seg gradvis oppover
Lykke til til dere som har tegn gang
Første fødte jeg akkurat på termin, mens nr 2 kom 1 uke overHvor langt var du på vei med de to andre da?
Ah, så nr.2 kan være litt treig altså man begynner nesten å tro på folk når de sier sånt som: «Ingen baby enda?? Jeg trodde det var sånn at man ofte gikk over termin med første, men at det går fortere med nr.2». Hørt den noen ganger nå Og blir like forundret hver gang noen faktisk bruker energi på å spørre meg om jeg ikke har født enda Som om jeg skal ligge på sykehuset dagevis med min «lille hemmelighet».Første fødte jeg akkurat på termin, mens nr 2 kom 1 uke over
Å jada, ingen fasit på nårtid disse små vil melde sin ankomst tydeligvisAh, så nr.2 kan være litt treig altså man begynner nesten å tro på folk når de sier sånt som: «Ingen baby enda?? Jeg trodde det var sånn at man ofte gikk over termin med første, men at det går fortere med nr.2». Hørt den noen ganger nå Og blir like forundret hver gang noen faktisk bruker energi på å spørre meg om jeg ikke har født enda Som om jeg skal ligge på sykehuset dagevis med min «lille hemmelighet».