Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de siste dagene hatt mye kynnere (ikke vonde) å har vært unormalt trøtt uansett hvor lenge jeg har sovt på natta.. flere som har det sånn? Er «bare» 37+6sov vekk hele første trimester å føler det er akkurat sånn nå
Har de siste dagene hatt mye kynnere (ikke vonde) å har vært unormalt trøtt uansett hvor lenge jeg har sovt på natta.. flere som har det sånn? Er «bare» 37+6sov vekk hele første trimester å føler det er akkurat sånn nå
Vanskelig å si altså, siden du sier strålingenJeg ligger her med strålinger i magen og i ryggen, kommer å går. Tenkte det bare var luftsmerter helt til jeg kom på at det bare er en uke til termin. Er førstegangs så egentligen har jeg bare ventet på mensen smerter, men det kan jo være noe dette også? Eller hva tenker dere? Har jeg hatt vondt så har det alltid hjelpt å gått på do eller lagt seg ned, nå har jeg både vært på do og ligge strekt ut. Stårlingene kommer og går og baby velter seg på venstre side..
Åh det er vondt med sånn hardt nedpress!! Når frøkna her holder på sånn må jeg legge meg på siden..Altså... Jeg tror jeg blir gal. Baby presser sånn ne di bekkenet, borer seg ned liksom, og det er så VONDT!! Ingen rier eller kynnere, bare den der boringen som har pågått i kveld...
Så godt å høre at det er flere!Så godt å høre! Det unner jeg deg virkelig. Enig i at det både er spennende og koselig. Og faktisk trygt å ha den lille inne i magen sin, for det er sånn man har hatt det i mange måneder nå Mange som synes jeg har en rar tankegang, men med en gang ungen skal komme ut, så blir det jo noe nytt og ukjent igjen Det er jo spennende og koselig det og.
Åh, kjedelig da Er det 2.gangen du er på sykehuset pga maserier?
Jeg skal inn nå kl 11. Krysser alt jeg har for at dette er siste gravidbilde Vis vedlegget 325970
Ååå tusen takk Beste komplimentet når man føler seg tung og lite attraktivÅh så flott du er!
Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller 
Men du blir satt i gang i dag eller morgen?
Haha, unnskyld at jeg ler, men jaggu meg er det en luring du har i magenÅh så flott du er!
Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller 
Hvordan gikk det på torsdag?
Hvordan går det hos deg? Noe mer action?Åh så flott du er!
Plenty med action, lite med baby Er for første gang i ferd med å bli litt frustrert og lei, ikke av graviditeten, men det er slitsomt å gå sånn her. Oppstart, rier, og så full stopp... Har SKIKKELIG gangsperre i magen, hoftene, og ryggen ettet slt arbeidet kroppen gjør Skal til jm mandag, hun mente det var idioti ar jeg ikke ble hjulpet skikkelig i gang den natta jeg holdte på så lenge. (Har bare poliklinikk og helsestasjon i min kommune, fødeavdelingen er 1 time unna i en annen kommune og dermed andre jordmødre )Hvordan går det hos deg? Noe mer action?
Ååå uff så kjedelig Da håper jeg Jm kan strippe/tøye litt på mandag.. Det gjorde susen her Hun kom som en rakett på torsdag hehe..Plenty med action, lite med baby Er for første gang i ferd med å bli litt frustrert og lei, ikke av graviditeten, men det er slitsomt å gå sånn her. Oppstart, rier, og så full stopp... Har SKIKKELIG gangsperre i magen, hoftene, og ryggen ettet slt arbeidet kroppen gjør Skal til jm mandag, hun mente det var idioti ar jeg ikke ble hjulpet skikkelig i gang den natta jeg holdte på så lenge. (Har bare poliklinikk og helsestasjon i min kommune, fødeavdelingen er 1 time unna i en annen kommune og dermed andre jordmødre )
Enn du da? Har du fått lille?