Fødselstegn!

Har de siste dagene hatt mye kynnere (ikke vonde) å har vært unormalt trøtt uansett hvor lenge jeg har sovt på natta.. flere som har det sånn? Er «bare» 37+6:hungover:sov vekk hele første trimester å føler det er akkurat sånn nå:bored:
 
Har de siste dagene hatt mye kynnere (ikke vonde) å har vært unormalt trøtt uansett hvor lenge jeg har sovt på natta.. flere som har det sånn? Er «bare» 37+6:hungover:sov vekk hele første trimester å føler det er akkurat sånn nå:bored:

Det høres veldig kjent ut... Jeg kan fort sove inntil to ganger på sofaen før lunsj, uavhengig om jeg har sovet mye på natta eller ikke... jeg er 38+4 i dag.
 
Har de siste dagene hatt mye kynnere (ikke vonde) å har vært unormalt trøtt uansett hvor lenge jeg har sovt på natta.. flere som har det sånn? Er «bare» 37+6:hungover:sov vekk hele første trimester å føler det er akkurat sånn nå:bored:

Samme her. Har vært veldig superpigg og aktiv og akt meg rundt på rompa i hagen (bekkenløsning;) ) og stått på fra morgen til kveld hele veien, men siste 4 dager har jeg vært trøtt, sliten og giddalaus. Sover dupp et par ganger om dagen :smiley-ashamed005
 
Blitt strippet og tøyd fra 1-3 fingre visstnok. Blødde endel, og fikk beskjed om å vente i nærheten en times tid for å se om det blir noe action ;) Hvis ikke fikk jeg time til å ta vannet på torsdag :)
 
Trivselskontrollen viste lite fostervann og det ble bestemt at jeg skal settes i gang med ballong i kveld. Hun prøvde å skulle tøye/strippe(?) meg, men nådde ikke tak, litt blod på papiret når jeg gikk på do etterpå og har hatt murringer i ryggen siden. Veldig spent på hvordan dette kommer til å utvikle seg! Slik jeg forsto det blir ballongen satt inn og jeg blir sendt hjem.
 
Jeg ligger her med strålinger i magen og i ryggen, kommer å går. Tenkte det bare var luftsmerter helt til jeg kom på at det bare er en uke til termin. Er førstegangs så egentligen har jeg bare ventet på mensen smerter, men det kan jo være noe dette også? Eller hva tenker dere? Har jeg hatt vondt så har det alltid hjelpt å gått på do eller lagt seg ned, nå har jeg både vært på do og ligge strekt ut. Stårlingene kommer og går og baby velter seg på venstre side..
Vanskelig å si altså, siden du sier strålingen
Men hvis det kommer takvis så kan jo det være at det er noe på gang
 
Utslag på urin hos jm i dag, så må innom legen med prøve til dyrkning i morgen :grumpy:
Det var ikke utslag på nitritt vel og merke, noe det er ved uvi.. Så mest sannsynlig er det bare urenheter, kanskje også tegn på at slimproppen løsner på seg
Spurte jm ift stripping og hun utfører ikke dette grunnet komplikasjonene det kan medføre. Det kan ligge blodårer i klem som kan begynne å blø og bla og div..
Men det blir spennede å følge med dere der hvor det er ting på gang :joyful:
 
På vei hjem :dead: Har svake regelmessige rier, men ikke vondt nok til at jeg blir værende...
 
Altså... Jeg tror jeg blir gal. Baby presser sånn ne di bekkenet, borer seg ned liksom, og det er så VONDT!! Ingen rier eller kynnere, bare den der boringen som har pågått i kveld... :dead:
 
Altså... Jeg tror jeg blir gal. Baby presser sånn ne di bekkenet, borer seg ned liksom, og det er så VONDT!! Ingen rier eller kynnere, bare den der boringen som har pågått i kveld... :dead:
Åh det er vondt med sånn hardt nedpress!! Når frøkna her holder på sånn må jeg legge meg på siden..
 
Så godt å høre! :happy::happy: Det unner jeg deg virkelig. Enig i at det både er spennende og koselig. Og faktisk trygt å ha den lille inne i magen sin, for det er sånn man har hatt det i mange måneder nå :joyful: Mange som synes jeg har en rar tankegang, men med en gang ungen skal komme ut, så blir det jo noe nytt og ukjent igjen :D Det er jo spennende og koselig det og.
Så godt å høre at det er flere!
Jeg synes denne ventetiden er hyggelig og sjarmerende.
Jeg stresser ikke og er ikke lei. Kanskje litt utålmodig fordi jeg gleder meg sånn!
Men synes hver eneste dag er spennende. Og for hver dag som går- er én dag nærmere.
 
Last edited:
Hvordan er det med dere? :love022

Her ble natta tilbrakt på sykehus, men ingen baby. :rolleyes: Hjem å sove nå, spise og drikke godt og være så klar som mulig. 40+5 i dag. Hadde jevne rier i flere timer som aldri tok seg særlig opp, og plutselig bare ga seg... :banghead:IMG-20200514-WA0004.jpeg
 
Åh, kjedelig da :shifty: Er det 2.gangen du er på sykehuset pga maserier?
Jeg skal inn nå kl 11. Krysser alt jeg har for at dette er siste gravidbilde 973F33D7-4068-46D9-9A86-A0CDED6C2454.jpeg
 
Åh, kjedelig da :shifty: Er det 2.gangen du er på sykehuset pga maserier?
Jeg skal inn nå kl 11. Krysser alt jeg har for at dette er siste gravidbilde Vis vedlegget 325970

Åh så flott du er! :joyful:

Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller  :angelic::smiley-angelic006

Men du blir satt i gang i dag eller morgen?
 
Åh så flott du er! :joyful:

Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller  :angelic::smiley-angelic006

Men du blir satt i gang i dag eller morgen?
Ååå tusen takk :) Beste komplimentet når man føler seg tung og lite attraktiv :oops:
Jeg tror absolutt de timene dine har hatt noen form for effekt ja ;)
Viktigste er jo at babyene våre har det fint.. men jeg kjenner det begynner å bli litt viktig å få treffe henne snart også :joyful:
Skal inn på ahus nå kl 11, så får jeg se hva de foreslår da :) Regner egentlig med de kan ta vannet :D
 
Åh så flott du er! :joyful:

Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller  :angelic::smiley-angelic006

Men du blir satt i gang i dag eller morgen?
Haha, unnskyld at jeg ler, men jaggu meg er det en luring du har i magen :laughing002
Det var akkurat dette jm sa til meg ved siste kontroll, at barn nr 3 er ofte en luring og at det blir slik som det holder på hos deg :arghh:
Men som du sier, det går nok uansett framover, plutselig er babyen din der :Heartpink
 
Åh så flott du er! :joyful:

Andre natta på sykehus ja. Rier i 3-4 timer, så bare gir de seg. Tar seg ganske godt opp for så å bare flate ut. MEN jeg håper jo de gjør noe. At de jobber med modning, åpning og forbereder til fødsel. Baby har det tilsynelatende fint der inne, så. Litt glad ikke du har født enda heller  :angelic::smiley-angelic006

Men du blir satt i gang i dag eller morgen?
Hvordan går det hos deg? :) Noe mer action?
 
Hvordan går det hos deg? :) Noe mer action?
Plenty med action, lite med baby :banghead: Er for første gang i ferd med å bli litt frustrert og lei, ikke av graviditeten, men det er slitsomt å gå sånn her. Oppstart, rier, og så full stopp... Har SKIKKELIG gangsperre i magen, hoftene, og ryggen ettet slt arbeidet kroppen gjør :dead: Skal til jm mandag, hun mente det var idioti ar jeg ikke ble hjulpet skikkelig i gang den natta jeg holdte på så lenge. (Har bare poliklinikk og helsestasjon i min kommune, fødeavdelingen er 1 time unna i en annen kommune og dermed andre jordmødre )

Enn du da? Har du fått lille? :Heartpink
 
Plenty med action, lite med baby :banghead: Er for første gang i ferd med å bli litt frustrert og lei, ikke av graviditeten, men det er slitsomt å gå sånn her. Oppstart, rier, og så full stopp... Har SKIKKELIG gangsperre i magen, hoftene, og ryggen ettet slt arbeidet kroppen gjør :dead: Skal til jm mandag, hun mente det var idioti ar jeg ikke ble hjulpet skikkelig i gang den natta jeg holdte på så lenge. (Har bare poliklinikk og helsestasjon i min kommune, fødeavdelingen er 1 time unna i en annen kommune og dermed andre jordmødre )

Enn du da? Har du fått lille? :Heartpink
Ååå uff så kjedelig :( Da håper jeg Jm kan strippe/tøye litt på mandag.. Det gjorde susen her :) Hun kom som en rakett på torsdag :Heartpink hehe..
 
Back
Topp