Ingen spesielle endringer før det satte i gang med rier med første. Hadde mye kynnere siste halvdel av svangerskapet, og kan ikke huske at de endret seg noe spesielt heller, før den dagen de gikk over til å bli rier. Skjedde to uker før termin da, så ble egentlig litt overrasket, selv om jeg visste det kunne skje når som helst
Var så mentalt forberedt på å gå minst en uke på overtid siden jeg var førstegangsfødende. 
Var så mentalt forberedt på å gå minst en uke på overtid siden jeg var førstegangsfødende.

Det var så slitsomt.. Og jeg var så trøtt, samtidig som jeg kjente på adrenalin, fordi jeg trodde jo fødselen var i gang en stund...! Trodde kynnere liksom skulle være veldig milde og vare veldig kort jeg
Ååååh jeg kjenner meg så igjen!!! Sånn jeg hadde det natt til søndag... Var så sjukt sliten etterpå, både i kroppen og hodet. Og trøtt da, siden det ikke ga seg før kl 03 og hadde absolutt null effekt mtp åpning /modning... 

Skal inn for undersøkelse på KK imorgen, men jordmoren sa samtidig at "det kan jo godt hende du har født til den tid!". Jeg er fremdeles innstilt på og dra på 40-ukers kontroll hos jordmor på fredag