Fødebaggen!

Da har offisielt startet på å rydde bort jula, som jeg må prøve å bli ferdig med før jeg tar frem babyutstyr og pakker fødebag. :p
 
Da har offisielt startet på å rydde bort jula, som jeg må prøve å bli ferdig med før jeg tar frem babyutstyr og pakker fødebag. :p

Heia, heia! Jeg må komme i gang i dag, men seigt etter å ha vært våken siden 04.30, :dead: Levering i barnehagen først..
 
No vil eg berre gje ei lita anbefaling å virkelig PAKK FØDEBAGGEN. ALT. ikkje berre til baby slik eg gjorde. Plutsleg skjer ting :laughing002
Motivasjonen har aldri vært høyere enn nå. Takk for et spark bak. :hilarious: Kjøpt inn det siste jeg trengte i kveld, så i morgen skal det pakkes!
 
Motivasjonen har aldri vært høyere enn nå. Takk for et spark bak. :hilarious: Kjøpt inn det siste jeg trengte i kveld, så i morgen skal det pakkes!
Idag fann eg tilogmed ei truse i str 128 i fødebaggen, då nokon berre raska med seg alle trusene som hang på tørkestativet! Samt fire og eit halvt par sokkar. :laughing002 Måtte sende ein kompis på bukseshopping i ettermiddag og, einaste buksa var full i spy. Kona skulle jo heim i dag og pakke med seg resten, men det var jo ikkje akkurat tid til det :laughing002

So jenter- pakk!!
 
Har fått ned kofferten fra loftet, så ett skritt nærmere pakkingen hvertfall!

«Fødepysjen» henger også til tørk på klesstativet :gen014
 
Toalettsaker pakket, koffert satt frem og babyklær går til vask i dag. Klær til meg bruker jeg jo, så det må jeg vente med. Men kjenner behov for å være litt mer klar nå.
 
No vil eg berre gje ei lita anbefaling å virkelig PAKK FØDEBAGGEN. ALT. ikkje berre til baby slik eg gjorde. Plutsleg skjer ting :laughing002

Dette er vi flere som trenger å høre :hilarious: 36+3 og bagen er ikke pakket. Har tatt nedi en del da, og har liste, så vet hva som må pakkes hvis det plutselig blir action. Har jo så lite klær som passer nå at jeg bruker det som skal i bagen..
 
Dette er vi flere som trenger å høre :hilarious: 36+3 og bagen er ikke pakket. Har tatt nedi en del da, og har liste, så vet hva som må pakkes hvis det plutselig blir action. Har jo så lite klær som passer nå at jeg bruker det som skal i bagen..
Samma her, dei klærne eg vil ha med er jo dei eg bur i nå :confused005 :hilarious: men eg har verken skrevet lista eller begynt på noko, berre fått vaska babyklær liksom! Så trenger vist eit skikkelig kraftig spark bak:hilarious: me bur 2t fra sjukehuset så e heilt teit å drøya det så masse liksom.. skal på kontroll der 36+6, då får målet væra at fødebagen og babystol står klar. Innbille meg at eg har timasvis om ikkje dagavis på meg å ordna alt når det først brake laus. Men who knows:cool:
 
Ble stort sett ferdig å pakke i går :hello2
Veldig usikker hvor mye klær jeg trenger til meg selv! Har pakket et deilig lounge-sett med myk bukse og ammevennlig genser jeg tenker å ha til hjemreise. Så har jeg noen t-skjorter og en tights. Pluss cardigan.
Og sikkert alt for mye truser og sokker :laughing002
Vi bor 3 min unna sykehuset, men vil helst slippe at mannen må hjem å finne noe alene til meg :hilarious:
 
Nysgjerrig på hva slags snacks dere pakker..
Sist pakka jeg med alt mulig rart. Skulle helgardere meg så det var smoothies, druer, banan, sjokolade, kjeks, energibarer jeg hadde lagd, Pringles, brus og sikker noe mer jeg ikke kommer på. Spiste nesten ikke noe av det. Fikk tilbud om isbiter, saft, juice og mat fra jordmor. Det samme gjorde mannen så den matpakka han hadde smurt seg var waste... Også ble det vel litt druer og kjeks fra lageret vårt, Men ellers var fokuset et heeelt annet sted enn på snacks! Denne gangen tenker jeg å ta med noe sjokolade eller smågodt, kjeks eller energibarer (om jeg orker å lage) og druer. Noen ting som er enkelt å spise og gir litt rask energi :)
 
Snackslisten er også det eneste jeg har så godt som spikret :hilarious: Ikke begynt å pakke enda, da. Innser at min ikke er så voldsomt sunn, så kanskje jeg bør slenge inn litt frukt der haha
  • Melkesjokolade
  • Cookies Aunt Mabel’s
  • Cola zero
  • Powerade
  • Bertha’s sjokolademuffins
  • Kanelboller
 
Back
Topp